quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:59 schreef player-boy het volgende:
ey met me andere acc kan ik weer posten bij hem:D:D
maare wie is zijn chick dan?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:50 schreef Pingwingei het volgende:
[ afbeelding ]
zijn nichtje is geïnfecteerd
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:59 schreef murphyjenkins het volgende:
kees (6)
vandaag, 12:53
marakesh marrakessssh
motherfakkerrr heb respect voor je bloed
en stop hem niet vol frikandelle en snoepgoed! KOWEDDD!!!
je bent echt raar kwast want je zet ook je eigen vriendin voorschut
kanker gatar hizan zemmer
ik ga niet eens beginnen over je bolle broertje je pimpt hem als een gehandicapte down mongolische hoertje maar ik ga hem niet dissen die mannetje is al een diss opzich
aid mubarakraap me op
Da's dan wel weer knap.quote:
Volgens mij denkt ie daar echt heel lang over naquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:22 schreef murphyjenkins het volgende:
Yoessef (108)
vandaag, 01:31
ik weet me de fuck niet wie je bent bent vriend met glas gooien heb geen zin want ik ben scherpziend ons leven is zwaar en das waar maar ik weet nie wie je bent dus dat verhaaltje intreseerd mij voor geen cent dus later wie jij ook mag zijn want duidelijkheid is ook zo fijn gr yoessef brahim zijn broer die heb jij vast wel toegevoegt(heb ik gehoord) maar een potje rijmen is nooit gestoord
't zit diep bij je hequote:Op maandag 31 augustus 2009 16:09 schreef 91Vos het volgende:
Weer diezelfde kutstickers op de achtergrond. Hebben ze met zn allen even een middagje stoere/domme fotos van hunzelf zitten maken. Lijken wel een stelletje wijfen.
Waar ben je bang voor? Alsof ie serieus iets doet. Ik woon een uurtje bij die gast vandaan en heb hem op hyves beledigd en hij heeft niet eens wat terug gezegt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:09 schreef murphyjenkins het volgende:
jongens , ik ben mijn leven niet meer zeker
ik wou ff hun hyves vol spammen , maar toen was ik nog aangemeld op mijn eigen hyves ipv mijn brahim-bash hyve
wat moet ik doen ?
hij heeft een foto met die samen met die gast met als titel : deze man is als vader voor mequote:Op maandag 31 augustus 2009 16:13 schreef mtchel112 het volgende:
ni fokku me brahim dan krijg je die ouwe gast achter je aan die met dat mes/zwaard opde pica stond
hahahaquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:15 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
hij heeft een foto met die samen met die gast met als titel : deze man is als vader voor me
heb ik een comment bij gezet :
hij lijkt meer op een doorgewinterde junk
zijn reactie : deze man is gesificeert zwaardvechter hij hakt je in kk stukjes
da bestaat niet eens tog in nl?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:15 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
zijn reactie : deze man is gesificeert zwaardvechter hij hakt je in kk stukjes
Ik ruik me ineens een vieze geurquote:
Wie is dat dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:05 schreef Penisbaard het volgende:
Dankzij mtchel112 kan ik het eigenlijk niet meer zo waarderen
Dat is gemeen! Hij staat daar toch heel onopvallend de vetkwabben van zijn armen naar voren te duwen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:57 schreef mtchel112 het volgende:
die broer is nog dommer dan brahim
[ afbeelding ]
titel: muscles 1 ,
wie ziet hier spieren? idd niemand dus
jeh moej jeh muil houweh ik snij jou ik 1000 kk stukjes ik ben mocroquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:05 schreef Penisbaard het volgende:
Dankzij mtchel112 kan ik het eigenlijk niet meer zo waarderen
Hij is zo mager dat zijn broek ervan afzakt... Hij moet meer bacon etenquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:25 schreef Ethanolic het volgende:
Voor de nieuwkomers ;
Deel 1 : Gespierde Brahim
De hoofdrolspeler : Brahim
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:48 schreef RickoKun het volgende:
WAT HEBBEN JULLIE TEGEN BRAHIM HIJ IS STRAATDWAAS JA?
jij bent hier niet de enigequote:Op maandag 31 augustus 2009 21:57 schreef karsh het volgende:
Hij is serieus mijn voorbeeld. Ik wil net zo als hem zijn, maarja. Niemand zal hem ooit evenaren![]()
Je kunt niet alles hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:57 schreef karsh het volgende:
Hij is serieus mijn voorbeeld. Ik wil net zo als hem zijn, maarja. Niemand zal hem ooit evenaren![]()
wie nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben.
Ik zou graag een handgranaat zonder pin in zijn lelijke chagrijnige mond stoppen, maar dat doe ik ook niet.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:52 schreef 91Vos het volgende:
Wat een sneu kereltje. Ik reageer op zn foto met pistooltje dat ie nep is. Replied ie met "kom naar mn huis om te zien wat voor kogeltjes erin zitten.![]()
[ afbeelding ]
Spam hier zn hyves mee.
Dat jij dat allemaal van wapens weetquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:52 schreef 91Vos het volgende:
Wat een sneu kereltje. Ik reageer op zn foto met pistooltje dat ie nep is. Replied ie met "kom naar mn huis om te zien wat voor kogeltjes erin zitten.![]()
[ afbeelding ]
Spam hier zn hyves mee.
quote:haha doorgeflipte marokaan ..
jij bent zowiezo doorgeflipt als jij dedmer gaat bedreigen gek...
je moet weten met wie he fokt jung..
quote:hee G
dus wat maakt dat uit gek ga je niet met groepje komen gek.
Dat is zielig.. amd sure when u use knife G,
noem jij maar een tijd plaats en datum?
Schermutselingen tussen onopgeleide jongeren.quote:Kill
is goed gelukkig heb ik ook een harde vuist dus weet niet. maakt niet uit gek
i will see you. Als jij met shit komt aanzetten dan ben je zielig bezug naja is cool zie je dan man.
spreekyou
al die woorden zonder daden altijdquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:11 schreef onearmedman het volgende:
Die krabbels![]()
[..]
[..]
[..]
Schermutselingen tussen onopgeleide jongeren.
Ik zat vroeger vaak op /k/quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat jij dat allemaal van wapens weetMoordenaar
Behalve die 'ironsights' had je al die punten ook zelf kunnen bedenken hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat jij dat allemaal van wapens weetMoordenaar
Dat valt opzich mee. Is alleen jammer dat er veel trolls zitten. Dan is OPERATORchan toch wat volwassener.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daar zitten alleen rednecks en psychopaten
Ansswa was tenminste echt baas, niet zo'n wannabe-kneus van het plattelân.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:48 schreef hamkaastosti het volgende:
ansswa natuurlijk 8)
speciaal voor jou danquote:Op woensdag 2 september 2009 08:22 schreef murphyjenkins het volgende:
ik had gehoopt op een soort nieuwe onur , met paints enzo maar helaas het blijft uit
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:56 schreef karsh het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben 'Ansswa !quote:Op woensdag 2 september 2009 15:20 schreef misteriks het volgende:
Topic doet me trouwens denken aan eentje met een oudere variant , heel gespierd, altijd guido-lippen, haar in vlechtjes, woonde in 'n pimppaleis, en op het einde vh topic bleek hij opgepakt door de politie voor pooierschapweet iemand wie ik bedoel, en zo ja, graag 'n linkje naar deze held
answa was de eckte eckte hosselaar , zit hij nog steeds vast ?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hoi, ik ben 'Ansswa !
Ansswa, the sequel
Ansswa-The King-het vervolg
Hoi, ik ben Ansswa! [deel4]
ik poep in me broek voor die gele balletjes die er uit komenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Even een plaatje voor de mensen die het niet snappen.
[ afbeelding ]
dat pimppaleis was een hotelkamerquote:Op woensdag 2 september 2009 15:20 schreef misteriks het volgende:
Topic doet me trouwens denken aan eentje met een oudere variant , heel gespierd, altijd guido-lippen, haar in vlechtjes, woonde in 'n pimppaleis, en op het einde vh topic bleek hij opgepakt door de politie voor pooierschapweet iemand wie ik bedoel, en zo ja, graag 'n linkje naar deze held
dat was dus answaquote:Op woensdag 2 september 2009 15:20 schreef misteriks het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |