graag met melk en suikerquote:
Idd, en een beetje slagroom (en amarettoquote:
is het nog pas 10.00 uur danquote:
Hans zit naast me, maar de achtergrond is bruin dus je ziet um nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is het nog pas 10.00 uur dan![]()
En waar is Hans...
Maar gf en nijns
Het is altijd koffietijdquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is het nog pas 10.00 uur dan![]()
En waar is Hans...
Maar gf en nijns
Succes ermee!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:04 schreef Klonk het volgende:
koffietijd, klopt, de mijne net op, klaar voor een nieuw gevecht met wabbes om haar eten te geven
Wat is er gebeurd met meeste stemmen gelden?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Idd, en een beetje slagroom (en amaretto)
![]()
Oi
Gisteren 2x langs ham gekomen (richting Breda) en bijna gestopt voor koffie
Eerste keer was te vroeg (10 uur ´s ochtends) tweede keer was de zaak al open en we hadden schoonouders bij ons (pa wilde wel, ma niet) dus helaas...
Waarom wil ze niet eten dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:04 schreef Klonk het volgende:
koffietijd, klopt, de mijne net op, klaar voor een nieuw gevecht met wabbes om haar eten te geven
proef ik hier discrimininatie?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hans zit naast me, maar de achtergrond is bruin dus je ziet um niet
Hans, lach eens...
ja leuk hequote:
ik geen ammarettoquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Idd, en een beetje slagroom (en amaretto)
![]()
Oi
Gisteren 2x langs ham gekomen (richting Breda) en bijna gestopt voor koffie
Eerste keer was te vroeg (10 uur ´s ochtends) tweede keer was de zaak al open en we hadden schoonouders bij ons (pa wilde wel, ma niet) dus helaas...
succesquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:04 schreef Klonk het volgende:
laat hem niet ontsnappen he?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:04 schreef Klonk het volgende:
dat snap ik, maar waarom wil ze dan niet eten?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze was 10 dagen vermist: Wabbes #2: Ze is terug!
ik ga ook maar weer eens wat doen... dan kan ik misschien ook nog op tijd naar huis!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier ook.
en ik mag weer vroeg naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |