Wij draaien flink boven het beoogde planquote:Op zondag 13 september 2009 14:30 schreef Brammie1 het volgende:
Tuurlijk, dat was bij ons ook zo. Maar die 10% is bovenop de weekomzet die wij in een gewone week draaien. Omzet die je niet zomaar ergens vandaan tovert.
Dan is jullie plan dus te laag ingezetquote:Op zondag 13 september 2009 17:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij draaien flink boven het beoogde plan
Mijne ookquote:Op maandag 14 september 2009 12:06 schreef MikeCitybike het volgende:
yeah salaris is binnen (@Rabobank)
haha dat is waar, maar in het begin hadden we te weinig auto's van de vervoerders gekregen dan maakt het het niet leuker.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:41 schreef ruud_de_vries het volgende:
Joh wees blij dat je in deze tijd nog werk heb! En van hard werken wordt je echt niet slechter hoor!!
Wij ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:50 schreef Dagoduck het volgende:
En wij krijgen veel te weinig actieproducten binnen
Hadden we van die senseo voordeel dozenquote:
De doelstelling is iets anders dan "De omzet moet 10% omhoog" maar de strekking van de boodschap klopt wel ongeveer, ja. Normaal houd ik wel van een beetje vrijheid in beleid, alleen is me deze wel erg kort door de bocht... Wat zijn jullie plannen?quote:Op zondag 13 september 2009 13:09 schreef Brammie1 het volgende:
Oja, gister hoorde ik dat we van het hoofdkantoor dat de omzet met iets van 10% omhoog moet. Volgens mij was 'zie maar hoe je het doet' een beetje de strekking van de boodschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |