En datquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:33 schreef TNA het volgende:
Je kunt die updates gewoon uitschakelen, het kan zelfs per update. Je faalt met Windows.
Verwachtte reacties:quote:
Ik wil een NEE/JA stikkerquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:33 schreef TNA het volgende:
Je kunt die updates gewoon uitschakelen, het kan zelfs per update. Je faalt met Windows.
Zo moeilijk is het idd ook niet. Draai je Windows ME ofzo?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:34 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik wil een NEE/JA stikker
NEE: géén IE 8
JA: wél beveiligingsupdates
moet toch niet zo moeilijk zijn?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:32 schreef Penisbaard het volgende:
Browserreltopic
Tevens Besturingssysteemreltopic
Ja, dat is precies wat je in kan stellenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:34 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
2x XP en 1x Vistaquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het idd ook niet. Draai je Windows ME ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
Is mij nog nooit gelukt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat je in kan stellen
alhoewel ik het AUTOAANVULLEN niet krijg uitgezet (ook niet met hulp van google)quote:
Ik wil juist wel automatische updates, beveiligingsupdates, driverupdates, maar geen ieupdates.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:39 schreef SuperFucker het volgende:
Configuratiescherm > Systeembeheer > Computerbeheer > Services en toepassingen > Services > Automatische updates> >> UITSCHAKELEN
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:41 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik wil juist wel automatische updates, beveiligingsupdates, driverupdates, maar geen ieupdates.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:37 schreef classpc het volgende:
Vink Internet Explorer 8 uit in dat lijstje.
Klik daarna op updates installeren.
Daarna vink je aan "Deze update(s) niet meer weergeven".
Klaar
Uitvoeren als admin.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:41 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
alhoewel ik het AUTOAANVULLEN niet krijg uitgezet (ook niet met hulp van google)
want mijn ''Privacy'' tablad ziet er heel anders uit!! Hoaxx (veel minder instelmogelijkheden)
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Sinds kort:
* Joooo-pi ubuntu![]()
Ben er echt snel aan gehecht geraakt en begin me aan windows te ergeren. Neem alleen al de update-agents van diverse programma's in het geheugen (systray o.a.). WHAT A WASTE. In ubuntu gewoon 1 packagemanager die alles voor je bijhoudtsuper! Waarom doet MS dat niet?
ubuntu is een heerlijk systeem en ik draai het op mijn vorige pc!!
Als ik het vinkje bij IE8 weghaal wordt de knop Installeren grijs en kan ik daar niet meer op klikken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:37 schreef classpc het volgende:
Vink Internet Explorer 8 uit in dat lijstje.
Klik daarna op updates installeren.
Daarna vink je aan "Deze update(s) niet meer weergeven".
Klaar
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:41 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik wil juist wel automatische updates, beveiligingsupdates, driverupdates, maar geen ieupdates.
ik niet, maar er zijn gratis alternatieven die net zo goed of zelfs beter kunnen draaien. Steek die euro's lekker in je hardwarequote:
Ga Windows 3.11 draaien.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:34 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Sneller, waarmee? Met berekeningen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik niet, maar er zijn (gratis) alternatieven die net zo goed of zelf beter kunnen draaien. Steek die euro's lekker in je hardware![]()
(dat werkt dubbelop, want ubuntu = ook al sneller)
ik zou neit weten wat ik dan moet proberenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:46 schreef WurM het volgende:
[..]
Probeer het toch maar. De oplossing zat iig in die hoek.
Dat jij er geen games mee kan draaien ligt niet aan ubuntu, maar aan de ontwikkelaars van de games. Die kiezen voor windows. Btw met wat tools kun je heel wat games draaien hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Sneller, waarmee? Met berekeningen?Je kunt er geen games mee draaien dus waarvoor heb je die snelheid nodig?
Steeds meer toepassingen ondersteunen OpenGL, dat veel beter werkt dan DirectX en ook nog cross-platform is. OpenOffice 3.1 is zeer professioneel en doet niet onder voor MicroSoft Office.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Sneller, waarmee? Met berekeningen?Je kunt er geen games mee draaien dus waarvoor heb je die snelheid nodig?
Dat dus. Heb op mijn Vista PC ook IE8 geinstalleerd, maar gebruik uitsluitend Firefox dus heb ik er ook geen last van.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:56 schreef Igen het volgende:
Maar als je IE toch niet gebruikt, wat heb je er dan voor last van als er IE8 ipv IE7 geïnstalleerd is?
Bij mij wordt er terwijl ik een film kijk een nieuwe kernel geïnstalleerd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:12 schreef Joooo-pi het volgende:
ohja en die irritante "u moet opnieuw opstarten" melding na elke minuscule update in windows
Dat is natuurlijk een beetje krom, maar als alle OS'en dezelfde goede dingen konden dan waren ze t zelfdequote:Op maandag 31 augustus 2009 21:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Sinds kort:
* Joooo-pi ubuntu![]()
Ben er echt snel aan gehecht geraakt en begin me aan windows te ergeren. Neem alleen al de update-agents van diverse programma's in het geheugen (systray o.a.). WHAT A WASTE. In ubuntu gewoon 1 packagemanager die alles voor je bijhoudtsuper! Waarom doet MS dat niet?
ubuntu is een heerlijk systeem en ik draai het op mijn vorige pc!!
Ziehier nog de Windows XP gebruiker. In Win7 is dit al heel andersquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:12 schreef Joooo-pi het volgende:
ohja en die irritante "u moet opnieuw opstarten" melding na elke minuscule update in windows
Hmoah vind je?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:58 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Steeds meer toepassingen ondersteunen OpenGL, dat veel beter werkt dan DirectX en ook nog cross-platform is. OpenOffice 3.1 is zeer professioneel en doet niet onder voor MicroSoft Office.
Windows is gebruikersvriendelijker voor mensen die weinig verstand van die hiërarchie van computers hebben, maar daarin schuilt ook een gevaar, omdat er veel achter je rug om automatisch wordt geïnstalleerd sluipt er ook makkelijk een virus naar binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |