Hoezo niet, volgens mij doelt hij op de toename van koopkracht als gevolg van deflatie. Niet omdat mensen netto meer geld in hun zak krijgen dus. Hoeveel mensen ken jij die er het afgelopen jaar wat bijgekregen hebben van de werkgever?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je begrijpt het begrip koopkacht niet dus
Iedereen die onder een CAO valt?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hoezo niet, volgens mij doelt hij op de toename van koopkracht als gevolg van deflatie. Niet omdat mensen netto meer geld in hun zak krijgen dus. Hoeveel mensen ken jij die er het afgelopen jaar wat bijgekregen hebben van de werkgever?
Genoeg werknemers die niets met een CAO te maken hebben hoor. Van deflatie is wel degelijk sprake, niet in geval van belastingen maar ga maar eens kijken in de winkels, een en al aanbiedingen. Luxe goederen worden met de dag goedkoper. Snel een dooddoener er tegen aangooien als: "dus weet je wederom niet waar je het over hebt" komt op mij erg ongenuanceerd over, geef eens een onderbouwing van je argument.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Iedereen die onder een CAO valt?
Verder is er in Nederland geen deflatie, dus weet je wederom niet waar je het over hebt
Als ik om me heen kijk, dan wordt alles steeds goedkoper en gaat het gemiddeld loon niveau gestaag omlaagquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Iedereen die onder een CAO valt?
Verder is er in Nederland geen deflatie, dus weet je wederom niet waar je het over hebt
Je link werkt niet echt. Terwijl ik er wel benieuwd naar ben.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:46 schreef LXIV het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)vend_vinexwijke.html
En toch is Amersfoort een prima stad. Gezellig, centraal gelegen, veel natuurschoon en ook volop werkgelegenheid.
geen stijl is platquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:52 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Je link werkt niet echt. Terwijl ik er wel benieuwd naar ben.
How low can you go!quote:Een nacht met de vrouw des huizes bij huis Almere
AMSTERDAM - Wie het huis van Marc en Lise in Almere koopt mag er de eerste nacht samen met de oude bewoonster doorbrengen
Marc en Lise. Foto: Mark Smit
Ads door Google
De woning ligt nabij de buitenring en in een hele kindvriendelijke buurt. Hoewel scherp geprijsd staat het inmiddels al negen maanden te koop zonder dat er serieuze gegadigden waren. Ten einde raad hebben Marc en Lise samen besloten om dan maar met dit alternatief te komen. Voorwaarde is wel dat het koopcontract voor 1 oktober wordt getekend.
"Natuurlijk is deze "aktie" vooral bedoeld om extra aandacht voor ons huis te bieden" verteld Marc. "Maar het aanbod staat en zal dan ook werkelijk uitgevoerd worden."
Zet je vrouw dan meteen achter de ramenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
How low can you go!Maar waarom haal je dan niet gewoon 50K van je vraagprijs af. Daar kan de eventuele koper ook heel wat sex voor krijgen!
50.000 minder of die eerste nacht kom het voetbalteam op bezoekquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:01 schreef henkway het volgende:
Beter gewoon zeggen of 50.000 minder of met moeders naar bed
Bronquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
How low can you go!Maar waarom haal je dan niet gewoon 50K van je vraagprijs af. Daar kan de eventuele koper ook heel wat sex voor krijgen!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:12 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
50.000 minder of die eerste nacht kom het voetbalteam op bezoek
Net beweerde je nog dat er niemand was en nu zijn er in eens veel mensen die niks met een CAO te maken hebben. Lekker blijven draaien zou ik zeggenquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Genoeg werknemers die niets met een CAO te maken hebben hoor. Van deflatie is wel degelijk sprake, niet in geval van belastingen maar ga maar eens kijken in de winkels, een en al aanbiedingen. Luxe goederen worden met de dag goedkoper. Snel een dooddoener er tegen aangooien als: "dus weet je wederom niet waar je het over hebt" komt op mij erg ongenuanceerd over, geef eens een onderbouwing van je argument.
Beetje vaker naar buiten danquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:47 schreef henkway het volgende:
[..]
Als ik om me heen kijk, dan wordt alles steeds goedkoper en gaat het gemiddeld loon niveau gestaag omlaag
Geen deflatie? Waarom kun je auto's dan voor 10% minder krijgen dan vorig. Waarom kun je keukens voor minstens 25% minder krijgen dan vorig jaar. Vakanties zijn veel goedkoper. Enzovoorts, vooral op de grote aankopen is het verschil enorm.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Net beweerde je nog dat er niemand was en nu zijn er in eens veel mensen die niks met een CAO te maken hebben. Lekker blijven draaien zou ik zeggen
Er is geen deflatie. Lekker blijven draaien zou ik zeggen
Maar over de gehele linie niet en daar had ik het nu net overquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:27 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Geen deflatie? Waarom kun je auto's dan voor 10% minder krijgen dan vorig. Waarom kun je keukens voor minstens 25% minder krijgen dan vorig jaar. Vakanties zijn veel goedkoper. Enzovoorts, vooral op de grote aankopen is het verschil enorm.
Ik ben ook wel erg benieuwd naar je bron.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar zorgt de regering wel voor.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar over de gehele linie niet en daar had ik het nu net over
Als die steeds hoger worden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe kunnen heffingen deflatie voorkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |