Die van de voetballers werken we in de komende dagen bij en op 14 september om 0:01 uur zal iedereen de eerste punten en het eerste budget bijgeschreven krijgen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:18 schreef De_Reemster het volgende:
Wanneer worden de punten upgedate?
Nee Suarez dan, ipv doelpunten geeft ie assistsquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie het wel.
Addo en Hamdaoui hebben me goed genaaid.
Betekend dit dus dat we nog twee weken moeten wachten voordat we punten krijgen voor de ranglijsten? Of wel punten vor de ranglijst, maar pas budget over een tijdje...quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die van de voetballers werken we in de komende dagen bij en op 14 september om 0:01 uur zal iedereen de eerste punten en het eerste budget bijgeschreven krijgen.
Je moet inderdaad nog bijna twee weken wachten. De punten worden tegelijk met het budget uitgedeeld.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:28 schreef De_Reemster het volgende:
[..]
Betekend dit dus dat we nog twee weken moeten wachten voordat we punten krijgen voor de ranglijsten? Of wel punten vor de ranglijst, maar pas budget over een tijdje...
Nee natuurlijk niet, zoals gewoon in de OP en overal staat, duurt een speelronde twee wedstrijdweekenden.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:44 schreef De_Reemster het volgende:
Word het daarna wel elk weekend geupdate?
Ze worden nog ingevoerd. Ook krijgen ze als ze spelen punten. Zal ons even wat werk kosten, maar dan is alles up-to-datequote:Op woensdag 2 september 2009 12:57 schreef stpn het volgende:
Wanneer worden de nieuwe spelers van alle clubs erbij gezet (van de laatste dagen)?
Nog voor komend weekend? En worden bij hun de punten al ingevuld (ondanks dat niemand ze heeft)?
Als dit niet gebeurt, verandert hun waarde ook niet zoals bij andere spelers wel het geval is. (dit kan natuurlijk een voor- maar ook een nadeel zijn)
Ik heb ook zo'n mooie start:quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee Suarez dan, ipv doelpunten geeft ie assists
Een speler die niet speelt krijgt geen punten. Hij heeft namelijk niet bijgedragen aan het resultaat van het team.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:49 schreef Bol_Wan het volgende:
prima start, 58 punten![]()
![]()
krijg je trouwens gewoon punten voor gelijkspel of winst zelfs als je speler de hele wedstrijd niet heeft gespeeld?
In de woorden van een groot man: "Das Logisch"quote:Op woensdag 2 september 2009 13:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een speler die niet speelt krijgt geen punten. Hij heeft namelijk niet bijgedragen aan het resultaat van het team.
Na de volgende speelronde in de Eredivisie worden de eerste punten uitgereikt. Elke ronde in de manager omvat namelijk twee ronden in de Nederlandse competitie.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:43 schreef peaceman het volgende:
Zijn de scores al bekend? En zo ja, waar zijn die te vinden dan?
We're working on itquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:31 schreef stpn het volgende:
Schiet niet echt op met die nieuwe spelers he
Dat levert ook wat punten opquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee Suarez dan, ipv doelpunten geeft ie assists
De punten worden na de volgende KNVB-speelronde uitgedeeld, de rondes in de manager gaan over twee speelweekenden. Omdat er afgelopen weekend internationaal gevoetbald moest worden, zijne r dus nog geen punten (en budget) uitgedeeld.quote:Op maandag 7 september 2009 00:45 schreef RoBro het volgende:
en ik maar denken dat ik die manager met 60 punten vorige week dik had gepwnd maar dat is dus helemaal niet zo aw cock
Ik heb het ze doorgegven.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:16 schreef Montagui het volgende:
Dat Suarez en Hamdaoui dan dit weekend maar gaan scoren!
Daarom hebben wij er ook voor gekozen om één bron aan te houden, die in onze ogen het meest betrouwbaar isquote:Op zondag 13 september 2009 19:14 schreef RoBro het volgende:
[..]
zonde op eredivisielive vinden ze het wel een assist
Wij ookquote:
Ik ookquote:Op maandag 14 september 2009 14:25 schreef BoerBert het volgende:
Skip nog maar een ronde hoor (ik had Ten Rouwelaar![]()
)
Nogmaals, tijdens het testen zijn we het probleem niet tegengekomen, dus het in min of meer zoeken naar een speld in een hooibergquote:Op maandag 14 september 2009 18:07 schreef RoBro het volgende:
lekkere manager auwe zelfs competitiemanager van davilex is stabieler
doe mij maar jack van gelder en hans kraaij sr over dennie en zn kornuiten.quote:Op maandag 14 september 2009 18:07 schreef RoBro het volgende:
lekkere manager auwe zelfs competitiemanager van davilex is stabieler
het wilt nog niet echt lukken he?quote:Op maandag 14 september 2009 18:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nogmaals, tijdens het testen zijn we het probleem niet tegengekomen, dus het in min of meer zoeken naar een speld in een hooiberg
als er maar niet instaat dat ik me punten niet krijg!quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Later vandaag komen we met een mededeling
Vertel?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sssssspaannnend!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Naam (Pt. profiel) {Puntentelling}quote:Op woensdag 16 september 2009 23:09 schreef Sally het volgende:
Zouden de mensen die mee willen helpen uitzoeken wat er mis is, willen narekenen of het puntenaantal dat je gekregen hebt (op je profielpagina te zien) overeen komt met wat je volgens de Puntentelling zou moeten hebben.
Bedankt!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:54 schreef Wazaa het volgende:
[..]
Naam (Pt. profiel) {Puntentelling}
-----------------------------------------------------------------------------
Erik Pieters (12) {12}
Keisuke Honda (11) {11}
Jacob Mulenga (7) {7}
Dries Mertens (7) {10} ---> 3 punten (asist?) ontbreken
Leroy Fer (6) {6}
Niklas Moisander (4) {4}
Charlison Benschop (0) {0}
Anouar Hadouir (8) {8}
Bas Dost (4) {4}
Toby Alderweireld (19) {19}
Aleksander Seliga (5) {8} ---> 3 punten (de nul?) ontbreken
-----------------------------------------------------------------------------
Conclusie: Van mijn team kloppen de punten voor 9 van de 11 spelers. Bij twee spelers - Aleksander Seliga (Sparta Rotterdam) en Dries Mertens (FC Utrecht) - heb ik in totaal 6 punten tekort gekregen.
18 maar?quote:Op donderdag 17 september 2009 00:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb 18 spelers waar punten voor zijn geteld.
Dit is mij inderdaad ook opgevallen. Mijn team heb ik eerst 'op papier' gezet alvorens het team in te voeren. M.a.w. ik heb dus nooit meer dan 11 spelers geselecteerd. In mijn profielpagina staat dan ook onder het kopje "Ronde 1" de 11 spelers (waarbij dus voor 2 spelers punten missen zoals hierboven aangegeven).quote:Op donderdag 17 september 2009 10:50 schreef Keiki het volgende:
ik zat te denken dat het negetatieve saldo miss te maken heeft met mensen die in het begin hun team veel hebben gewisseld, op zoek naar de juiste combinatie.
Ik ook zoiets, dus wisselen zit er denk ik voorlopig niet in... of zo?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:50 schreef Keiki het volgende:
Ikzelf sta namelijk ¤ 783.176 in de min.....
ik overbied je trouwensquote:Op donderdag 17 september 2009 14:40 schreef mash_ het volgende:
Gebruiker mash_
Competitie Eredivisie 2009/2010
Teamnaam Mash United
Score 72
Budget ¤ -2.163.085,-
Favoriete team Ajax
ik krijg steeds minder geld
Je hebt wel gewisseld, dat kan ik zien in je profiel onder 'Ronde 2' in je historie. Dat wisselen is al gebeurd voordat we de eerste echte ronde gingen spelen. Tot dan waren je wissels gratis.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:05 schreef INViCTuS het volgende:
http://managers.fok.nl/voetbal/2009/profile/id/83025#history das als het goed is de link van mijn persoonlijk profiel.
Er klopt volgens mij vrij weinig van. Ik sta ten eerste in de min terwijl ik nog niet heb gewisseld. Ik heb punten voor spelers gekregen in ronde 1 en 2 waarvan in ronde 1 bij alle spelers 0 en ronde 2 wel punten waarvan enkele spelers niet uit mijn team
Dat de lijn tot de vierde ronde loopt, is logisch, je bent immers voor Ronde 4 aan je team aan het sleutelen. Daarna zou het op dezelfde hoogte verder moeten gaan.quote:Bij de ranking heb je een lijn lopen van punten en die gaat van ronde 1 tot 5 meen ik. Dat klopt dus ook niet helemaal. Het klassement per ronde en overall is dan ook niet juist...
Ik kan echt helemaal niets beloven, sorry.quote:Verder weet ik niet wat er wel maar voornamelijk nog niet klopt. Hoop dat het gefixt is binnen een dag.
Het lijkt er verdacht veel op dat die wissels die gratis zouden moeten zijn, nu ineens toch afgerekend worden.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:06 schreef INViCTuS het volgende:
Ja, volgens mij kloppen de punten overal wel ( op een enkele fout na ) maar staan veel statistieken, lijntjes, wissels maar vooral de budgetten niet goed. Volgens mij is de manager van slag doordat je een aantal puntloze rondes hebt gehad waar je gratis mocht wisselen.
Ik sta zover in de min dat ongetwijfeld alle wissels voor deze echte ronde met punten me nu alsnog geld kosten. Ik heb inderdaad veel zitten sleutelen met alle spelers en daarom dat berag denk ik. Het is verder nog niet echt overzichtelijk met die rankings e.d...
DAT is nou de bedoeling van privéquote:Overigens wel jammer dat je de punten van andere users niet kunt zien als zij hun profiel prive hebben.
Nee.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:57 schreef B het volgende:
Ik snap er niks van ik heb alleen gewisseld toen het gratis was.
http://managers.fok.nl/voetbal/2009/profile/id/19284
Er staan voetballers in me 2 ronden lijstje die niet in me team staan.
Het ging natuurlijk al fout toen je je net kon aanmelden toen was saven ook al onmogelijk misschien rekent die nu dat ook op..
Zie je geen rode en groene pijltjes achter de namen? Als in: je hebt die speler verkocht (rood) en die speler aangekocht (groen)?quote:en hoe kan het dat er 14 mensen in me 2 ronden lijstje staan en ik er 11 in me team heb...
En als je nu even teruggelezen had een paar posts van mij terug, dan wist je wat er aan de hand was.quote:we hebben een heel jaar om te testen volgend jaar weer een seizoen
Team die op het veld staan ..
Luis Suarez
Andewele Slory
Ricky van den Bergh
Anuaur Hadouir
Dries Mertens
Keisuke Honda
Hernan Losada
Hubertson Pauletta
Tim Bakens
Youssef El-Akchaouli
Martin Pieckenhagen
En dat gaat uitgezocht worden, dusquote:Op donderdag 17 september 2009 22:21 schreef B het volgende:
Oke...... het zijn me gratis wissels....
Bedankt voor het narekenenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:41 schreef Keiki het volgende:
Ik heb mijn team even nagerekend en mijn score is inderdaad goed aangegeven.
Dit gaat dus goed. Wat over blijft is de timing van het puntensysteem en het budget.
Dank je, ik zal het doorgevenquote:De timing omdat het systeem pas een paar dagen later punten ging uitdelen,
en het budget omdat veel mensen in de min staan...maar das duidelijk.
Ik zou het probleem inderdaad zoeken bij de transfer historie of iets in die richting,
Ik wens de mensen die het moeten oplossen dan ook veel succes
Stuur je reactie maar via de Feedback van FOK!sport, met de link naar je teamquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:14 schreef INViCTuS het volgende:
Mijn punten kloppen overigens ook niet helemaal, moet ik daar een pm voor sturen? Ik kom 3 punten tekort....de jong van roda jc heb ik 2x -3 voor gekregen terwijl dat 1x -1 moet zijn en 1x -2.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:48 schreef Wazaa het volgende:
Is er gisteren nog een aanpassing geweest? Waar ik voor mijn team woensdagavond nog 900K budget had, heb ik vanaf donderdag opeens nog maar 143K budget. Dit terwijl ik nog nooit - niet voor de eerste ronde om een ideaal team samen te stelen of na de afgelopen ronde - een wissel heb uitgevoerd.
Overigens vind ik het wel heel raar dat je zegt dat jij nog nooit een wissel hebt gedaan en toch een mindering in je budget hebt gehad.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:45 schreef Sally het volgende:
Ik begrijp niet wat er vannacht nog allemaal gebeurd is. Inderdaad staan ineens nog meer mensen in de min.
Het lijkt erop dat de transferkosten achteraf alsnog berekend zijn, terwijl dit niet zou moeten mogen.
We gaan het tot op de bodem uitzoeken, uiteraard. We hopen dat we het gerepareerd krijgen, laat staan voor de volgende ronde. Ik heb alleen geen idee waar de fout zit en wat er gebeurd, dus ik kan gewoon niet zeggen wanneer dit weer rechtgetrokken is. Tijdens het testen ging alles zoals het hoort en dit is echt een raadsel...
Ik ga alle relevante opmerkingen even achter de schermen neergooien, bedankt allen voor je meldingen.
Ik zie nog iets anders vreemds bij jou: jij hebt punten voor Ronde 1 gekregen, terwijl ikzelf daar allemaal 0 punten heb staan, en alleen de wissels die ik heb gedaan (zowel uit als in) staan in Ronde 2 genoemd met hun respectievelijke punten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:48 schreef Wazaa het volgende:
Is er gisteren nog een aanpassing geweest? Waar ik voor mijn team woensdagavond nog 900K budget had, heb ik vanaf donderdag opeens nog maar 143K budget. Dit terwijl ik nog nooit - niet voor de eerste ronde om een ideaal team samen te stelen of na de afgelopen ronde - een wissel heb uitgevoerd.
Het is uiteraard de bedoeling om de negatieve budgetten terug te zetten. Dat klopt gewoon van geen kant, dus linksom of rechtsom, dit gaat opgelost worden.quote:
uhm eigenlijk nietquote:
als er weer overnieuw begonnen word wil ik wel meedoenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:15 schreef Sj0rSz het volgende:
We zijn nog altijd bezig met een oplossingAls we meer weten, horen jullie dat uiteraard.
Nah, voor mij is de pret er iig afquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:44 schreef Sally het volgende:
Ik denk dat je nog heel wat plezier over kan houden als je nog negen ronden kunt spelen![]()
Het kijkt toch anders naar een wedstrijd (of Formule 1-race) als je weet dat die en die speler voor jou punten kan binnen slepen.
Dat kan ik me goed voorstellen. Het is alleen wel zo dat we meer tijd nodig hebben dan gedacht om alles op te lossen. Daarom willen we de tijd nemen om alles op te lossen en iedereen een manager te bieden die een eerlijk verloop kent en prima functioneert.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nah, voor mij is de pret er iig af
Dat begrijp ik ook volkomen, en ik ben ook totaal niet boos ofzo. Sterker nog, ik vind dat jullie erg goed werk doen, en ik zal komend seizoen dan ook zeker weer meedoen (mits de manager in orde is, uiteraardquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen. Het is alleen wel zo dat we meer tijd nodig hebben dan gedacht om alles op te lossen. Daarom willen we de tijd nemen om alles op te lossen en iedereen een manager te bieden die een eerlijk verloop kent en prima functioneert.
Die kans zal klein zijn, omdat we nu alles nogmaals extra goed willen testenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:23 schreef INViCTuS het volgende:
Eigelijk hoop ik nog dat het de komende weken nog gaat lukken. er zijn immers nog genoeg wedstrijden te gaan...
Het is de bedoeling van wel, alleen zou het kunnen dat we kiezen voor een algehele nieuwe startquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:55 schreef INViCTuS het volgende:
dan bedoel ik eigenlijk dat we iig nog doorgaan dit seizoen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |