Die van de voetballers werken we in de komende dagen bij en op 14 september om 0:01 uur zal iedereen de eerste punten en het eerste budget bijgeschreven krijgen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:18 schreef De_Reemster het volgende:
Wanneer worden de punten upgedate?
Nee Suarez dan, ipv doelpunten geeft ie assistsquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie het wel.
Addo en Hamdaoui hebben me goed genaaid.
Betekend dit dus dat we nog twee weken moeten wachten voordat we punten krijgen voor de ranglijsten? Of wel punten vor de ranglijst, maar pas budget over een tijdje...quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die van de voetballers werken we in de komende dagen bij en op 14 september om 0:01 uur zal iedereen de eerste punten en het eerste budget bijgeschreven krijgen.
Je moet inderdaad nog bijna twee weken wachten. De punten worden tegelijk met het budget uitgedeeld.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:28 schreef De_Reemster het volgende:
[..]
Betekend dit dus dat we nog twee weken moeten wachten voordat we punten krijgen voor de ranglijsten? Of wel punten vor de ranglijst, maar pas budget over een tijdje...
Nee natuurlijk niet, zoals gewoon in de OP en overal staat, duurt een speelronde twee wedstrijdweekenden.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:44 schreef De_Reemster het volgende:
Word het daarna wel elk weekend geupdate?
Ze worden nog ingevoerd. Ook krijgen ze als ze spelen punten. Zal ons even wat werk kosten, maar dan is alles up-to-datequote:Op woensdag 2 september 2009 12:57 schreef stpn het volgende:
Wanneer worden de nieuwe spelers van alle clubs erbij gezet (van de laatste dagen)?
Nog voor komend weekend? En worden bij hun de punten al ingevuld (ondanks dat niemand ze heeft)?
Als dit niet gebeurt, verandert hun waarde ook niet zoals bij andere spelers wel het geval is. (dit kan natuurlijk een voor- maar ook een nadeel zijn)
Ik heb ook zo'n mooie start:quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee Suarez dan, ipv doelpunten geeft ie assists
Een speler die niet speelt krijgt geen punten. Hij heeft namelijk niet bijgedragen aan het resultaat van het team.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:49 schreef Bol_Wan het volgende:
prima start, 58 punten![]()
![]()
krijg je trouwens gewoon punten voor gelijkspel of winst zelfs als je speler de hele wedstrijd niet heeft gespeeld?
In de woorden van een groot man: "Das Logisch"quote:Op woensdag 2 september 2009 13:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een speler die niet speelt krijgt geen punten. Hij heeft namelijk niet bijgedragen aan het resultaat van het team.
Na de volgende speelronde in de Eredivisie worden de eerste punten uitgereikt. Elke ronde in de manager omvat namelijk twee ronden in de Nederlandse competitie.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:43 schreef peaceman het volgende:
Zijn de scores al bekend? En zo ja, waar zijn die te vinden dan?
We're working on itquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:31 schreef stpn het volgende:
Schiet niet echt op met die nieuwe spelers he
Dat levert ook wat punten opquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee Suarez dan, ipv doelpunten geeft ie assists
De punten worden na de volgende KNVB-speelronde uitgedeeld, de rondes in de manager gaan over twee speelweekenden. Omdat er afgelopen weekend internationaal gevoetbald moest worden, zijne r dus nog geen punten (en budget) uitgedeeld.quote:Op maandag 7 september 2009 00:45 schreef RoBro het volgende:
en ik maar denken dat ik die manager met 60 punten vorige week dik had gepwnd maar dat is dus helemaal niet zo aw cock
Ik heb het ze doorgegven.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:16 schreef Montagui het volgende:
Dat Suarez en Hamdaoui dan dit weekend maar gaan scoren!
Daarom hebben wij er ook voor gekozen om één bron aan te houden, die in onze ogen het meest betrouwbaar isquote:Op zondag 13 september 2009 19:14 schreef RoBro het volgende:
[..]
zonde op eredivisielive vinden ze het wel een assist
Wij ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |