Jawel. ToGoquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:53 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Maar ik neem niet aan 22, 23 en 24 december en 28,29,30 en 31 december
Aight.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:18 schreef Brammie1 het volgende:
jij werkte toch in zo'n To Go bij de Uni? Dan kan het best dat jullie dicht gaan. Is toch niemand dan
Ik zal wel weer gewoon moeten werken op 1ste en/of 2de kerstdag![]()
Maar wel dubbel betaald!
Ik zou het eens aan je leidinggevende vragenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, maar weet iemand hoe ik vrij kan vragen?
Moet ik dan een formulier invullen of kan ik gewoon een briefje schrijven met de datum enzo?
Ik denk dat het allemaal wel meevalt, als de SM en teamleider nog niks weten. Want AH sluit niet heel snel winkels als er geen nieuwetegenover staat.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:57 schreef Appelschiller het volgende:
Ik lees al een tijdje dit AH-Topic (zonder gebruikersnaam), maar had geen zin om me te registreren, had toch nergens iets op te zeggen.
Nu zit het zo: Ik werk in een AH filiaal (wijkwinkel). Niet de grootste (2 kassa's, 1 infobalie en 4 paden)
Nu hoorde ik uit zeer betrouwbare bronnen van een ander fiiliaal dat het bestuur wilt dat we gaan sluiten, we draaien 34.000 p.w en moeten 39.000 halen. Nu weet het andere personeel wat bestaat uit 21 personen, (m.u.v de de sm en de teamleider) dat niet ... Heeft iemand ervaring met een sluiting van een filiaal, zo ja, hoe ver van te voren krijg je dit te horen en hoe gaat dat verder in z'n werk met overplaatsing etc, heb je daar zelf iets in te zeggen of heb je niks te willen?
Gr.
Sommige zijn hotquote:Op woensdag 9 september 2009 12:15 schreef ScarFace- het volgende:
De AH heeft, evenals de Macdonals, veel te veel jonge knapen en knapinnen in dienst
Voor dat zou ik er niet eens willen werken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:57 schreef Dagoduck het volgende:
bij ons verdienen 18 jarige 4,50 bruto
eurotje of 4,5?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor dat zou ik er niet eens willen werken.![]()
Onlangs 17 geworden, B verkoper, iemand idee hoeveel ik verdien?
4.93 ofzoquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor dat zou ik er niet eens willen werken.![]()
Onlangs 17 geworden, B verkoper, iemand idee hoeveel ik verdien?
Idd, belachelijk. Als ze nou eens wat meer aandacht besteden aan de werkzaamheden die wel nodig zijn in plaats van zulke kul. Maar nee...quote:Op woensdag 30 september 2009 09:53 schreef monsterd. het volgende:
[..]
4.93 ofzo![]()
Wij hebben gister voorlichting gehad in ons filiaal over de veranderingen op bakkerij/deli.
Nu ben ik ipv verkoper B, Senior verkoper
Nope. Maar als het blijkt dat je de werkzaamheden niet aan kunt dan ga je wel een stap terug.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:51 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Idd, belachelijk. Als ze nou eens wat meer aandacht besteden aan de werkzaamheden die wel nodig zijn in plaats van zulke kul. Maar nee...En de functie verkoper B werd toch ook niet meer uitgedeeld (nieuw dan)?
Herkenbaar. Ik werk dan pas sinds kort bijna full-time, maar ik word nu al gillend gek. Als je niet oppast, word je echt van alle kanten genaaid. En het wordt allemaal maar normaal gevonden ook.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:48 schreef Lonker het volgende:
Ik moet dus echt nog een goed gesprek aan gaan waar ik echt geen zin in heb
Zoveeel te klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |