quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:48 schreef RickoKun het volgende:
WAT HEBBEN JULLIE TEGEN BRAHIM HIJ IS STRAATDWAAS JA?
jij bent hier niet de enigequote:Op maandag 31 augustus 2009 21:57 schreef karsh het volgende:
Hij is serieus mijn voorbeeld. Ik wil net zo als hem zijn, maarja. Niemand zal hem ooit evenaren![]()
Je kunt niet alles hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:57 schreef karsh het volgende:
Hij is serieus mijn voorbeeld. Ik wil net zo als hem zijn, maarja. Niemand zal hem ooit evenaren![]()
wie nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben.
Ik zou graag een handgranaat zonder pin in zijn lelijke chagrijnige mond stoppen, maar dat doe ik ook niet.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:52 schreef 91Vos het volgende:
Wat een sneu kereltje. Ik reageer op zn foto met pistooltje dat ie nep is. Replied ie met "kom naar mn huis om te zien wat voor kogeltjes erin zitten.![]()
[ afbeelding ]
Spam hier zn hyves mee.
Dat jij dat allemaal van wapens weetquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:52 schreef 91Vos het volgende:
Wat een sneu kereltje. Ik reageer op zn foto met pistooltje dat ie nep is. Replied ie met "kom naar mn huis om te zien wat voor kogeltjes erin zitten.![]()
[ afbeelding ]
Spam hier zn hyves mee.
quote:haha doorgeflipte marokaan ..
jij bent zowiezo doorgeflipt als jij dedmer gaat bedreigen gek...
je moet weten met wie he fokt jung..
quote:hee G
dus wat maakt dat uit gek ga je niet met groepje komen gek.
Dat is zielig.. amd sure when u use knife G,
noem jij maar een tijd plaats en datum?
Schermutselingen tussen onopgeleide jongeren.quote:Kill
is goed gelukkig heb ik ook een harde vuist dus weet niet. maakt niet uit gek
i will see you. Als jij met shit komt aanzetten dan ben je zielig bezug naja is cool zie je dan man.
spreekyou
al die woorden zonder daden altijdquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:11 schreef onearmedman het volgende:
Die krabbels![]()
[..]
[..]
[..]
Schermutselingen tussen onopgeleide jongeren.
Ik zat vroeger vaak op /k/quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat jij dat allemaal van wapens weetMoordenaar
Behalve die 'ironsights' had je al die punten ook zelf kunnen bedenken hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat jij dat allemaal van wapens weetMoordenaar
Dat valt opzich mee. Is alleen jammer dat er veel trolls zitten. Dan is OPERATORchan toch wat volwassener.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daar zitten alleen rednecks en psychopaten
Ansswa was tenminste echt baas, niet zo'n wannabe-kneus van het plattelân.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:48 schreef hamkaastosti het volgende:
ansswa natuurlijk 8)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |