hij heeft een foto met die samen met die gast met als titel : deze man is als vader voor mequote:Op maandag 31 augustus 2009 16:13 schreef mtchel112 het volgende:
ni fokku me brahim dan krijg je die ouwe gast achter je aan die met dat mes/zwaard opde pica stond
hahahaquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:15 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
hij heeft een foto met die samen met die gast met als titel : deze man is als vader voor me
heb ik een comment bij gezet :
hij lijkt meer op een doorgewinterde junk
zijn reactie : deze man is gesificeert zwaardvechter hij hakt je in kk stukjes
da bestaat niet eens tog in nl?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:15 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
zijn reactie : deze man is gesificeert zwaardvechter hij hakt je in kk stukjes
Ik ruik me ineens een vieze geurquote:
Wie is dat dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:05 schreef Penisbaard het volgende:
Dankzij mtchel112 kan ik het eigenlijk niet meer zo waarderen
Dat is gemeen! Hij staat daar toch heel onopvallend de vetkwabben van zijn armen naar voren te duwen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:57 schreef mtchel112 het volgende:
die broer is nog dommer dan brahim
[ afbeelding ]
titel: muscles 1 ,
wie ziet hier spieren? idd niemand dus
jeh moej jeh muil houweh ik snij jou ik 1000 kk stukjes ik ben mocroquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:05 schreef Penisbaard het volgende:
Dankzij mtchel112 kan ik het eigenlijk niet meer zo waarderen
Hij is zo mager dat zijn broek ervan afzakt... Hij moet meer bacon etenquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:25 schreef Ethanolic het volgende:
Voor de nieuwkomers ;
Deel 1 : Gespierde Brahim
De hoofdrolspeler : Brahim
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |