Iedere halve zool kan een trekker overhalen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als zoiets voor je staat ben je toch niet geintimideerd ?

Alsof hij je doodschiet met dat neppe geweertjequote:Op zondag 30 augustus 2009 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedere halve zool kan een trekker overhalen.
En als je dan toevallig aan de verkeerde kant van dat pistool staat, dan ben je mooi hartstikke dood.
Of er nou een echt gevaarlijk iemand voor je staat, of dit stuk misgeboorte, het maakt die kogel niets uit.

quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedere halve zool kan een trekker overhalen.
En als je dan toevallig aan de verkeerde kant van dat pistool staat, dan ben je mooi hartstikke dood.
Of er nou een echt gevaarlijk iemand voor je staat, of dit stuk misgeboorte, het maakt die kogel niets uit.

dat ben ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:20 schreef wise het volgende:
wie is dit?
http://harrydegroot12.hyves.nl/
ahaha :

Penis R Baardquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:47 schreef Penisbaard het volgende:
Ik krijg echt steeds meer het idee dat mtchel112 stiekem gewoon iemand is die gepest is door die toffe Brahim en dat hij nu via Fok! wraak probeert te nemen

Benny 'the wihte cobra' Van den bosch? Ben jij dat?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:50 schreef mtchel112 het volgende:
nee, ik ben zijn beste vriend
maar wat ik er zo grappig aan vind: dat hij de rete er niet van snapt
en geef toe? vind jij m cool dan?

Nee dat ben ik, lulquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Benny 'the wihte cobra' Van den bosch? Ben jij dat?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat save ik dan allemaal behalve die Brahim pics?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:02 schreef Siniti het volgende:
Penisbaard hoe groot is jouw harde schijf wel niet, jij saved ook echt alles dat je tegenkomt

Zweedse babesquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat save ik dan allemaal behalve die Brahim pics?

Dat zeg ik net, alles wat je tegenkomt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat save ik dan allemaal behalve die Brahim pics?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |