Nee, ze krijgen geen koffie in Oostenrijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:21 schreef DaMart het volgende:
Je bedoelt met name Oostenrijkse wielrenners, toch?
In Oostenrijk krijgen ze Kaffee mit Kuchen, kloptquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen geen koffie in Oostenrijk.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat is wat Mart ons graag doet geloven. Ik heb niet meer kloons dan DaMart.
Het hele bedrijf was dicht? 2 weken? Wat is dat voor bedrijf?quote:
Nee, niet meer.. Wel jammer eigenlijk achterafquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nijns
Was je nog op het zomerparkfeest geweest?
Engineeringsbedrijfquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het hele bedrijf was dicht? 2 weken? Wat is dat voor bedrijf?
Dat doen ze altijd. Gewoon om je te pesten.quote:
Dat klinkt niet als druk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit mijn bureau leeg te ruimen en straks nog de netwerkschijven en email
Format C: op de server?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zou daar eerder voor eenquote:
1 |
laatste dag voordat je aan je nieuwe functie begint of wat..?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
Je wil de puinzooi niet zien nuquote:
Ik mag aannemen dat ze back-ups ergens anders hebben liggenquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wil de puinzooi niet zien nu
En format c:? Das niet leuk. Ga er liever eens staan met een heel grote magneet
Het zo me zomaar niet verbazen als die er naast liggenquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat ze back-ups ergens anders hebben liggen
Ja... Tuurlijk... vast welquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. In Oostenrijk. Wedden?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bakkes!quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
HoereEr moet Oostenrijk in de TT
MPG vieze Tiroler Verzaker![]()
Ah, zijn we eindelijk van die bever af?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben mijn kloon kwijt ik weet niet meer welk emailadres ik daarvoor heb gebruikt
Geen gezever meer?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, zijn we eindelijk van die bever af?
nee onzetruus is gestorvenquote:
Gecondoleerd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee onzetruus is gestorven
volgende keer niet meer meelopenquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
zo hehe.
tijd voor lunch.
of ik even mee wou lopen voor een vergadering, 10 minuten meer niet.4uur !!
halve dag verklootloren
dankjewelquote:
goede tipquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgende keer niet meer meelopen
graag met melk en suikerquote:
Idd, en een beetje slagroom (en amarettoquote:
is het nog pas 10.00 uur danquote:
Hans zit naast me, maar de achtergrond is bruin dus je ziet um nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is het nog pas 10.00 uur dan![]()
En waar is Hans...
Maar gf en nijns
Het is altijd koffietijdquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is het nog pas 10.00 uur dan![]()
En waar is Hans...
Maar gf en nijns
Succes ermee!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:04 schreef Klonk het volgende:
koffietijd, klopt, de mijne net op, klaar voor een nieuw gevecht met wabbes om haar eten te geven
Wat is er gebeurd met meeste stemmen gelden?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Idd, en een beetje slagroom (en amaretto)
![]()
Oi
Gisteren 2x langs ham gekomen (richting Breda) en bijna gestopt voor koffie
Eerste keer was te vroeg (10 uur ´s ochtends) tweede keer was de zaak al open en we hadden schoonouders bij ons (pa wilde wel, ma niet) dus helaas...
Waarom wil ze niet eten dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:04 schreef Klonk het volgende:
koffietijd, klopt, de mijne net op, klaar voor een nieuw gevecht met wabbes om haar eten te geven
proef ik hier discrimininatie?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hans zit naast me, maar de achtergrond is bruin dus je ziet um niet
Hans, lach eens...
ja leuk hequote:
ik geen ammarettoquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Idd, en een beetje slagroom (en amaretto)
![]()
Oi
Gisteren 2x langs ham gekomen (richting Breda) en bijna gestopt voor koffie
Eerste keer was te vroeg (10 uur ´s ochtends) tweede keer was de zaak al open en we hadden schoonouders bij ons (pa wilde wel, ma niet) dus helaas...
succesquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:04 schreef Klonk het volgende:
laat hem niet ontsnappen he?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:04 schreef Klonk het volgende:
dat snap ik, maar waarom wil ze dan niet eten?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze was 10 dagen vermist: Wabbes #2: Ze is terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |