Valt dus nog best mee. Waar krijg je eigenlijk allemaal een note voor?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
194 dan.. dan zit je in de SCH, DAM en Tong regionen
Alhoewel.. jupiler league dan
Positieve en negatieve dingen. Soms zetten we een gestuurde PM in de notes. Notes zijn voor ons (en nieuwe mods) een goede manier om een beeld van een user te krijgen. Ook voor de FA's.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Valt dus nog best mee. Waar krijg je eigenlijk allemaal een note voor?
Maar jullie kijken helemaal niet of een user veranderd en minder notes haalt enzo, gewoon meteen bannen hè!quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
Positieve en negatieve dingen. Soms zetten we een gestuurde PM in de notes. Notes zijn voor ons (en nieuwe mods) een goede manier om een beeld van een user te krijgen. Ook voor de FA's.
Notes zijn bijvoorbeeld het bewijs dat we aanleveren als we iemand voordragen voor een afkoelingsperiode of een ban.
Ook kun je kijken of iemand in het verleden al eerder over de schreef is gegaan. Voor misdragingen krijg je altijd een note.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar jullie kijken helemaal niet of een user veranderd en minder notes haalt enzo, gewoon meteen bannen hè!
In jouw geval verandert er ook niet veel met je notesquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar jullie kijken helemaal niet of een user veranderd en minder notes haalt enzo, gewoon meteen bannen hè!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:54 schreef Robinhoo het volgende:
Of de rest is positief dat kan natuurlijk ook.
Foutquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:56 schreef Superheld het volgende:
Suarez verkocht voor 20 miljoen aan Manchester United
(nos )
Kloptquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:54 schreef Robinhoo het volgende:
Of de rest is positief dat kan natuurlijk ook.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik hem moeten aandragen voor een ban met deze leugen.
Mislukte troll inderdaadquote:
minimaal noten dit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe je toch niet, dan moet je weer springen voordat ze je zienquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Modsquote:
Jij hebt er veelquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:09 schreef Superheld het volgende:![]()
![]()
Ach, kon ik er nog wel bij hebben. 16 of 17 notes, maakt niet uit. Ben toch een goede brave burger.
Veel? veel? Mwah, het komt enkel en alleen doordat mensen mijn geniale posts niet waarderen. Waarschijnlijk is men te dom om het te zien en gaat daarom maar notes uit delen.quote:
ah gossie, 2 dagen hoger onderwijs en meneer wordt arrogant. Als ze lekker is, is ze goed genoeg, ze wil je terug en doet daar dus alles voor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:12 schreef Robinhoo het volgende:
Ik denk dat mijn meeste notes uit live-eredivisie topics komen
En nee ik wil haar niet terug. Meisjes van de middelbare school![]()
Dus je wilt haar geen zoentjes in het fietsenhok meer geven?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:12 schreef Robinhoo het volgende:
Ik denk dat mijn meeste notes uit live-eredivisie topics komen
En nee ik wil haar niet terug. Meisjes van de middelbare school![]()
Hehe was sarcastisch hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
ah gossie, 2 dagen hoger onderwijs en meneer wordt arrogant. Als ze lekker is, is ze goed genoeg, ze wil je terug en doet daar dus alles voor.
Jij was toch degene die vreemd ging?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ze gaat toch weer vreemdIn de tussen tijd dat de relatie over is, heeft ze al 3 andere jongens gepakt.
Zij ging eerder al.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jij was toch degene die vreemd ging?
En wat maakt het uit dat ze met 3 andere jongens gezoend heeft in de tussentijd?
Dat is wel zo ja. Gewoon zorgen dat je geen enge ziektes oploopt en gebruiken die handelquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:18 schreef Superheld het volgende:
Sjongejonge, ze ligt zo wat al met haar benen wijd en meneer gaat omdat ze met andere heeft gezoend lopen zeiken. Je weet dat ze zo is, neuken (en als je er niet tegen kan dumpen) dus!
Achter de vrouwtjes aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:33 schreef Robinhoo het volgende:
Ze vraagt wat ik dit weekend ga doen.
Heb nog wel een pak quotes uit die serie liggen. "And al the pieces matter!"quote:
Ik ga uit in Hengeloooooooooooow.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Achter de vrouwtjes aan natuurlijk.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb nog wel een pak quotes uit die serie liggen. "And al the pieces matter!"
Of gooi er een shiiiiiiiiiiiiiiiiit doorheen
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ga uit in Hengeloooooooooooow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |