quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
@ Fann , Starmaker,kun je daar ook iets van vinden?.Was ook op streams .. bvd![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:00 schreef FANN het volgende:
nog nooit van gehoord..![]()
oproepje voor jou, iemand die iets weet en iets heeft van starmakers,,,,,
plaatsen maar....... !!!
Ben ik nou een beetje aan het dementeren, of zag ik deze foto een paar postings terug al voorbij komen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub op www.huubenjaap.nl
Het waren wel weer opmerkelijke dagen.
Eergisteren is Brian samen met Tamara en Kairo langsgekomen. Dat was ook wel een raar momentje voor velen denk ik. De twee aartsvijanden bijelkaar op baby bezoek. Ik vond het eerlijk gezegd ook een beetje spannend, weet niet zo goed waarom, maar toen ze er eenmaal waren was het echt een heerlijke avond. Tamara is zo'n lieve vrouw en ze passen enorm goed bijelkaar. Kairo is een dotje, en de foto's zijn dan ook heel gaaf geworden. De mooiste foto is die van Brian en mij samen waar we allebei elkaars baby vasthouden. En nee, die ga ik niet plaatsen..
Neefjes Huub bij Palma's hoekje.
[ afbeelding ]
nee hoor... ik heb namen genoeg genoemd in mijn eerste posts,quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:32 schreef Copycat het volgende:
Het "In de media" idee van deze reeks is geheel losgelaten?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:46 schreef FANN het volgende:
[..]
nee hoor... ik heb namen genoeg genoemd in mijn eerste posts,
mocht je nieuws hebben, graag zelfs...
ik laat het verder aan julie over.
ik heb wel zo;n beetje alles gepost wat er te posten valt, dus wie nieuws heeft,,,,
ik ben benieuwd![]()
en nu ben ik foetsie,,,,,,,
doei
![]()
en Fluitertje graag gedaan![]()
Heb genoten van het vorige topic Fannquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:41 schreef FANN het volgende:
DGK, Jaap en Medium, Jaap vroeg wat over "neef" Piet Agoras, een konijnenfokker in Afrika.
[ afbeelding ]
als iemand nog een filmpje kan vinden met Jaap en ''Het Medium"" heel graag !!!
![]()
Wat lief van je !quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:26 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb genoten van het vorige topic Fann![]()
Jaap en medium Anita
http://www.clipser.com/watch_video/21506
Deze vond ik ook lachen:
Jaap en Huub verstoppen paal![]()
http://www.clipser.com/watch_video/75767
knipquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:24 schreef Suikeroom het volgende:
Toch wel verrassend dat Jaap compleet is opgegaan in de anonimiteit, je hoort niks meer van hem.. had ik toch niet verwacht.. Ik had ook niet verwacht dat ie een tv carriere zou krijgen maar had toch op zn minst verwacht dat ie via internet een hoop filmpjes en blogs zou posten, maar blijkbaar heeft ie daar geen belang meer bij
hij zit nu gewoon op zn geld neem ik aan?
dat weet ik niet ik kom daar nooitquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef lies1958 het volgende:
Amanda net in een voorstukje van het programma van beau cqc op veronica. Kreeg ze de vraag hoe hard mag je in de bebouwde kom van helmond rijden. Antwoord van amand: dat weet ik niet ik kom daar nooit.
En dat in haar rode satijne jurkje van de kooi, en dat ding dan ophijzen omdat het afzakt.
Amandaquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef lies1958 het volgende:
Amanda net in een voorstukje van het programma van beau cqc op veronica. Kreeg ze de vraag hoe hard mag je in de bebouwde kom van helmond rijden. Antwoord van amand: dat weet ik niet ik kom daar nooit.
En dat in haar rode satijne jurkje van de kooi, en dat ding dan ophijzen omdat het afzakt.
En er komt nog een kookprogramma waarin mensen anderen gaan verrassen en bij hun in huis gaan koken.Maar wat heeft dat met deze topic temaken al die kookprogramma'squote:Op maandag 31 augustus 2009 18:03 schreef peeet1 het volgende:
De culinaire vooravond van RTL 5
Ook op RTL 5 wordt het nieuwe seizoen vandaag echt opgestart. Wie is de Chef? komt terug van vakantie en dat is meteen het enige vertrouwde programma in de vooravond (naast natuurlijk de zoveelste herhaling van enkele Amerikaanse series). Geen De Gouden Kooimeer,
geen Can’t Buy Me Loveen ook geen Deal or no Deal. Wel komt Take Me Out over een aantal weken weer terug. Tot die tijd wordt er nog meer gekookt in het nieuwe programma Over de Kook.
Vijf amateurkoks gaan een week lang aan de slag in een echt restaurant. Elke dag mag iemand anders de taak van chef-kok vervullen. De vier andere koks delen dan cijfers uit. Aan het einde van de rit moet duidelijk worden wie het beste heeft gepresteerd.
Voor Over de Kook gaan de amateurs aan de slag bij Robert Kranenborg en zijn dochter Priscilla. Allebei heel streng maar ook rechtvaardig.
Nu moet RTL 5 nog een alternatief vinden voor Date My Mom om 20.00 uur, want die MTV-achtige serie kan natuurlijk echt niet.
Wie is de Chef, 19.00 uur, RTL 5
Over de Kook, 19.30 uur, RTL 5
bron http://zappen.blog.nl/rtl(...)-vooravond-van-rtl-5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Best wel jammer eigenlijk in het vorige topic staat een you tube van zijn eerste pilot die hij had gemaakt
voor de Terror Jaap show, hier kon hij ook eens zijn "andere kant" laten zien, maar hij heeft de kans
gewoon nietgekregen, in het vorige topic staat ook een you tube waar hij zijn verhaal voorleest,
(dit is tijdens zijn bezoek in TBO) best lullig eigenlijk, hij al afgemaakt door de pers voordat hij begonnen
was. Ik denk dat Japio liever creatief bezig zou zijn dan "op zijn geld zitten" maar ja... als je de kans
niet krijgt houdt het op...
eh.... ik zal de toepjes maar niet opnieuw plaatsen hier i.v.m. eventuele klachten![]()
enne....... jij als échte Ribas zal ook wel benieuwd zijn hoe het met ''onze Rieb" gaat ...
toch ?![]()
Nah... met Rieb gaat het in ieder geval goed !
hier het laatste nieuws;
Laatste nieuws van Ribas uit CBML
FILMPJE !
Chillen @ WooDstock JULI 1999
[ afbeelding ]
WOODSTOCK FILMPJE !
http://ribas123.hyves.nl/album/22255472/Party_Album/98g11X9K/fotos/655798460/0/QSFj/#media_navigator_1=1&media=6.638899408.P72T&__state__=2
RIBAS is DJ
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dj Ribas MixTape 2009
[ afbeelding ]
http://www.djribas.com/ribas2009Mix010.mp3
Dj Ribas MIXTAPE June 2009
[ afbeelding ]
http://djribas.com/ribas2009Mix009.mp3
Ook heeft hij nog steeds contact met de meeste mensen uit CBML
Hier in Juli 2009 samen met Joost
[ afbeelding ]
En hier geeft Ribas een etentje voor vrienden bij hem thuis en ook Donkere Marco is
daar te gast.
[ afbeelding ]
Ook is hij nog even op vakantie geweest in Iran.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier Ribas met zijn moeder.
[ afbeelding ]
Rieb heeft duidelijk zijn looks aan zijn mooie moeder te danken
Dol op z'n moeder,dan moet ie wel lief zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Love music!
Braaj was ook dol op zijn moeder, dus dat zegt niet zoveelquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dol op z'n moeder,dan moet ie wel lief zijn
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef lies1958 het volgende:
zei ik toch altijd alquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dol op z'n moeder,dan moet ie wel lief zijn
ik heb Beau in een voorstukje aan Amanda horen vragen : Op welke dag valt bevrijdingsdag ???? antw. :quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Het is te hopen dat ze wel weet hoe hard ze in haar eigen woonplaats mag rijden
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:03 schreef Elske6 het volgende:
[..]
ik heb Beau in een voorstukje aan Amanda horen vragen : Op welke dag valt bevrijdingsdag ???? antw. :
5 juni ?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |