CQC iedere vrijdag bij veronica met amanda balk in het info filmpjequote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef lies1958 het volgende:
Amanda net in een voorstukje van het programma van beau cqc op veronica. Kreeg ze de vraag hoe hard mag je in de bebouwde kom van helmond rijden. Antwoord van amand: dat weet ik niet ik kom daar nooit.
En dat in haar rode satijne jurkje van de kooi, en dat ding dan ophijzen omdat het afzakt.
Oeps..Apeldoorn momentje momentquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Braaj was ook dol op zijn moeder, dus dat zegt niet zoveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote
dat er geen dgk en cbml en de bus en bb en the bunker komt is het grootste nieuws van het jaar
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:42 schreef peeet1 het volgende:
[quote]Op maandag 31 augustus 2009 21:28 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En er komt nog een kookprogramma waarin mensen anderen gaan verrassen en bij hun in huis gaan koken.Maar wat heeft dat met deze topic temaken al die kookprogramma's
FOK mensen gaan koken voor 'BNNERSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote
dat er geen dgk en cbml en de bus en bb en the bunker komt is het grootste nieuws van het jaar
Redactie Huubbie van Ballegooy
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Mooiiiiiii op 01-09-2009 18:37:50 ]Love music!
Goed idee , ga ik ook even doen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:48 schreef kissaa het volgende:
Bedankt Fann! Ik heb het vorige topic in zijn geheel opgeslagen
Misschien mag je daar maar 30, zou ook nog kunnen, je ziet steeds vaker borden met 30 in de bebouwde kom wat niet onder woonerf valt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef lies1958 het volgende:
Amanda net in een voorstukje van het programma van beau cqc op veronica. Kreeg ze de vraag hoe hard mag je in de bebouwde kom van helmond rijden. Antwoord van amand: dat weet ik niet ik kom daar nooit.
En dat in haar rode satijne jurkje van de kooi, en dat ding dan ophijzen omdat het afzakt.
die opmerking begrijp ik niet helemaal, ik heb zojuist het laatste nieues gepost over brianmquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:07 schreef Copycat het volgende:
MLN is inderdaad een betere plaats. Geldt eigenlijk ook wel voor dat RLS topic in de huidige vorm.
Het voorstukje waarin Amanda op de vraag: Op welke dag valt de bevrijdingsdag, 5 juli zei ze, was van vorige week maar dat stukje kwam niet in de uitzending. Ben wel benieuwd of deze keer haar stukje weer geknipt wordt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog helemaal geen voorstukjes gezien, ik zie nu wel Beau, maar dan met Johnny de Mol. Is het al bekend wanneer hij met Amanda komt?
Dat wil ik niet missen
Ik heb het programma niet gezien, maar heeft Amanda dan een vast plekje of zo?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:54 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Het voorstukje waarin Amanda op de vraag: Op welke dag valt de bevrijdingsdag, 5 juli zei ze, was van vorige week maar dat stukje kwam niet in de uitzending. Ben wel benieuwd of deze keer haar stukje weer geknipt wordt.
Dit is onjuist. Nancy is vrijgesproken van al het tenlastegelegde.quote:Op maandag 31 augustus 2009 06:54 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
BUS SEIZOEN 2
BEWONERS DE BUS SEIZOEN 2
[knip]
Deelnemer Nancy raakte later in de problemen en werd als drugshandelaar veroordeeld tot
anderhalf jaar gevangenisstraf..
Ah, beter voor haar, ik had de informatie uit Wikipediaquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit is onjuist. Nancy is vrijgesproken van al het tenlastegelegde.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:10 schreef mazaru het volgende:
Nog een unicum in reality-tv. De eerste dode.
BERLIJN - Een deelnemer aan een Pakistaanse realityshow is voor het oog van de camera verdronken.
De 32-jarige Mohammad Saad Khan moest met een zeven kilo zware rugzak over een meer zwemmen, maar verdween plotseling onder water.
Kandidaten en crewleden konden hem niet meer vinden, meldde de Duitse krant Bild dinsdag.
Duikers haalden het lichaam van de man uit het water. Medekandidaten betitelen Khan als een goede zwemmer,
maar lieten weten dat hij misschien kramp had gekregen.
Wat er werkelijk is gebeurd, is niet bekend. Unilever, de sponsor van het programma, liet Bild weten de serie niet te
gaan uitzenden.
Khan laat een vrouw en vier kinderen achter.
http://www.nu.nl/algemeen(...)nkt-voor-camera.html
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, beter voor haar, ik had de informatie uit Wikipedia
dan staat dat er verkeerd vermeld.
[..]
volgens mij zat ik op de vlaamse wikipikiquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:46 schreef radio3fmfan het volgende:
[..]
Nancy Zago
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nancy_Zago
Ow jottum, kicken !quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:49 schreef FANN het volgende:
Ik heb besloten om hier een Memory Lane topic van te maken voor de mensen die het wé leuk
vinden.
.....
Hier gaat over alledaagse nieuwtjes van onze BB, CMLB; leuk of niet leuk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:50 schreef FANN het volgende:
[..]
die opmerking begrijp ik niet helemaal, ik heb zojuist het laatste nieues gepost over brianm
mijn post daarvoor ging over Ribas ná CBML én over Jaaop na DGK,
dat de OP even een inleiding was waar en om wie het allemaal gaat oké...,
jammer als dat je stoort maar we doen ons best om het laatste nieuws bij te houden
zoals je ziet, dus ja,,, vind k een beetje jammer die opmerking..
maar goed, ik zie het wel..
,
edit ik ''merg" deze post ook maar even hier naar toe, want CC ik snap je opmerking dus
écht niet, laatste nieuws is nota bene van een paar dagen terug?
.
Trek je niks aan van al die azijnzeikers, doe ik ook niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:11 schreef FANN het volgende:weet je wat....... zoeken jullie het lekker uit... ik ga geen moeite meer doen voor dit topic,
wie wat wil quoten naa rhet andere topic ga je gang...
doei
![]()
veel plezier nog met zijn allen....
ik ga naar mijn nest
z
edit; zo...... ik heb de berichten zelf maar even overgeplaatst...
hopenlijk is iedereen tevreden nu...
en dan ben ik nu benieuwd naar het laatste nieuws dat jullie hier gaan plaatsen
succes![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |