nog nooit van gehoord..quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
@ Fann , Starmaker,kun je daar ook iets van vinden?.Was ook op streams .. bvd![]()

Je lijkt wel een stalkerquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord..![]()
dus dat moet je óf zelf doen of iemand anders die hier meeleest en wel weet wat het is,
ik zal vast wel iets kunnen vinden als ik ga googelen maar wat en hoe het dan in elkaar steekt
weet ik dan nog niet,
dus oproepje voor jou, iemand die iets weet en heeft van starmakers,,,,,
plaatsen maar....... !!!

quote:

Zie pbquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord..![]()
dus dat moet je óf zelf doen of iemand anders die hier meeleest en wel weet wat het is,
ik zal vast wel iets kunnen vinden als ik ga googelen maar wat en hoe het dan in elkaar steekt
weet ik dan nog niet,
dus oproepje voor jou, iemand die iets weet en heeft van starmakers,,,,,
plaatsen maar....... !!!

yep en je hebt er eentje terug..... kan je best !quote:

Je kan ook lezen dat mensen het niet leuk vinden om de pagina's te uploaden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ga jij nu even dit topic verpesten? is dat de bedoeling, je hebt toch kunnen lezen dat een hoop
mensen het wél leuk vinden omalles terug te zien.
Blijf dan gewoon lekker weg hier...

daar heb ik inmiddels van geleerd... niet te veel foto's en gifjes tegelijk... dus dat wist ik inmiddelsquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je kan ook lezen dat mensen het niet leuk vinden om de pagina's te uploaden.
Niet iedereen is hyper.

Meid, je bent heel erg hyper bezig met je hoe-heet-hij Ribas.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
daar heb ik inmiddels van geleerd... niet te veel foto's en gifjes tegelijk... dus dat wist ik inmiddels
al, voor de rest ben ik niet hyper maar gewoon effe lekker bezig...
in tegenstelling tot jou, als je alléén azijn komt pissen hier, zou ik zeggen doe jij eens wat nuttigs
voor dit topic...

quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:36 schreef FANN het volgende:
Ellen, nieuwe paardenmeisje, veulentje wordt geboren en mag voor het eerst
naar buiten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

nee,,,,, jij met je Nena avator tig tijd na dato bent lekker bezig......quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Meid, je bent heel erg hyper bezig met je hoe-heet-hij Ribas.
Een beetje over de top.
Prima hoor hier op FOK!, maar dan kan je ook commentaar verwachten.
Als ik azijn pis, in jouw woorden, dan is het omdat je het topic behoorlijk beïnvloedt met je Ribas en
andere Ribas-gerelateerde issues.

Nenaquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
nee,,,,, jij met je Nena avator tig tijd na dato bent lekker bezig......

bij elke post die je maakt skattie.... door je avatorquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nena![]()
In hoeverre promoot ik Nena?

Wat een zwakte bodquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
bij elke post die je maakt skattie.... door je avator![]()
DGK... Waarom Brian geen winnaar werd....

hélemaal waar !!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat een zwakte bod![]()
Ik heb een mooie vrouw als avatar

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |