Geen idee, misschien gaat hij ons wel onthoofdenquote:Op zondag 30 augustus 2009 07:55 schreef Tahiti het volgende:
Is er al iemand onthoofd?
[ afbeelding ]
Wat een megool, natuurlijke selectie heeft een steekje laten vallenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
ja dat had ik ook al aangemerkt....quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:37 schreef Penisbaard het volgende:
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
quote:
Bedoel je niet ditquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:18 schreef J.Herrer het volgende:
Allemaal leuk en aardig die foto's, maar 3/4 van de mannelijke fokkers hier zou maar al te graag zo'n lichaam willen hebben![]()
Da's altijd nog beter dan dit:quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Bedoel je niet dit
[ afbeelding ]
In plaats van dit
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 30 augustus 2009 11:31 schreef Igen het volgende:
[..]
Da's altijd nog beter dan dit:
[ afbeelding ]
Nouquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:31 schreef Igen het volgende:
[..]
Da's altijd nog beter dan dit:
[ afbeelding ]
quote:
Jullie zijn zelf net zulke fadsige nerds?quote:
Neequote:Op zondag 30 augustus 2009 11:42 schreef Igen het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn zelf net zulke fadsige nerds?
hendig vette bb-gun.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alle foto's en video's gesaved
[ afbeelding ]
Whut, deze homie komt van de Eastside? Whut whut, dan mag ik wel oppassen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:25 schreef Igen het volgende:
Dat maakt het toch wel helemáál kansloos.
Kutdorp in Friesland, jeweet
quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:16 schreef mtchel112 het volgende:
hahahah dit is echt te ziek voor woordenvokcing veel cloon hyves enzo:p vol gespammt hij word echt geak noh
quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:50 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
©Anoniem, 4chan
Neequote:Op zondag 30 augustus 2009 13:11 schreef mtchel112 het volgende:
meer posts meer krabbelsmeer reacties van de gespierde brahim zelf
alsof hij getazerd wordtquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:38 schreef Maikuuul het volgende:
Ook op al die pics zjin "spieren" aanspannen om net te doen alsof hij iets heeft hetjonge jonge
http://94.100.115.233/497(...)97318776_5_Oo1_.jpeg
Deze is echt vies
hij heeft gewoon geen vet... daardoor zie je zn spieren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Bedoel je niet dit
[ afbeelding ]
In plaats van dit
[ afbeelding ]
Als zoiets voor je staat ben je toch niet geintimideerd ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:58 schreef mazaru het volgende:
Wat een achterlijk stuk wannabe schorem.
Zoiets moeten ze preventief exporteren naar een eiland, vlak voordat er een tsunami overheen gaat donderen.
Iedere halve zool kan een trekker overhalen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als zoiets voor je staat ben je toch niet geintimideerd ?
Alsof hij je doodschiet met dat neppe geweertjequote:Op zondag 30 augustus 2009 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedere halve zool kan een trekker overhalen.
En als je dan toevallig aan de verkeerde kant van dat pistool staat, dan ben je mooi hartstikke dood.
Of er nou een echt gevaarlijk iemand voor je staat, of dit stuk misgeboorte, het maakt die kogel niets uit.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
En als je dan toevallig aan de verkeerde kant van dat pistool staat, dan ben je mooi hartstikke dood.
Of er nou een echt gevaarlijk iemand voor je staat, of dit stuk misgeboorte, het maakt die kogel niets uit.
dat ben ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:20 schreef wise het volgende:
wie is dit?
http://harrydegroot12.hyves.nl/
ahaha :
Penis R Baardquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:47 schreef Penisbaard het volgende:
Ik krijg echt steeds meer het idee dat mtchel112 stiekem gewoon iemand is die gepest is door die toffe Brahim en dat hij nu via Fok! wraak probeert te nemen
Benny 'the wihte cobra' Van den bosch? Ben jij dat?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:50 schreef mtchel112 het volgende:
nee, ik ben zijn beste vriend![]()
maar wat ik er zo grappig aan vind: dat hij de rete er niet van snapt
en geef toe? vind jij m cool dan?
Nee dat ben ik, lulquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Benny 'the wihte cobra' Van den bosch? Ben jij dat?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat save ik dan allemaal behalve die Brahim pics?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:02 schreef Siniti het volgende:
Penisbaard hoe groot is jouw harde schijf wel niet, jij saved ook echt alles dat je tegenkomt
Zweedse babesquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat save ik dan allemaal behalve die Brahim pics?
Dat zeg ik net, alles wat je tegenkomt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat save ik dan allemaal behalve die Brahim pics?
Maar dat is dus helemaal niet waarquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, alles wat je tegenkomt.
Hahahaha een drakenshirtquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helemaal wel. En het bewijs heb ik hier!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maar dat is dus helemaal niet waar
quote:
dat vroegen ze vroeger toen was dat in volgens mij was dat nog flink voor 2000quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hahahaha een drakenshirt
Als er 1 ding neit stoer is
Die heb ik dus helemaal niet opgeslagenquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Helemaal wel. En het bewijs heb ik hier!
[..]
Godallemachtig, jij bent serieus bang voor een kneus die met een knappertjespistool loopt te zwaaien?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zoek ze op, en ga voor ze staan dansen dat ik veel gevaarlijker benquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:53 schreef T-lecom het volgende:
[..]
Godallemachtig, jij bent serieus bang voor een kneus die met een knappertjespistool loopt te zwaaien?
Je tags, er gaat iets mis.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die heb ik dus helemaal niet opgeslagen
Bron:
Deze lege plek in mijn afbeeldingen
[ afbeelding ]
Da's nou ook weer wat overdreven hè.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zoek ze op, en ga voor ze staan dansen dat ik veel gevaarlijker ben
En dan rol ik met mijn spierballen, en dan ren ik hem achterna, gillend dat hij een watje is![]()
okequote:Op zondag 30 augustus 2009 20:35 schreef mtchel112 het volgende:
stiekem ben ik brahim en heb jullie door
ik ga jullie killen met mijn bbgunik bedoel gun, dus kom niet focken
Die stickersquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:59 schreef player-boy het volgende:
ey met me andere acc kan ik weer posten bij hem:D:D
maare wie is zijn chick dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |