Kvond het wel stoer, zo met een terminal door de winkel lopenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:28 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Je telt met een handterminal de voorraad in de winkel. Zo tel je verschillen weg. Door de restanten + de voorraad in de winkel te tellen klopt de exacte voorraad in je filiaal weer en krijg je geen rare afwijkingen. Met als goed gevolg meestal minder lege vakken. Snappie?
Ah... de bezuinigingen bij ToGo zijn ook ingedaald?quote:Op zondag 13 september 2009 10:51 schreef Brammie1 het volgende:
vanaf nu nooit meer op zondag werken, ben te duur en heb geen tijd meer. Ben nu van een 12 uur naar een 8 uur contract gegaan, maar de hoeveelheid geld die ik krijg per maand is gehalveerd.
Wij stegen van 2 weken geleden naar vorige week met 180% (scholen begonnen e.d.) en vorige week naar deze week ook weer met 30%+ of zo.quote:Op zondag 13 september 2009 13:09 schreef Brammie1 het volgende:
Oja, gister hoorde ik dat we van het hoofdkantoor dat de omzet met iets van 10% omhoog moet. Volgens mij was 'zie maar hoe je het doet' een beetje de strekking van de boodschap
Wij draaien flink boven het beoogde planquote:Op zondag 13 september 2009 14:30 schreef Brammie1 het volgende:
Tuurlijk, dat was bij ons ook zo. Maar die 10% is bovenop de weekomzet die wij in een gewone week draaien. Omzet die je niet zomaar ergens vandaan tovert.
Dan is jullie plan dus te laag ingezetquote:Op zondag 13 september 2009 17:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij draaien flink boven het beoogde plan
Mijne ookquote:Op maandag 14 september 2009 12:06 schreef MikeCitybike het volgende:
yeah salaris is binnen (@Rabobank)
haha dat is waar, maar in het begin hadden we te weinig auto's van de vervoerders gekregen dan maakt het het niet leuker.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:41 schreef ruud_de_vries het volgende:
Joh wees blij dat je in deze tijd nog werk heb! En van hard werken wordt je echt niet slechter hoor!!
Wij ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:50 schreef Dagoduck het volgende:
En wij krijgen veel te weinig actieproducten binnen
Hadden we van die senseo voordeel dozenquote:
De doelstelling is iets anders dan "De omzet moet 10% omhoog" maar de strekking van de boodschap klopt wel ongeveer, ja. Normaal houd ik wel van een beetje vrijheid in beleid, alleen is me deze wel erg kort door de bocht... Wat zijn jullie plannen?quote:Op zondag 13 september 2009 13:09 schreef Brammie1 het volgende:
Oja, gister hoorde ik dat we van het hoofdkantoor dat de omzet met iets van 10% omhoog moet. Volgens mij was 'zie maar hoe je het doet' een beetje de strekking van de boodschap
Ik heb er wel eenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:20 schreef meneer_valk het volgende:
AH 8510 meld zich!
Heeft een medewerker van een franchise AH recht op een medewerkers-voordeelpas?
Hebben ze die weer?quote:Op maandag 21 september 2009 13:20 schreef 3FMaster het volgende:
Hadden jullie ook zoveel dozen vol met meters gekregen van Becel (Bij zoveel producten een gratis hartmeter) ?
Kan wel. Klein kastje. Becel noemt het een Hartmeter, maar volgens mij is het idd een stappenteller.quote:Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hebben ze die weer?
Was dat niet zon nutteloos stappenteller?
Het mag wel, maar dan schriftelijk ofzo... blablabla..quote:Op donderdag 24 september 2009 13:15 schreef murphyjenkins het volgende:
is het normaal dat je in december geen vrij kan vragen ?
ik mag de hele maand december geen vrij
Bij hoge uitzonderingen krijg je vrijquote:Op donderdag 24 september 2009 13:15 schreef murphyjenkins het volgende:
Bij ons kun je vrij vragen op deze manieren:quote:Op donderdag 24 september 2009 12:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, maar weet iemand hoe ik vrij kan vragen?
Moet ik dan een formulier invullen of kan ik gewoon een briefje schrijven met de datum enzo?
Gewoon vrij vragen. Je bent immers op tijd (3 weken van te voren). Ten tweede mag je verzoek alleen worden geweigerd als het bedrijf er ernstige gevolgen aan overhoudt. Kortom ze zouden failliet gaan of iets dergelijks of er is niemand anders als jij er niet bent. Dan mogen ze weigeren, anders niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:15 schreef murphyjenkins het volgende:
Klopt, tijdens de proeftijd (van 2 maanden) mogen zowel werkgever als werknemer met onmiddellijke ingang, en zonder opgaaf van redenen het dienstverband beeindigen. Wat er in mijn filiaal in resulteerde dat iemand halverwege zijn dienst ineens zijn jas aantrok en zei dat'ie er genoeg van had. Niet erg netjes, maar het mag.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:19 schreef Brammie1 het volgende:
In je proeftijd mogen zowel jij als je baas het contract per direct opzeggen. Je mag van de wet gewoon zeggen dat je stopt en direct weglopen, volgens mij.
Wat jij bedoelt is opzegtermijn.
Dat is al jaren zo, althans bij de meeste wat grotere winkels die veel extra drukte krijgen tussen sint en de jaarwisseling. In overleg met je TL/SM krijg je heus wel vrij, maar de ervaring leert dat halve vulploegen vrij gaan vragen van 20 t/m 24 december omdat ze anders te hard moeten werken en dat is gewoon niet de bedoeling. Ik heb nog nooit iemand met een zinnige reden vrij geweigerd in de decembermaand, en ik vraag echt geen kopiën van geboorte-aktes als je beweert dat je moeder jarig is.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:15 schreef murphyjenkins het volgende:
Ik ga morgen 2 weken vrij vragen in december voor me wintersportquote:Op donderdag 24 september 2009 13:15 schreef murphyjenkins het volgende:
Wat een beunhazen, meteen een waarschuwing geven.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:02 schreef Dagoduck het volgende:
edit: en ik heb al een schriftelijke waarschuwing omdat ik niet fifo had gevuld maar ik werk er net 2 weken...
mag dat wel in de proeftijd?![]()
Ik heb ook 2 weken (laatste 2 weken van December) vrij gevraagd, en het is goedgekeurd ook.. Dus mag wel.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:15 schreef murphyjenkins het volgende:
magquote:Op donderdag 24 september 2009 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 weken (laatste 2 weken van December) vrij gevraagd, en het is goedgekeurd ook.. Dus mag wel.
Jij hebt idd niets ondertekend waarin staat dat het niet mag. Maar vergeet alleen je CAO niet, mogelijk staat daar nog wel bedongen dat het niet per definitie vrij KRIJGEN is in December....quote:Op donderdag 24 september 2009 21:30 schreef Lonker het volgende:
[..]
mag![]()
![]()
Ik zeg morgen gewoon: Dan neem ik vrij...
En ze zijn het verplicht te geven indien je het op tijd vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |