Nee, ze krijgen geen koffie in Oostenrijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:21 schreef DaMart het volgende:
Je bedoelt met name Oostenrijkse wielrenners, toch?
In Oostenrijk krijgen ze Kaffee mit Kuchen, kloptquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen geen koffie in Oostenrijk.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat is wat Mart ons graag doet geloven. Ik heb niet meer kloons dan DaMart.
Het hele bedrijf was dicht? 2 weken? Wat is dat voor bedrijf?quote:
Nee, niet meer.. Wel jammer eigenlijk achterafquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nijns
Was je nog op het zomerparkfeest geweest?
Engineeringsbedrijfquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het hele bedrijf was dicht? 2 weken? Wat is dat voor bedrijf?
Dat doen ze altijd. Gewoon om je te pesten.quote:
Dat klinkt niet als druk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit mijn bureau leeg te ruimen en straks nog de netwerkschijven en email
Format C: op de server?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zou daar eerder voor eenquote:
1 |
laatste dag voordat je aan je nieuwe functie begint of wat..?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
Je wil de puinzooi niet zien nuquote:
Ik mag aannemen dat ze back-ups ergens anders hebben liggenquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wil de puinzooi niet zien nu
En format c:? Das niet leuk. Ga er liever eens staan met een heel grote magneet
Het zo me zomaar niet verbazen als die er naast liggenquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat ze back-ups ergens anders hebben liggen
Ja... Tuurlijk... vast welquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. In Oostenrijk. Wedden?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bakkes!quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
HoereEr moet Oostenrijk in de TT
MPG vieze Tiroler Verzaker![]()
Ah, zijn we eindelijk van die bever af?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben mijn kloon kwijt ik weet niet meer welk emailadres ik daarvoor heb gebruikt
Geen gezever meer?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, zijn we eindelijk van die bever af?
nee onzetruus is gestorvenquote:
Gecondoleerd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee onzetruus is gestorven
volgende keer niet meer meelopenquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
zo hehe.
tijd voor lunch.
of ik even mee wou lopen voor een vergadering, 10 minuten meer niet.4uur !!
halve dag verklootloren
dankjewelquote:
goede tipquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgende keer niet meer meelopen
graag met melk en suikerquote:
Idd, en een beetje slagroom (en amarettoquote:
is het nog pas 10.00 uur danquote:
Hans zit naast me, maar de achtergrond is bruin dus je ziet um nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is het nog pas 10.00 uur dan![]()
En waar is Hans...
Maar gf en nijns
Het is altijd koffietijdquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is het nog pas 10.00 uur dan![]()
En waar is Hans...
Maar gf en nijns
Succes ermee!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:04 schreef Klonk het volgende:
koffietijd, klopt, de mijne net op, klaar voor een nieuw gevecht met wabbes om haar eten te geven
Wat is er gebeurd met meeste stemmen gelden?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Idd, en een beetje slagroom (en amaretto)
![]()
Oi
Gisteren 2x langs ham gekomen (richting Breda) en bijna gestopt voor koffie
Eerste keer was te vroeg (10 uur ´s ochtends) tweede keer was de zaak al open en we hadden schoonouders bij ons (pa wilde wel, ma niet) dus helaas...
Waarom wil ze niet eten dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:04 schreef Klonk het volgende:
koffietijd, klopt, de mijne net op, klaar voor een nieuw gevecht met wabbes om haar eten te geven
proef ik hier discrimininatie?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hans zit naast me, maar de achtergrond is bruin dus je ziet um niet
Hans, lach eens...
ja leuk hequote:
ik geen ammarettoquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Idd, en een beetje slagroom (en amaretto)
![]()
Oi
Gisteren 2x langs ham gekomen (richting Breda) en bijna gestopt voor koffie
Eerste keer was te vroeg (10 uur ´s ochtends) tweede keer was de zaak al open en we hadden schoonouders bij ons (pa wilde wel, ma niet) dus helaas...
succesquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:04 schreef Klonk het volgende:
laat hem niet ontsnappen he?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:04 schreef Klonk het volgende:
dat snap ik, maar waarom wil ze dan niet eten?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze was 10 dagen vermist: Wabbes #2: Ze is terug!
ik ga ook maar weer eens wat doen... dan kan ik misschien ook nog op tijd naar huis!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier ook.
en ik mag weer vroeg naar huis
ik nietquote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
kut heb ik de verkeerde advertentie gezet
nee ik kan hem alleen verwijderen en weer een nieuwe plaatsenquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
Verkeerde advertentie? Kan je dat niet aanpassen?
verkeerde datum en tijden erin gezetquote:
ja ben eral mee bezigquote:
klopt plus dat ze voor een gesloten deur staan en dat is antireclamequote:Op maandag 31 augustus 2009 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
Mjah, als er straks mensen op de verkeerde dag/tijd staan kost je dat ook, dus dan is het maar de vraag wat er goedkoper is.
Al blijft het zonde ja.
Das minder erg dan een datum waarop je gesloten bentquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
advertentie met datum in het verleden
Tijd en datum waarvoor? Wat is de 'aanbieding'?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee ik kan hem alleen verwijderen en weer een nieuwe plaatsen![]()
[..]
verkeerde datum en tijden erin gezet
is voor de gangbang van aankomende donderdagquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
Tijd en datum waarvoor? Wat is de 'aanbieding'?
Een advertentie voor een gangbangquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is voor de gangbang van aankomende donderdag
ze hebben geen pony's meerquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:05 schreef Ladylike het volgende:
Zaterdag naar Ponypark Slagharen
Eens kijken of het veranderd is
ben jij 2 keer jarigquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Een advertentie voor een gangbang
Komen daar nou ook 'knappe' mensen op af..?
deze is beter,quote:
schizofrenie FTWquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij zijn 5 keer jarig, ik ben andere mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |