quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:02 schreef Klonk het volgende:
jullie zijn echt fucking geweldig, heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel dank iedereen
Omdat wij allen zo enorm blij zijn dat against all odds Wabbes toch weer terug is en dat het haar zelfs vrij goed lijkt te gaan, ondanks het feit dat ze toen ze kwijt raakte net van de dierenarts kwamen en het er niet zo goed uit zag.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:20 schreef TheFrankey het volgende:
Ik volg dit topic sinds het begin maar heb denk ik gemist waarom de pet rond gaat
same herequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:59 schreef Cat22 het volgende:
TerugVindWabbesentevensgeldovermaakherinneringsPost.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:08 schreef TheFrankey het volgende:
oke dan doe ik met 5e mee! Pm maar dan maak ik het morgen over zit nu mobiel
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:59 schreef Cat22 het volgende:
TerugVindWabbesentevensgeldovermaakherinneringsPost.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:51 schreef Muisjemuis het volgende:
*blij dat Wabbes terug is*
Ik wil ook 5 euro in de pet doen!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:29 schreef Greys het volgende:
Klonk, kan het dan niet zijn dat jouw DA in eerste instantie dan toch de test verkeerd gedaan heeft?
Heeft hij daar nog iets over gezegd, want het kan eigenlijk gewoon niet natuurlijk, toch? Een DA die je eerst vertelt dat je kat eigenlijk op sterven na dood is en nog een laatste poging doet met medicijnen en nu is er niets meer aan het handje. Is de eerste diagnose dan toch fout geweest?
Nou ja, who am I kidding, alsof er een grote kans is dat de DA dat zomaar toe zou geven...
Of had je zelf haar toestand bij de ontsnapping ietsje aangedikt hier for the sake of drama?![]()
Strak plan!quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:02 schreef Tahiti het volgende:
Ik vind dat iedere petgooier een omgangsregeling met Wabbes moet krijgen
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:49 schreef Lau. het volgende:
Tvp en ik mik ook meteen 5 euro in de pet op de valreep
Hoe is dat gemeten? Dipstaafjes die een verkleuring geven?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:29 schreef Greys het volgende:
Klonk, kan het dan niet zijn dat jouw DA in eerste instantie dan toch de test verkeerd gedaan heeft?
Heeft hij daar nog iets over gezegd, want het kan eigenlijk gewoon niet natuurlijk, toch? Een DA die je eerst vertelt dat je kat eigenlijk op sterven na dood is en nog een laatste poging doet met medicijnen en nu is er niets meer aan het handje. Is de eerste diagnose dan toch fout geweest?
Nou ja, who am I kidding, alsof er een grote kans is dat de DA dat zomaar toe zou geven...
Of had je zelf haar toestand bij de ontsnapping ietsje aangedikt hier for the sake of drama?![]()
De pet is gesloten. Ik zal morgen de laatste ¤ 30 aan Klonk overmaken. De laatste petgooiers krijgen zo een PM.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:38 schreef ElisaB het volgende:
Nog een dik uur en dan sluit de pet. Maar er zit mooi weer ¤ 30,00 in
Ik zal strakjes iedereen nog even een PM sturen!
Gewoon blijven vragen hoor Klonk, je hebt recht op een helder verhaal.quote:Op woensdag 2 september 2009 06:07 schreef Klonk het volgende:
ze zit hier nu knorrend op schoot, en er is wat helderheid gekomen we gaan over twee weken weer bloedprikken om de leverwaardes te meten, nu bij een verzwakte poes komen daar toch slechte cijfers uit, maar doordat ze wel eet kan de lever zich herstellen (ik hoop zo dat ik het goed heb onthouden uit de stroom van informatie die ik over me uit het gestrooid gekregen sinds vrijdag)
het bloedrpikken van gistermorgen was alleen om een natrium/calium tekort uit te sluiten dat haddden ze namelijk vrijdag niet kunnen doen met het bloed wat ze van de andere dierenarts hadden gekregen
ik ga vandaag een email sturen naar onze da met daarin het verzoek uit te leggen wat er nu allemaal gebeurt en getest is sinds vrijdag en wat de volgende stappen zijn, ik raak de weg een beetje kwiijt...
Zeg eeuhm Greysquote:Op woensdag 2 september 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
Hoezo twee agenda's dan, er kan toch gewoon één van jullie even langs gaan?
Wel echt even doen hoor, anders is het lullig om ze zo lang te laten wachten.
Ze hebben veel moeite voor Wabbes gedaan
/bemoei
Tuurlijkquote:Op woensdag 2 september 2009 19:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Klonk gaat echt wel!
Die mensen begrijpen dat vast
Dat was niet streng bedoeld, maar wel een beetje aansporend.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zeg eeuhm Greys
Niezostrengjoh!
well donequote:Op donderdag 3 september 2009 17:59 schreef Klonk het volgende:
we zijn net langsgeweest
pakket met lekkers in dank ontvangen, nu hopen dat ze het ook lekker vinden wat er in zit
Dat is goed nieuws, dat ze daar de energie weer voor heeftquote:Op donderdag 10 september 2009 13:55 schreef Klonk het volgende:
6 dagen later schopje
mevrouw eet weer uit zich zelf
welliswaar niet wat ze altijd at, maar goed het begin is er, ze was de dwangvoeding 5 keer per dag waarschijnlijk grondig beu
Ik heb ook alles even teruggelezen, wat een heerlijke feelgood topicsquote:Op maandag 29 september 2014 11:36 schreef _Dizzy_ het volgende:
Even alle topics doorgelezen, leuk om dit zo te kunnen volgen.
Gefeliciteerd, hoop dat ze nog vele jaren mag hebben.
Respectabele leeftijd zeg!quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:07 schreef Klonk het volgende:
Ik heb alle ouwe topics ook nog eens doorgelezen en zo lezende voel ik de stress en het gedoe weer, pfff, maandenlang poezel met de hand bijvoeren maar goed uiteindelijk hebben we gewonnen en genieten we nog dagelijks van onze ouwe muts
Dat gevoel besloop mij ook ineens, maar gelukkig toch een happy end!quote:Op maandag 29 september 2014 20:52 schreef Sheriam het volgende:
Wat een leuk nieuws, ik klikte eigenlijk met lood in m'n schoenen omdat ik verwachtte dat zo'n update van dit oude topic wel slecht nieuws zou zijn, maar dit is juist heel leuk te horen
Dat komt ooit een keer, hoop dat het nog heeeeeeeeeeeeeeel lang duurtquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:02 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Dat gevoel besloop mij ook ineens, maar gelukkig toch een happy end!
quote:Op zondag 27 maart 2016 18:23 schreef Klonk het volgende:
Niet schrikken, ze doet het nog steeds, bijna 20 ondertussen.
Ze slaapt, eet van haar lievelingseten, rent 5 minuten rond en slaapt weer verderMaar goed dat mag ook wel op haar leeftijd.
[ afbeelding ]
Golden oldies Wabbesquote:Op zondag 27 maart 2016 19:28 schreef Klonk het volgende:
Ze is wel merkbaar een ouwe dame. Bezorgde ons een maandje terug nog een hartverzakking.
Ze staat sinds haar avontuur niet altijd even stabiel op de pootjes, de achterkant zakt soms ineens weg. Ze is onderzocht maar niets gevonden dus wij en zij leven er maar mee. Meestal niet erg als het gebeurt.
Maar laatst gebeurde het op de trap, een open trap die ze het liefst zo dicht mogelijk langs het randje afloopt en vooral niet langs de veilige muur![]()
Dus de kat komt voor onze ogen halverwege de trap als een rotte appel naar beneden geflikkerd kijkt een beetje wazig en loopt weer verder alsof er niets gebeurt is....
Voor de zekerheid kat even nagelopen blijkt ze twee tanden te missen, wij naar de dierenarts en die kwam tot dezelfde conclusie, afgebroken, gelukkig bleek er geen ingewikkelde operatie of wat dan ook nodig te zijn, weekje later nog een keer gegaan en alles was nog steeds in orde.
Enige waar ze sinds die tijd mee gestopt is en met makkelijke brokjes eten, mevrouw wil nu alleen maar natvoer![]()
Maar goed, ze mag het ouwe dametjes hebben nu eenmaal zo hun nukken.
En wij ook dankzij haar.quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:06 schreef Cat22 het volgende:
Ach, hoe verdrietigDe update die je wist wat zou komen maar die je niet wilde lezen.
Ze heeft een prachtleven gehad
Droevig Klonk; sterktequote:Op zondag 2 oktober 2016 16:40 schreef Klonk het volgende:
Wil toch nog iedereen bedanken die in 2009 een bijdrage in de pet heeft gedaan. Mede dankzij jullie heeft ze het toen gered en mocht ze 20 jaar worden.
Dit.quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:06 schreef Cat22 het volgende:
Ach, hoe verdrietigDe update die je wist wat zou komen maar die je niet wilde lezen.
Ze heeft een prachtleven gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |