quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
@ Fann , Starmaker,kun je daar ook iets van vinden?.Was ook op streams .. bvd![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:00 schreef FANN het volgende:
nog nooit van gehoord..![]()
oproepje voor jou, iemand die iets weet en iets heeft van starmakers,,,,,
plaatsen maar....... !!!
Ben ik nou een beetje aan het dementeren, of zag ik deze foto een paar postings terug al voorbij komen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub op www.huubenjaap.nl
Het waren wel weer opmerkelijke dagen.
Eergisteren is Brian samen met Tamara en Kairo langsgekomen. Dat was ook wel een raar momentje voor velen denk ik. De twee aartsvijanden bijelkaar op baby bezoek. Ik vond het eerlijk gezegd ook een beetje spannend, weet niet zo goed waarom, maar toen ze er eenmaal waren was het echt een heerlijke avond. Tamara is zo'n lieve vrouw en ze passen enorm goed bijelkaar. Kairo is een dotje, en de foto's zijn dan ook heel gaaf geworden. De mooiste foto is die van Brian en mij samen waar we allebei elkaars baby vasthouden. En nee, die ga ik niet plaatsen..
Neefjes Huub bij Palma's hoekje.
[ afbeelding ]
nee hoor... ik heb namen genoeg genoemd in mijn eerste posts,quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:32 schreef Copycat het volgende:
Het "In de media" idee van deze reeks is geheel losgelaten?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:46 schreef FANN het volgende:
[..]
nee hoor... ik heb namen genoeg genoemd in mijn eerste posts,
mocht je nieuws hebben, graag zelfs...
ik laat het verder aan julie over.
ik heb wel zo;n beetje alles gepost wat er te posten valt, dus wie nieuws heeft,,,,
ik ben benieuwd![]()
en nu ben ik foetsie,,,,,,,
doei
![]()
en Fluitertje graag gedaan![]()
Heb genoten van het vorige topic Fannquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:41 schreef FANN het volgende:
DGK, Jaap en Medium, Jaap vroeg wat over "neef" Piet Agoras, een konijnenfokker in Afrika.
[ afbeelding ]
als iemand nog een filmpje kan vinden met Jaap en ''Het Medium"" heel graag !!!
![]()
Wat lief van je !quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:26 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb genoten van het vorige topic Fann![]()
Jaap en medium Anita
http://www.clipser.com/watch_video/21506
Deze vond ik ook lachen:
Jaap en Huub verstoppen paal![]()
http://www.clipser.com/watch_video/75767
knipquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:24 schreef Suikeroom het volgende:
Toch wel verrassend dat Jaap compleet is opgegaan in de anonimiteit, je hoort niks meer van hem.. had ik toch niet verwacht.. Ik had ook niet verwacht dat ie een tv carriere zou krijgen maar had toch op zn minst verwacht dat ie via internet een hoop filmpjes en blogs zou posten, maar blijkbaar heeft ie daar geen belang meer bij
hij zit nu gewoon op zn geld neem ik aan?
dat weet ik niet ik kom daar nooitquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef lies1958 het volgende:
Amanda net in een voorstukje van het programma van beau cqc op veronica. Kreeg ze de vraag hoe hard mag je in de bebouwde kom van helmond rijden. Antwoord van amand: dat weet ik niet ik kom daar nooit.
En dat in haar rode satijne jurkje van de kooi, en dat ding dan ophijzen omdat het afzakt.
Amandaquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef lies1958 het volgende:
Amanda net in een voorstukje van het programma van beau cqc op veronica. Kreeg ze de vraag hoe hard mag je in de bebouwde kom van helmond rijden. Antwoord van amand: dat weet ik niet ik kom daar nooit.
En dat in haar rode satijne jurkje van de kooi, en dat ding dan ophijzen omdat het afzakt.
En er komt nog een kookprogramma waarin mensen anderen gaan verrassen en bij hun in huis gaan koken.Maar wat heeft dat met deze topic temaken al die kookprogramma'squote:Op maandag 31 augustus 2009 18:03 schreef peeet1 het volgende:
De culinaire vooravond van RTL 5
Ook op RTL 5 wordt het nieuwe seizoen vandaag echt opgestart. Wie is de Chef? komt terug van vakantie en dat is meteen het enige vertrouwde programma in de vooravond (naast natuurlijk de zoveelste herhaling van enkele Amerikaanse series). Geen De Gouden Kooimeer,
geen Can’t Buy Me Loveen ook geen Deal or no Deal. Wel komt Take Me Out over een aantal weken weer terug. Tot die tijd wordt er nog meer gekookt in het nieuwe programma Over de Kook.
Vijf amateurkoks gaan een week lang aan de slag in een echt restaurant. Elke dag mag iemand anders de taak van chef-kok vervullen. De vier andere koks delen dan cijfers uit. Aan het einde van de rit moet duidelijk worden wie het beste heeft gepresteerd.
Voor Over de Kook gaan de amateurs aan de slag bij Robert Kranenborg en zijn dochter Priscilla. Allebei heel streng maar ook rechtvaardig.
Nu moet RTL 5 nog een alternatief vinden voor Date My Mom om 20.00 uur, want die MTV-achtige serie kan natuurlijk echt niet.
Wie is de Chef, 19.00 uur, RTL 5
Over de Kook, 19.30 uur, RTL 5
bron http://zappen.blog.nl/rtl(...)-vooravond-van-rtl-5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Best wel jammer eigenlijk in het vorige topic staat een you tube van zijn eerste pilot die hij had gemaakt
voor de Terror Jaap show, hier kon hij ook eens zijn "andere kant" laten zien, maar hij heeft de kans
gewoon nietgekregen, in het vorige topic staat ook een you tube waar hij zijn verhaal voorleest,
(dit is tijdens zijn bezoek in TBO) best lullig eigenlijk, hij al afgemaakt door de pers voordat hij begonnen
was. Ik denk dat Japio liever creatief bezig zou zijn dan "op zijn geld zitten" maar ja... als je de kans
niet krijgt houdt het op...
eh.... ik zal de toepjes maar niet opnieuw plaatsen hier i.v.m. eventuele klachten![]()
enne....... jij als échte Ribas zal ook wel benieuwd zijn hoe het met ''onze Rieb" gaat ...
toch ?![]()
Nah... met Rieb gaat het in ieder geval goed !
hier het laatste nieuws;
Laatste nieuws van Ribas uit CBML
FILMPJE !
Chillen @ WooDstock JULI 1999
[ afbeelding ]
WOODSTOCK FILMPJE !
http://ribas123.hyves.nl/album/22255472/Party_Album/98g11X9K/fotos/655798460/0/QSFj/#media_navigator_1=1&media=6.638899408.P72T&__state__=2
RIBAS is DJ
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dj Ribas MixTape 2009
[ afbeelding ]
http://www.djribas.com/ribas2009Mix010.mp3
Dj Ribas MIXTAPE June 2009
[ afbeelding ]
http://djribas.com/ribas2009Mix009.mp3
Ook heeft hij nog steeds contact met de meeste mensen uit CBML
Hier in Juli 2009 samen met Joost
[ afbeelding ]
En hier geeft Ribas een etentje voor vrienden bij hem thuis en ook Donkere Marco is
daar te gast.
[ afbeelding ]
Ook is hij nog even op vakantie geweest in Iran.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier Ribas met zijn moeder.
[ afbeelding ]
Rieb heeft duidelijk zijn looks aan zijn mooie moeder te danken
Dol op z'n moeder,dan moet ie wel lief zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Love music!
Braaj was ook dol op zijn moeder, dus dat zegt niet zoveelquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dol op z'n moeder,dan moet ie wel lief zijn
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef lies1958 het volgende:
zei ik toch altijd alquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dol op z'n moeder,dan moet ie wel lief zijn
ik heb Beau in een voorstukje aan Amanda horen vragen : Op welke dag valt bevrijdingsdag ???? antw. :quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Het is te hopen dat ze wel weet hoe hard ze in haar eigen woonplaats mag rijden
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:03 schreef Elske6 het volgende:
[..]
ik heb Beau in een voorstukje aan Amanda horen vragen : Op welke dag valt bevrijdingsdag ???? antw. :
5 juni ?????
CQC iedere vrijdag bij veronica met amanda balk in het info filmpjequote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef lies1958 het volgende:
Oeps..Apeldoorn momentje momentquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Braaj was ook dol op zijn moeder, dus dat zegt niet zoveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote
dat er geen dgk en cbml en de bus en bb en the bunker komt is het grootste nieuws van het jaar
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:42 schreef peeet1 het volgende:
[quote]Op maandag 31 augustus 2009 21:28 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En er komt nog een kookprogramma waarin mensen anderen gaan verrassen en bij hun in huis gaan koken.Maar wat heeft dat met deze topic temaken al die kookprogramma's
FOK mensen gaan koken voor 'BNNERSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote
dat er geen dgk en cbml en de bus en bb en the bunker komt is het grootste nieuws van het jaar
Redactie Huubbie van Ballegooy
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Mooiiiiiii op 01-09-2009 18:37:50 ]Love music!
Goed idee , ga ik ook even doen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:48 schreef kissaa het volgende:
Bedankt Fann! Ik heb het vorige topic in zijn geheel opgeslagen
Misschien mag je daar maar 30, zou ook nog kunnen, je ziet steeds vaker borden met 30 in de bebouwde kom wat niet onder woonerf valt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef lies1958 het volgende:
die opmerking begrijp ik niet helemaal, ik heb zojuist het laatste nieues gepost over brianmquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:07 schreef Copycat het volgende:
MLN is inderdaad een betere plaats. Geldt eigenlijk ook wel voor dat RLS topic in de huidige vorm.
Het voorstukje waarin Amanda op de vraag: Op welke dag valt de bevrijdingsdag, 5 juli zei ze, was van vorige week maar dat stukje kwam niet in de uitzending. Ben wel benieuwd of deze keer haar stukje weer geknipt wordt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog helemaal geen voorstukjes gezien, ik zie nu wel Beau, maar dan met Johnny de Mol. Is het al bekend wanneer hij met Amanda komt?
Dat wil ik niet missen
Ik heb het programma niet gezien, maar heeft Amanda dan een vast plekje of zo?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:54 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Het voorstukje waarin Amanda op de vraag: Op welke dag valt de bevrijdingsdag, 5 juli zei ze, was van vorige week maar dat stukje kwam niet in de uitzending. Ben wel benieuwd of deze keer haar stukje weer geknipt wordt.
Dit is onjuist. Nancy is vrijgesproken van al het tenlastegelegde.quote:Op maandag 31 augustus 2009 06:54 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
BUS SEIZOEN 2
BEWONERS DE BUS SEIZOEN 2
[knip]
Deelnemer Nancy raakte later in de problemen en werd als drugshandelaar veroordeeld tot
anderhalf jaar gevangenisstraf..
Ah, beter voor haar, ik had de informatie uit Wikipediaquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit is onjuist. Nancy is vrijgesproken van al het tenlastegelegde.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:10 schreef mazaru het volgende:
Nog een unicum in reality-tv. De eerste dode.
BERLIJN - Een deelnemer aan een Pakistaanse realityshow is voor het oog van de camera verdronken.
De 32-jarige Mohammad Saad Khan moest met een zeven kilo zware rugzak over een meer zwemmen, maar verdween plotseling onder water.
Kandidaten en crewleden konden hem niet meer vinden, meldde de Duitse krant Bild dinsdag.
Duikers haalden het lichaam van de man uit het water. Medekandidaten betitelen Khan als een goede zwemmer,
maar lieten weten dat hij misschien kramp had gekregen.
Wat er werkelijk is gebeurd, is niet bekend. Unilever, de sponsor van het programma, liet Bild weten de serie niet te
gaan uitzenden.
Khan laat een vrouw en vier kinderen achter.
http://www.nu.nl/algemeen(...)nkt-voor-camera.html
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, beter voor haar, ik had de informatie uit Wikipedia
dan staat dat er verkeerd vermeld.
[..]
volgens mij zat ik op de vlaamse wikipikiquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:46 schreef radio3fmfan het volgende:
[..]
Nancy Zago
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nancy_Zago
Ow jottum, kicken !quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:49 schreef FANN het volgende:
Ik heb besloten om hier een Memory Lane topic van te maken voor de mensen die het wé leuk
vinden.
.....
Hier gaat over alledaagse nieuwtjes van onze BB, CMLB; leuk of niet leuk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:50 schreef FANN het volgende:
[..]
die opmerking begrijp ik niet helemaal, ik heb zojuist het laatste nieues gepost over brianm
mijn post daarvoor ging over Ribas ná CBML én over Jaaop na DGK,
dat de OP even een inleiding was waar en om wie het allemaal gaat oké...,
jammer als dat je stoort maar we doen ons best om het laatste nieuws bij te houden
zoals je ziet, dus ja,,, vind k een beetje jammer die opmerking..
maar goed, ik zie het wel..
,
edit ik ''merg" deze post ook maar even hier naar toe, want CC ik snap je opmerking dus
écht niet, laatste nieuws is nota bene van een paar dagen terug?
.
Trek je niks aan van al die azijnzeikers, doe ik ook niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:11 schreef FANN het volgende:weet je wat....... zoeken jullie het lekker uit... ik ga geen moeite meer doen voor dit topic,
wie wat wil quoten naa rhet andere topic ga je gang...
doei
![]()
veel plezier nog met zijn allen....
ik ga naar mijn nest
z
edit; zo...... ik heb de berichten zelf maar even overgeplaatst...
hopenlijk is iedereen tevreden nu...
en dan ben ik nu benieuwd naar het laatste nieuws dat jullie hier gaan plaatsen
succes![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 09:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Trek je niks aan van al die azijnzeikers, doe ik ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er nog nieuwtjes ?![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef lies1958 het volgende:
Amanda net in een voorstukje van het programma van Beau CQC op Veronica.
Kreeg ze de vraag hoe hard mag je in de bebouwde kom van Helmond rijden.
Antwoord van Amanda: dat weet ik niet ik kom daar nooit.
Maar ehm....doet ze aan webcamsex ofsow?quote:Dreams of Beauty (bianca) (231)
gisteren, 15:58
Heyy schatje,hoe is t met jullie?
heb een hoop meegemaakt de laatste tijd maar nu gaat t wel weer een beetje...1 voordeel zoals je op de fotos wel ziet, ik blijf van de stress mega veel afvallen...was ook getrouwd etc, kijk maar eens op hamid-bianca hyves...
Daar zeg je me wat. Huub is NIET dol op zijn moeder, dus dat zegt ook wat.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Braaj was ook dol op zijn moeder, dus dat zegt niet zoveel
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:33 schreef jopiebaco het volgende:
fotos hoe de villa er nu uitziet...
Jopie, ik zou zeggen : pak morgen lekker de fiets. zet je tomtom op Eemnes... neem een foto toestel mee, klim over het hek en doe je best. je kan het !!!! o ja, denk wel om een stukje worst voor de waakhonden. anders heb je een zere kont en kan je niet meer terug fietsen.......quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:33 schreef jopiebaco het volgende:
fotos hoe de villa er nu uitziet...
Ben blij dat ik heel eerlijk kan zeggen dat het me allemaal aan m'n reet kan roesten,heel de gouden kooi..quote:Op zondag 6 september 2009 21:42 schreef sunny16947 het volgende:
Wat doet Amanda bij "het meest sexiëst moment" op RTL5 Ben benieuwd CBML op 12 waar zou dgk eindigen en welk moment?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Mooiiiiiii op 07-09-2009 00:05:19 ]Love music!
Met dank aan Dunja van VOL.quote:Op zondag 6 september 2009 21:42 schreef sunny16947 het volgende:
Wat doet Amanda bij "het meest sexiëst moment" op RTL5 Ben benieuwd CBML op 12 waar zou dgk eindigen en welk moment?
Met de indianen en aubergines.quote:Vanavond kwamen fragmenten van de Gouden Kooi voorbij in het programma ‘De 15 meest besproken sexmomenten op TV’ op RTL 5…. Er waren vele korte fragmentjes zoals Jaap en Huub met de hoeren, Brian Amanda en Lieke in het zwembad, het topless modderworstelen, Amanda zoendend met vrouwen, Nadia en Dennis die luidruchtig sex hebben en wat ruziescenens (en fragmenten van mensen die commentaar hadden op het programma).
Jaap en Amanda waren een van de mensen die tussendoor wat bij het filmpje vertelden. Zo wist Amanda te vertellen dat CBML niets voor haar zou zijn geweest omdat ze het een beetje vrouwonvriendelijk vond aangezien de mannen vooral de macht in het huis hadden en de vrouwen dingen moesten doen om geld op hun creditcard te krijgen. Zij zou dat nooit doen en moet wel het gevoel hebben de macht te hebben… Amanda vond het heel normaal om sex te hebben in de Gouden Kooi omdat mensen thuis het ook gewoon doen en ze echt niet anderhalf jaar zonder sex kan. Over de sextape van Pamela Anderson zegt ze dat wat zij daarin doet ze zelf moet weten. Van kleins af aan is ze gek op Pamela Anderson en ze vindt haar echt een topvrouw.
Jaap maakte wat grappen zoals dat hij zijn sexloze bestaan in de Gouden Kooi oploste door ’s nachts naar de paardenstal te gaan en het meer Huub’s ding was om meisjes te neuken aangezien hij ze toch alleen maar zou pletten.
Andere fragmenten in het rijtje waren o.a. uit de uitzending van Gerard & Gorden aan het werk in een parenclub, Gooise Vrouwen, Can’t Buy Me Love, 2Babes, Big Brother, Dames in de dop en Kim Holland… Nummer 1 was Sex voor de Buch.
Geruchten genoeg. Toch waag ik mij daar niet aan.quote:Op maandag 7 september 2009 11:14 schreef happyme28 het volgende:
Zijn Huub en Claire nog wel bij elkaar? Ik lees nooit meer een twitterbericht over Claire of de kleine? Normaal stonden Huub's berichten er vol van. Ben benieuwd hoe het met Claire gaat.
http://twitter.com/HuubGoudenKooiquote:Op maandag 7 september 2009 11:14 schreef happyme28 het volgende:
Zijn Huub en Claire nog wel bij elkaar? Ik lees nooit meer een twitterbericht over Claire of de kleine? Normaal stonden Huub's berichten er vol van. Ben benieuwd hoe het met Claire gaat.
Asje fluitertje.quote:Op maandag 7 september 2009 11:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb jij het nieuwe Twitter linkje, deze doet het niet meer . (bij mij)
Watskebeurt?quote:Op zondag 6 september 2009 22:54 schreef Mooiiiiiii het volgende:
\
Ben blij dat ik heel eerlijk kan zeggen dat het me allemaal aan m'n reet kan roesten,heel de gouden kooi..
Free,at last![]()
Bedankt.quote:Op maandag 7 september 2009 11:22 schreef beequeen het volgende:
Asje fluitertje.
http://twitter.com/ditishuub
Je komt hier vaak, dus lees jezelf eerst even in.quote:Op maandag 7 september 2009 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar is dat geblaat te lezen?
Ik zie één user die zich afvraagt of Huub en Claire nog bij elkaar zijn. Dat zou ik geen "hoop geblaat" noemen.quote:Op maandag 7 september 2009 13:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Je komt hier vaak, dus lees jezelf eerst even in.
Nou, ik vroeg me eigenlijk hetzelfde af (ik wist ook niet waar), aangezien je zelf aangaf dan zijn twitter het niet deed.quote:Op maandag 7 september 2009 13:15 schreef Suikeroom het volgende:
Ik snap dat "uit de aandacht houden" niet.. het is maar twitter hij doet net alsof ie zn dochter moet beschermen voor de showbizz wereld terwijl die het geen reet interesseren wat hij doet
Hm... zou 't?quote:Op maandag 7 september 2009 13:34 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat het komt door de wijze raad van Brian. Na het bezoek van Brian begon het grote zwijgen.
Ik zal hem maar niet vragen hoe het zit met de kapsalon. Een bericht gelezen van een klant die niet zo blij was omdat die voor een gesloten deur kwam te staan, terwijl die een afspraak had.quote:Op maandag 7 september 2009 13:57 schreef mevrouwdebok het volgende:
het is toch minstens opmerkelijk te noemen dat iemand die hun bevallingsverhaal aan een roddelblad verkoopt , en live tijdens die bevalling twittert , ineens besluit om zijn kind uit de media te houden ! en als je dan als huubfollower op twitter gemeend bezorgd vraagt hoe het nu met ze gaat , is meneer aangebrand ! sorry huub ,voor de welgemeende interesse van mijn kant ..... sjee sjee sjee
Jah duh... het is Fok! Heerlijk toch dat roddelenquote:
Niks,dat is 't 'm juistquote:
hoezo moet hij verantwoording afleggen over zn twitter gedrag?quote:Op maandag 7 september 2009 14:23 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jah duh... het is Fok! Heerlijk toch dat roddelen![]()
Als hij gewoon vorige week had geschreven dat ze hebben besloten het er niet meer op Twitter over te hebben, had hij ook geen vragen gehad, maar voor iemand die ieder klein detail het net op gooit, reageert hij wel erg geirriteerd. Overigens een prima ontwikkeling vind ik, dat stoppen met twitteren over zijn prive leven.
Ik denk ik gooi het hier in het topic, dan komt er vanzelf een reactie van Huub
hoeft ie helemaal niet, maar dan ook niet zeuren dat er vraagtekens gezet worden bij zijn gedrag. Dat staat een mens ook vrij? En het grappige is, dat ik weet dat als ik hier een ietwat insinuerende opmerking maak, ik gewoon weet dat hij er snel op reageert. En ik had gelijkquote:Op maandag 7 september 2009 14:38 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hoezo moet hij verantwoording afleggen over zn twitter gedrag?twitter is vrijblijvend
nee hoor,18augquote:Op maandag 7 september 2009 17:25 schreef beequeen het volgende:
Tsja, Huub roept het een beetje over zichzelf af. Net als toen men beweerde dat Claire zwanger was ontkende hij ook in alle toonaarden en verwijderde hij nare of suggestieve berichten. Dat doet hij nu ook weer. Ik zie een patroon.
Claire zie je helemaal niet meer op Hyves laatste bericht is van 5 augustus, haar salon is gesloten en op vragen wanneer de salon weer opengaat geeft ze geen gehoor. Vragen hierover staan op Huub's Hyves.
Ik hoop van harte dat alles goed tussen die twee, maar een beetje vreemd is het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als ze het slimmer hadden aangepakt hadden ze ook geen speculaties en geroddel gekregen.
Wens ze alle goeds toe.
voor het eerst trouwens dat ik het erover heb
.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mooiiiiiii op 07-09-2009 18:14:20 ]Love music!
maar ze hoeven jullie toch niet op de hoogte te houden over hun prive leven.. hun leven is toch geen publiekelijk bezit.. jullie draaien het steeds om.. omdat ze jullie niet constant op de hoogte houden zou er wel wat aan de hand zijn.. serieus ga bij de Party werken waar rook is is vuur weet je welquote:Op maandag 7 september 2009 17:25 schreef beequeen het volgende:
Tsja, Huub roept het een beetje over zichzelf af. Net als toen men beweerde dat Claire zwanger was ontkende hij ook in alle toonaarden en verwijderde hij nare of suggestieve berichten. Dat doet hij nu ook weer. Ik zie een patroon.
Claire zie je helemaal niet meer op Hyves laatste bericht is van 5 augustus, haar salon is gesloten en op vragen wanneer de salon weer opengaat geeft ze geen gehoor. Vragen hierover staan op Huub's Hyves.
Ik hoop van harte dat alles goed tussen die twee, maar een beetje vreemd is het wel.
Nee hoor, al hoor ik never nooit meer iets over Huub en Claire, is mij om het even. Het is Huub zelf die twittert, hyved, blogt en wat niet meer om ons op de hoogte te houden. Maar zodra er stront aan de knikker is of geruchten de ronde doen zwijgt hij in alle talen. Zijn goed recht hoor, daar niet van.quote:Op maandag 7 september 2009 18:10 schreef Suikeroom het volgende:
maar ze hoeven jullie toch niet op de hoogte te houden over hun prive leven.. hun leven is toch geen publiekelijk bezit.. jullie draaien het steeds om.. omdat ze jullie niet constant op de hoogte houden zou er wel wat aan de hand zijn.. serieus ga bij de Party werken waar rook is is vuur weet je wel
Het valt ook allemaal wel mee hoor dat gevraag over hoe het met hun gaat.Op twitter zie ik amper vragen en op huub z'n hyves ook niet. Dat er op Claire haar hyves gevraagd wordt wanneer ze weer open gaat vindt ik niet zo vreemd.Vooral als mensen daar vaker hun haar hebben laten doen..Als sommigen event Huubs zus of moeder ,of aan Bram of Claire haar ouders zouden vragen of er iets is, zou ik echt belachelijk vinden..quote:Op maandag 7 september 2009 18:10 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
maar ze hoeven jullie toch niet op de hoogte te houden over hun prive leven.. hun leven is toch geen publiekelijk bezit.. jullie draaien het steeds om.. omdat ze jullie niet constant op de hoogte houden zou er wel wat aan de hand zijn.. serieus ga bij de Party werken waar rook is is vuur weet je wel
Wie brengt dat in de wereld dan en waarom? serieus wat moet ik me daarbij voorstellenquote:
Sopklieren opgedroogdquote:
Zieke enge shit iddquote:Op maandag 7 september 2009 22:56 schreef Elske6 het volgende:
1234...813»
Mirjam (4)
vandaag, 22:35
Hai Huub,
Wat verschrikkelijk jammer vind ik het dat jullie het pakket met cadeaus niet opgehaald hebben. Ik heb het een maand geleden verstuurd en nadien zowel jou als Claire gemaild en geschreven maar geen enkele reactie gekregen. Ik respecteer absoluut jullie wens op privacy en het laatste wat ik wil is jullie lastigvallen.
Maar dat jullie niet de moeite nemen om het op te halen stelt mij eerlijk gezegd erg teleur. Jullie weten immers beiden wat er in zit en hoeveel moeite er voor gedaan is om dat te maken.
Hyves Huub
Dit is helemaal te zielig voor woorden... maar misschien ligt het briefje van de postbestel wel op de mat.....
quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:27 schreef Elske6 het volgende:
er is maar 1 manier om die roddels de kop in te drukken. Huub, Claire en Sophie morgen op de foto met de krant van die dag....... mooie oplossing toch Huub ??????![]()
![]()
![]()
![]()
( klein balkje op Sophie mag dan nog wel hoor !!!!)
Straks demonstratie van oma's op de dam in Amsterdam, of gewoon voor het hek van DGK.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zieke enge shit idd![]()
Volgens mij is het wel echt, want zoiets verzin je toch niet
In een klaagbericht zeiken dat jepakket met cadeaus
niet opgehaald wordt en dan narcistisch wat psychologische drang proberen op te leggen en in datzelfde bericht zeggen dat lastigvallen wel het laatste is wat je wil
![]()
![]()
Logisch dat huub wat terughoudend wordt met de berichtgeving omtrent zijn kind, voor je het weet word dat kind door zo een pseudo-oma gekidnapt met als 'losgeld-eis' een omgangsregeling
En jij staat vooraan om het te filmenquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Straks demonstratie van oma's op de dam in Amsterdam, of gewoon voor het hek van DGK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |