In de woorden van een groot man: "Das Logisch"quote:Op woensdag 2 september 2009 13:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een speler die niet speelt krijgt geen punten. Hij heeft namelijk niet bijgedragen aan het resultaat van het team.
Na de volgende speelronde in de Eredivisie worden de eerste punten uitgereikt. Elke ronde in de manager omvat namelijk twee ronden in de Nederlandse competitie.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:43 schreef peaceman het volgende:
Zijn de scores al bekend? En zo ja, waar zijn die te vinden dan?
We're working on itquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:31 schreef stpn het volgende:
Schiet niet echt op met die nieuwe spelers he
Dat levert ook wat punten opquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee Suarez dan, ipv doelpunten geeft ie assists
De punten worden na de volgende KNVB-speelronde uitgedeeld, de rondes in de manager gaan over twee speelweekenden. Omdat er afgelopen weekend internationaal gevoetbald moest worden, zijne r dus nog geen punten (en budget) uitgedeeld.quote:Op maandag 7 september 2009 00:45 schreef RoBro het volgende:
en ik maar denken dat ik die manager met 60 punten vorige week dik had gepwnd maar dat is dus helemaal niet zo aw cock
Ik heb het ze doorgegven.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:16 schreef Montagui het volgende:
Dat Suarez en Hamdaoui dan dit weekend maar gaan scoren!
Daarom hebben wij er ook voor gekozen om één bron aan te houden, die in onze ogen het meest betrouwbaar isquote:Op zondag 13 september 2009 19:14 schreef RoBro het volgende:
[..]
zonde op eredivisielive vinden ze het wel een assist
Wij ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |