magquote:Op donderdag 24 september 2009 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 weken (laatste 2 weken van December) vrij gevraagd, en het is goedgekeurd ook.. Dus mag wel.
Jij hebt idd niets ondertekend waarin staat dat het niet mag. Maar vergeet alleen je CAO niet, mogelijk staat daar nog wel bedongen dat het niet per definitie vrij KRIJGEN is in December....quote:Op donderdag 24 september 2009 21:30 schreef Lonker het volgende:
[..]
mag![]()
![]()
Ik zeg morgen gewoon: Dan neem ik vrij...
En ze zijn het verplicht te geven indien je het op tijd vraagt
Tja,, opzeg termijn is 2 maanden...quote:Op donderdag 24 september 2009 22:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt idd niets ondertekend waarin staat dat het niet mag. Maar vergeet alleen je CAO niet, mogelijk staat daar nog wel bedongen dat het niet per definitie vrij KRIJGEN is in December....
Maar ik neem niet aan 22, 23 en 24 december en 28,29,30 en 31 decemberquote:Op donderdag 24 september 2009 22:40 schreef Renesite het volgende:
Wij zijn met kerst dicht. Dus wel chill
Jawel. ToGoquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:53 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Maar ik neem niet aan 22, 23 en 24 december en 28,29,30 en 31 december
Aight.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:18 schreef Brammie1 het volgende:
jij werkte toch in zo'n To Go bij de Uni? Dan kan het best dat jullie dicht gaan. Is toch niemand dan
Ik zal wel weer gewoon moeten werken op 1ste en/of 2de kerstdag![]()
Maar wel dubbel betaald!
Ik zou het eens aan je leidinggevende vragenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, maar weet iemand hoe ik vrij kan vragen?
Moet ik dan een formulier invullen of kan ik gewoon een briefje schrijven met de datum enzo?
Ik denk dat het allemaal wel meevalt, als de SM en teamleider nog niks weten. Want AH sluit niet heel snel winkels als er geen nieuwetegenover staat.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:57 schreef Appelschiller het volgende:
Ik lees al een tijdje dit AH-Topic (zonder gebruikersnaam), maar had geen zin om me te registreren, had toch nergens iets op te zeggen.
Nu zit het zo: Ik werk in een AH filiaal (wijkwinkel). Niet de grootste (2 kassa's, 1 infobalie en 4 paden)
Nu hoorde ik uit zeer betrouwbare bronnen van een ander fiiliaal dat het bestuur wilt dat we gaan sluiten, we draaien 34.000 p.w en moeten 39.000 halen. Nu weet het andere personeel wat bestaat uit 21 personen, (m.u.v de de sm en de teamleider) dat niet ... Heeft iemand ervaring met een sluiting van een filiaal, zo ja, hoe ver van te voren krijg je dit te horen en hoe gaat dat verder in z'n werk met overplaatsing etc, heb je daar zelf iets in te zeggen of heb je niks te willen?
Gr.
Sommige zijn hotquote:Op woensdag 9 september 2009 12:15 schreef ScarFace- het volgende:
De AH heeft, evenals de Macdonals, veel te veel jonge knapen en knapinnen in dienst
Voor dat zou ik er niet eens willen werken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:57 schreef Dagoduck het volgende:
bij ons verdienen 18 jarige 4,50 bruto
eurotje of 4,5?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor dat zou ik er niet eens willen werken.![]()
Onlangs 17 geworden, B verkoper, iemand idee hoeveel ik verdien?
4.93 ofzoquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor dat zou ik er niet eens willen werken.![]()
Onlangs 17 geworden, B verkoper, iemand idee hoeveel ik verdien?
Idd, belachelijk. Als ze nou eens wat meer aandacht besteden aan de werkzaamheden die wel nodig zijn in plaats van zulke kul. Maar nee...quote:Op woensdag 30 september 2009 09:53 schreef monsterd. het volgende:
[..]
4.93 ofzo![]()
Wij hebben gister voorlichting gehad in ons filiaal over de veranderingen op bakkerij/deli.
Nu ben ik ipv verkoper B, Senior verkoper
Nope. Maar als het blijkt dat je de werkzaamheden niet aan kunt dan ga je wel een stap terug.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:51 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Idd, belachelijk. Als ze nou eens wat meer aandacht besteden aan de werkzaamheden die wel nodig zijn in plaats van zulke kul. Maar nee...En de functie verkoper B werd toch ook niet meer uitgedeeld (nieuw dan)?
Herkenbaar. Ik werk dan pas sinds kort bijna full-time, maar ik word nu al gillend gek. Als je niet oppast, word je echt van alle kanten genaaid. En het wordt allemaal maar normaal gevonden ook.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:48 schreef Lonker het volgende:
Ik moet dus echt nog een goed gesprek aan gaan waar ik echt geen zin in heb
Zoveeel te klagen
Ik werk er nu een jaar ,, iets meer,, en voel me erg benadeeld.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:42 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik werk dan pas sinds kort bijna full-time, maar ik word nu al gillend gek. Als je niet oppast, word je echt van alle kanten genaaid. En het wordt allemaal maar normaal gevonden ook.
Het beste is om het gewoon niet te vragen.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kreeg gister loon van 1e week van september...
maar ik heb geen loonstrookje omdat ik geen postvakje heb, moet ik het gewoon vragen?
Teamleider?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:24 schreef Sandertje23 het volgende:
[..]
Assistent Supermarkt Manager. In jouw geval is het die meneer in het blauwe overhemd.
Anders wat?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:33 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Het beste is om het gewoon niet te vragen.
Want anders!!
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:33 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Het beste is om het gewoon niet te vragen.
Want anders!!
De Teamleider en de SM weten het juist wel...quote:Op zondag 27 september 2009 23:17 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal wel meevalt, als de SM en teamleider nog niks weten. Want AH sluit niet heel snel winkels als er geen nieuwetegenover staat.
Staat het ergens schriftelijk? Want ik weet niks van de veranderingen (op de functienamen na), dus zou ook wel fijn zijn als ik mee ben.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:53 schreef monsterd. het volgende:
[..]
4.93 ofzo![]()
Wij hebben gister voorlichting gehad in ons filiaal over de veranderingen op bakkerij/deli.
Nu ben ik ipv verkoper B, Senior verkoper
Je krijgt een brief waarin je benoemd wordt. Op de achterkant hiervan staat een tabelletje.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Staat het ergens schriftelijk? Want ik weet niks van de veranderingen (op de functienamen na), dus zou ook wel fijn zijn als ik mee ben.
Bij ons zijn ze van plan nieuw personeel aan te nemen. Met nadruk op het van plan gedeelte...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:55 schreef Etsu het volgende:
Ik zie geen tabelletje xD
Maar dat bedoelde ik niet, ik bedoel de veranderingen op bakkerij/deli.
Edit: Ondertussen op hoogte gehouden. Wat een k'utverandering. Serieus, tot sluit ham/kaas-croissantjes in de manden?Bah. En dan weinig personeel ook, verwachten ze dat we alles alleen kunnen?
![]()
Welk winkel regio val je onder?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:57 schreef Appelschiller het volgende:
Ik lees al een tijdje dit AH-Topic (zonder gebruikersnaam), maar had geen zin om me te registreren, had toch nergens iets op te zeggen.
Nu zit het zo: Ik werk in een AH filiaal (wijkwinkel). Niet de grootste (2 kassa's, 1 infobalie en 4 paden)
Nu hoorde ik uit zeer betrouwbare bronnen van een ander fiiliaal dat het bestuur wilt dat we gaan sluiten, we draaien 34.000 p.w en moeten 39.000 halen. Nu weet het andere personeel wat bestaat uit 21 personen, (m.u.v de de sm en de teamleider) dat niet ... Heeft iemand ervaring met een sluiting van een filiaal, zo ja, hoe ver van te voren krijg je dit te horen en hoe gaat dat verder in z'n werk met overplaatsing etc, heb je daar zelf iets in te zeggen of heb je niks te willen?
Gr.
Pff krijg je daar een waarschuwing voor :S.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:28 schreef Pindabroodje het volgende:
Ik liet gister 2 containers van de vrachtwagen pleuren, het regende, de laadklep was glad, het was donker, en daar gingen de containers.
Nu heb ik een schriftelijke waarschuwing aan mn broek
Idd..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:22 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Pff krijg je daar een waarschuwing voor :S.
Kan gebeuren toch?
Schriftelijke waarschuwing voor zoiets is totaal niet gepast, je hebt het lijkt mij niet met opzet gedaan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:28 schreef Pindabroodje het volgende:
Ik liet gister 2 containers van de vrachtwagen pleuren, het regende, de laadklep was glad, het was donker, en daar gingen de containers.
Nu heb ik een schriftelijke waarschuwing aan mn broek
Ja we waren inderdaad met zn 2en aan het lossen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:11 schreef RB26DETT het volgende:
[..]
Schriftelijke waarschuwing voor zoiets is totaal niet gepast, je hebt het lijkt mij niet met opzet gedaan?
Was je met z'n 2e aan het lossen (conform handboek)?
Ben benieuwd wat de achterliggende gedachten van je TL is om je een ongepaste schriftelijke waarschuwing te geven voor zo iets.
Wat een broodmongool.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:31 schreef Pindabroodje het volgende:
[..]
Ja we waren inderdaad met zn 2en aan het lossen.
Onze SM heeft mij de waarschuwing gegeven, omdat door mij "honderden euro's" aan producten op straat lag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |