Nee. Ik ben van de thrillers. Films als Lord of the Rings boeien mij niet langer dan 10 minuten. Maar dat zijn films die je ook kunt kijken voor decors etc. Maar als ik weet hoe een film afloopt, vind ik het ook niet meer de moeite waard om hem nog een keer te kijkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een film vaker dan 1 keer gekeken?
Is dat die meid van zijn UI ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Robinhoo en zijn wijf
Gezien hun gezichten alaquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Robinhoo en zijn wijf
Dat wijf trekt zo'n rare bek héquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gezien hun gezichten alazullen de uitzwaaiende supporters ook wel als een mongool ergens op de foto staan.
Zo'n breezah style "jeeeeeeeeeeezusssj doe even normaaal man"quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat wijf trekt zo'n rare bek héNet alsof Jorien zijn lulletje stond te showen
Dat is ie toch niet echt hè?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat wijf trekt zo'n rare bek héNet alsof Jorien zijn lulletje stond te showen
"Like wha evah"quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zo'n breezah style "jeeeeeeeeeeezusssj doe even normaaal man"
Ook met zo'n wijfquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:59 schreef Superheld het volgende:
Pfff, niveautje. Van elke clubs kunnen er zulke foto's geplaatst worden. Kansloos.
Als ik zoiets zie, dan schaam ik me weer dat ik een seizoenskaart heb.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Robinhoo en zijn wijf
Vast wel, vast ook nog leukere meiden om te zien.quote:
Dat mongooltje die na Ajax - Feyenoord naar het uitvak haar middelvinger opstakquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:03 schreef denthemen het volgende:
Er is ook zo'n foto van een Ajax supporter, een vrouwelijke. In de ArenA genomen, waarbij het lijkt of ze hélémaal uit der plaat gaat, heeft iemand die?
Nee, ze stond naar beneden met haar hoofd dacht ikquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat mongooltje die na Ajax - Feyenoord naar het uitvak haar middelvinger opstak
Toch niet Riro hequote:Op maandag 31 augustus 2009 21:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, ze stond naar beneden met haar hoofd dacht ik
Er was hier toen op Fok! iemand die zeker wist dat de betreffende dame een lid van de ASR wasquote:
Dat moet jij dan toch zijn?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er was hier toen op Fok! iemand die zeker wist dat de betreffende dame een lid van de ASR was
De tering. Wat is dat voor idiootquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Robinhoo en zijn wijf
Kan hier geen ban voor uitgedeeld wordenquote:
Ik wist dat jij als eerste ging zeurenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Kan hier geen ban voor uitgedeeld worden
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wist dat jij als eerste ging zeuren!
Lelijk -edit- wijf datquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat mongooltje die na Ajax - Feyenoord naar het uitvak haar middelvinger opstak
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Robinhoo en zijn wijf
Ja, staat me wel iets van bij. Maar dat is volgens mij wel dat wijf op de lange zijde van de AFCA girlsquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er was hier toen op Fok! iemand die zeker wist dat de betreffende dame een lid van de ASR was
Je hebt ook zo'n tokkie met een heel klein wagentje, dat ding zit he-le-maal vol met Ajax meuk. Echt ernstig.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, staat me wel iets van bij. Maar dat is volgens mij wel dat wijf op de lange zijde van de AFCA girls
Wat een vlegel is het ook.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zoiets doe je toch niet, je middelvinger opsteken. Is hij nou helemaal betoeterd !
Echt belachelijk.quote:
Je lijkt er wel op.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:04 schreef Robinhoo het volgende:
Maar om de spanning weg te nemen, ik ben het niet
Nee?quote:
Gregoor of Dominique?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh noes ik krijg maar geen mailtje van van Dijk
Rob. Leeftijd hè.quote:
De linker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |