Ik ookquote:Op maandag 14 september 2009 14:25 schreef BoerBert het volgende:
Skip nog maar een ronde hoor (ik had Ten Rouwelaar![]()
)
Nogmaals, tijdens het testen zijn we het probleem niet tegengekomen, dus het in min of meer zoeken naar een speld in een hooibergquote:Op maandag 14 september 2009 18:07 schreef RoBro het volgende:
lekkere manager auwe zelfs competitiemanager van davilex is stabieler
doe mij maar jack van gelder en hans kraaij sr over dennie en zn kornuiten.quote:Op maandag 14 september 2009 18:07 schreef RoBro het volgende:
lekkere manager auwe zelfs competitiemanager van davilex is stabieler
het wilt nog niet echt lukken he?quote:Op maandag 14 september 2009 18:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nogmaals, tijdens het testen zijn we het probleem niet tegengekomen, dus het in min of meer zoeken naar een speld in een hooiberg
als er maar niet instaat dat ik me punten niet krijg!quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Later vandaag komen we met een mededeling
Vertel?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sssssspaannnend!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Naam (Pt. profiel) {Puntentelling}quote:Op woensdag 16 september 2009 23:09 schreef Sally het volgende:
Zouden de mensen die mee willen helpen uitzoeken wat er mis is, willen narekenen of het puntenaantal dat je gekregen hebt (op je profielpagina te zien) overeen komt met wat je volgens de Puntentelling zou moeten hebben.
Bedankt!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:54 schreef Wazaa het volgende:
[..]
Naam (Pt. profiel) {Puntentelling}
-----------------------------------------------------------------------------
Erik Pieters (12) {12}
Keisuke Honda (11) {11}
Jacob Mulenga (7) {7}
Dries Mertens (7) {10} ---> 3 punten (asist?) ontbreken
Leroy Fer (6) {6}
Niklas Moisander (4) {4}
Charlison Benschop (0) {0}
Anouar Hadouir (8) {8}
Bas Dost (4) {4}
Toby Alderweireld (19) {19}
Aleksander Seliga (5) {8} ---> 3 punten (de nul?) ontbreken
-----------------------------------------------------------------------------
Conclusie: Van mijn team kloppen de punten voor 9 van de 11 spelers. Bij twee spelers - Aleksander Seliga (Sparta Rotterdam) en Dries Mertens (FC Utrecht) - heb ik in totaal 6 punten tekort gekregen.
18 maar?quote:Op donderdag 17 september 2009 00:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb 18 spelers waar punten voor zijn geteld.
Dit is mij inderdaad ook opgevallen. Mijn team heb ik eerst 'op papier' gezet alvorens het team in te voeren. M.a.w. ik heb dus nooit meer dan 11 spelers geselecteerd. In mijn profielpagina staat dan ook onder het kopje "Ronde 1" de 11 spelers (waarbij dus voor 2 spelers punten missen zoals hierboven aangegeven).quote:Op donderdag 17 september 2009 10:50 schreef Keiki het volgende:
ik zat te denken dat het negetatieve saldo miss te maken heeft met mensen die in het begin hun team veel hebben gewisseld, op zoek naar de juiste combinatie.
Ik ook zoiets, dus wisselen zit er denk ik voorlopig niet in... of zo?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:50 schreef Keiki het volgende:
Ikzelf sta namelijk ¤ 783.176 in de min.....
ik overbied je trouwensquote:Op donderdag 17 september 2009 14:40 schreef mash_ het volgende:
Gebruiker mash_
Competitie Eredivisie 2009/2010
Teamnaam Mash United
Score 72
Budget ¤ -2.163.085,-
Favoriete team Ajax
ik krijg steeds minder geld
Je hebt wel gewisseld, dat kan ik zien in je profiel onder 'Ronde 2' in je historie. Dat wisselen is al gebeurd voordat we de eerste echte ronde gingen spelen. Tot dan waren je wissels gratis.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:05 schreef INViCTuS het volgende:
http://managers.fok.nl/voetbal/2009/profile/id/83025#history das als het goed is de link van mijn persoonlijk profiel.
Er klopt volgens mij vrij weinig van. Ik sta ten eerste in de min terwijl ik nog niet heb gewisseld. Ik heb punten voor spelers gekregen in ronde 1 en 2 waarvan in ronde 1 bij alle spelers 0 en ronde 2 wel punten waarvan enkele spelers niet uit mijn team
Dat de lijn tot de vierde ronde loopt, is logisch, je bent immers voor Ronde 4 aan je team aan het sleutelen. Daarna zou het op dezelfde hoogte verder moeten gaan.quote:Bij de ranking heb je een lijn lopen van punten en die gaat van ronde 1 tot 5 meen ik. Dat klopt dus ook niet helemaal. Het klassement per ronde en overall is dan ook niet juist...
Ik kan echt helemaal niets beloven, sorry.quote:Verder weet ik niet wat er wel maar voornamelijk nog niet klopt. Hoop dat het gefixt is binnen een dag.
Het lijkt er verdacht veel op dat die wissels die gratis zouden moeten zijn, nu ineens toch afgerekend worden.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:06 schreef INViCTuS het volgende:
Ja, volgens mij kloppen de punten overal wel ( op een enkele fout na ) maar staan veel statistieken, lijntjes, wissels maar vooral de budgetten niet goed. Volgens mij is de manager van slag doordat je een aantal puntloze rondes hebt gehad waar je gratis mocht wisselen.
Ik sta zover in de min dat ongetwijfeld alle wissels voor deze echte ronde met punten me nu alsnog geld kosten. Ik heb inderdaad veel zitten sleutelen met alle spelers en daarom dat berag denk ik. Het is verder nog niet echt overzichtelijk met die rankings e.d...
DAT is nou de bedoeling van privéquote:Overigens wel jammer dat je de punten van andere users niet kunt zien als zij hun profiel prive hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |