ROBINHOO WENSTE SCH DOODquote:
Het is ook nooit goedquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
whehe OT in een SC. t moet niet gekker worden
En wat klopt daar niet aan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
SCH noemde Prosac laatst een kutmod
Prosac noemde SCH laatst kut homo en robinhoo vuile kut tukker hoorde ik uit betrouwbare bron!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
quote:
Say whuuut?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
Prosac noemde SCH laatst kut homo en robinhoo vuile kut tukker hoorde ik uit betrouwbare bron!![]()
![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
Prosac noemde SCH laatst kut homo en robinhoo vuile kut tukker hoorde ik uit betrouwbare bron!![]()
![]()
SCH mag dat, die is ook voor een subtopper.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Say whutt?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
SCH mag dat, die is ook voor een subtopper.
Dan mogen alle Ajacieden dat ook nu.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
SCH mag dat, die is ook voor een subtopper.
ja, nog wel. Wacht maar tot BS en Sjimz geen rechten meer hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan mogen alle Ajacieden dat ook nu.
Ik ga tong niveau topics openen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:44 schreef Kopbal het volgende:
Sjimz en BS, worden jullie nu ook van die verzuurde ex-mods die gaan rellen in het FB-topic?
haha, ze doen het erom denk ikquote:
Alleen topics of alle reacties?quote:
Was het wel leuk?!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:48 schreef toma het volgende:
Vandaag de eerste dag overleefd op de Uni. Was erg zwaar hopelijk is de rest wat beter te behappen.
Nog niet. Ik krijg nu alleen nog maar theoretische vakken voordat ik aan m'n master mag beginnen omdat ik nu in m'n schakel jaar zit. Daarna wordt het wel leukquote:
Dunno, eerst maar kijken of ik ergens kaartjes kan krijgen. Maar zal wel lukken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:49 schreef toma het volgende:
Heb vandaag een kaartje geregeld voor 23 sept. Kom jij ook Superheld?
Theorie kan toch ook leuk zijn?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:50 schreef toma het volgende:
[..]
Nog niet. Ik krijg nu alleen nog maar theoretische vakken voordat ik aan m'n master mag beginnen omdat ik nu in m'n schakel jaar zit. Daarna wordt het wel leuk
Ik begin as maandag pas weerquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:48 schreef toma het volgende:
Vandaag de eerste dag overleefd op de Uni. Was erg zwaar hopelijk is de rest wat beter te behappen.
Ik ook, dan moet ik mijn rooster ophalen, spannend!quote:
Mijn rooster is ook erg prettig, twee hoorcolleges worden tegelijk gegevenquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ook, dan moet ik mijn rooster ophalen, spannend!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn rooster is ook erg prettig, twee hoorcolleges worden tegelijk gegeven. Maar dat is mijn probleem omdat ik vorig jaar microeconomie niet gehaald
.
Stress van de naderende deadline.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:12 schreef sjimz het volgende:
Geen voetbalwedstrijd, toch vallen er bans in VBL.
T moet niet gekker worden
Op een maandagavond. Nieuw record, dat zeker.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:17 schreef sjimz het volgende:
De laatste 3 in t banmeldtopic komen allemaal uit VBL
Het is me wat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:17 schreef sjimz het volgende:
De laatste 3 in t banmeldtopic komen allemaal uit VBL
Ik vind Family Guy echt niks.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:37 schreef Superheld het volgende:
28 sept
Hmm, weet niet wat ik er van moet denken. Family Guy 2?
Nou, maar eens downloaden wanneer het mogelijk is.
Hier ook, van half 10 tot iets van 20h ofzoquote:
Lijkt me niet echt mogelijk als m'n telefoon donderdag in Bratislava gestolen is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:41 schreef SCH het volgende:
En ze hebben je niet even gebeld?
Oh kut, ze hadden dus wel gebeld? Wat een vervelende samenloop. Hoe is het nu met je vader? Hoe oud is hij? Sterkte!quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt mogelijk als m'n telefoon donderdag in Bratislava gestolen is.
Je kan wel subtiel zuigen (maar wat verwacht je anders van een homoquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:42 schreef SCH het volgende:
Arme Robinhoo, ik heb toch een beetje het gevoel dat ik hem er in geluisd heb. De Wout Brama in mij heeft het moeilijk
quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Kom ik net thuis, kom ik er achter dat m'n pa zondag een beroerte heeft gehad en in het ziekenhuis ligt. Dacht dat ik de grootste ellende vorige week al had gehad.
Wat een oude vader heb je dan. Of ben jij veel ouder dan ik dacht?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Hij is al 79... geen idee hoe het met hem is. Vanmiddag naartoe.
29 ja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:18 schreef Suijk het volgende:
Sterkte aanvoerder...Volgens mij is Aanvoerder 28 of 29, toch?
En wat zei robinhoo tegen SCH?
Dat was Alderweireld.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom krijg ik een Belg aan de lijn bij Ajax Supporterszaken?
Verder wel snel geholpen. Daarvoor wel respect.
Toen ze die uitbrachten zat jij nog in je luiers te pruttelen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:19 schreef Kopbal het volgende:
Mogguh.
Gisteren La Haine gezien (wel een ouwetje). Echt één van de beste films die ik ooit heb gezien.
Deze is zo slecht dat ik er eigenlijk weer om kan glimlachen.quote:
"Bezuinigingen bij Ajax treffen nu ook spelers".quote:
Was toch ook een vliegmaatschappij die z'n piloten vroeg grondwerk te doen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
"Bezuinigingen bij Ajax treffen nu ook spelers".
Suarez staat nu de lijnen te kalken samen met Cvitanich.
Ik zie Suarez ook al echt met zo'n karretje lopen ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
"Bezuinigingen bij Ajax treffen nu ook spelers".
Suarez staat nu de lijnen te kalken samen met Cvitanich.
Cocaïne - V & A #19 / waar UVT vrolijk doorsnatstquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:37 schreef Prosac het volgende:
Ik denk dat de combi Dario/Luis een bijzonder lijnencombinatie oplevert in de Arena.
Hé, waar was je zondag?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie Suarez ook al echt met zo'n karretje lopen ook
Met zo'n dribbelaar zou ik geen rechte lijnen verwachten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie Suarez ook al echt met zo'n karretje lopen ook
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:46 schreef Riro het volgende:
Houniet & Prosac, hoe vonden jullie ML?
Ik ga ff kijken!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hier al wat filmpjes geplaatst.
Mystery Land 2009 #3: met jurkjes en zonnebrillen
Tsja, met die leeftijd kan je dit soort dingen verwachten. In principe is 'ie voor z'n 70e niet vaak ziek geweest. Ondanks 50 jaar roken. Ik mag hopen dat ik op die leeftijd nog zo fit en helder ben.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:49 schreef denthemen het volgende:
Jezus Aanvoerder, wat een klote bericht. Sterkte!
Ik ben toen richting de auto gelopen en gezien de verhalen van iedereen die dat half uurtje nog gebleven is, maar goed ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:51 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik ga ff kijken!
Vond het laatste half uur, helemaal los in de stromende regen, echt geweldig.
Ik vond het wel wat hebben. Binnen een minuut was iedereen helemaal doorweekt, maar toch bleef iedereen doorgaan. En dan na 20 minuten in de stromende regen gaan ze poncho's in het publiek gooien.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik ben toen richting de auto gelopen en gezien de verhalen van iedereen die dat half uurtje nog gebleven is, maar goed ook.
Jij ook goed vermaakt dus?
Waar ben je allemaal geweest? Ik zo uit het hoofd sowieso Shagspeare, Stereo MC's, Fedde Le Grand, Swedish House Mafia, Villalobos, Karotte mainstage, Funkerman, van Doorn en wat namen waar ik nu niet op kan komen.
Fedde Le Grand was de beste van de dag voor mij.
Ik had geen kaartquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:43 schreef Riro het volgende:
[..]
Hé, waar was je zondag?
Zat op de terugweg nog een stukkie met die jongens in de bus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |