abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72459029
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je begrijpt het begrip koopkacht niet dus
Hoezo niet, volgens mij doelt hij op de toename van koopkracht als gevolg van deflatie. Niet omdat mensen netto meer geld in hun zak krijgen dus. Hoeveel mensen ken jij die er het afgelopen jaar wat bijgekregen hebben van de werkgever?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_72459176
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:24 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Hoezo niet, volgens mij doelt hij op de toename van koopkracht als gevolg van deflatie. Niet omdat mensen netto meer geld in hun zak krijgen dus. Hoeveel mensen ken jij die er het afgelopen jaar wat bijgekregen hebben van de werkgever?
Iedereen die onder een CAO valt?

Verder is er in Nederland geen deflatie, dus weet je wederom niet waar je het over hebt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72462445
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Verder is er in Nederland geen deflatie, dus weet je wederom niet waar je het over hebt
Genoeg werknemers die niets met een CAO te maken hebben hoor. Van deflatie is wel degelijk sprake, niet in geval van belastingen maar ga maar eens kijken in de winkels, een en al aanbiedingen. Luxe goederen worden met de dag goedkoper. Snel een dooddoener er tegen aangooien als: "dus weet je wederom niet waar je het over hebt" komt op mij erg ongenuanceerd over, geef eens een onderbouwing van je argument.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_72462517
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als ik om me heen kijk, dan wordt alles steeds goedkoper en gaat het gemiddeld loon niveau gestaag omlaag
  zaterdag 5 september 2009 @ 17:46:32 #155
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72465667
http://www.geenstijl.nl/m(...)vend_vinexwijke.html

En toch is Amersfoort een prima stad. Gezellig, centraal gelegen, veel natuurschoon en ook volop werkgelegenheid.
The End Times are wild
pi_72465822
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:46 schreef LXIV het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)vend_vinexwijke.html

En toch is Amersfoort een prima stad. Gezellig, centraal gelegen, veel natuurschoon en ook volop werkgelegenheid.
Je link werkt niet echt. Terwijl ik er wel benieuwd naar ben.
pi_72465833
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:52 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Je link werkt niet echt. Terwijl ik er wel benieuwd naar ben.
geen stijl is plat
pi_72465926
Ik heb het nu ook door ja. Worden ze gehacked
  zaterdag 5 september 2009 @ 19:54:06 #159
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72468859
quote:
Een nacht met de vrouw des huizes bij huis Almere
AMSTERDAM - Wie het huis van Marc en Lise in Almere koopt mag er de eerste nacht samen met de oude bewoonster doorbrengen

Marc en Lise. Foto: Mark Smit
Ads door Google

De woning ligt nabij de buitenring en in een hele kindvriendelijke buurt. Hoewel scherp geprijsd staat het inmiddels al negen maanden te koop zonder dat er serieuze gegadigden waren. Ten einde raad hebben Marc en Lise samen besloten om dan maar met dit alternatief te komen. Voorwaarde is wel dat het koopcontract voor 1 oktober wordt getekend.

"Natuurlijk is deze "aktie" vooral bedoeld om extra aandacht voor ons huis te bieden" verteld Marc. "Maar het aanbod staat en zal dan ook werkelijk uitgevoerd worden."
How low can you go! Maar waarom haal je dan niet gewoon 50K van je vraagprijs af. Daar kan de eventuele koper ook heel wat sex voor krijgen!
The End Times are wild
pi_72468968
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

How low can you go! Maar waarom haal je dan niet gewoon 50K van je vraagprijs af. Daar kan de eventuele koper ook heel wat sex voor krijgen!
Zet je vrouw dan meteen achter de ramen

Ik vraag me trouwens af wie er zo gek is om voor 50k voor een nachtje met zo'n burgertrut uit zo'n Vinex-container. De meeste mannen betalen dit om ervan af te komen.
pi_72469424
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:01 schreef henkway het volgende:
Beter gewoon zeggen of 50.000 minder of met moeders naar bed
50.000 minder of die eerste nacht kom het voetbalteam op bezoek
pi_72469479
quote:

[..]

Bron ?
pi_72469542
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:12 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

50.000 minder of die eerste nacht kom het voetbalteam op bezoek
pi_72469828
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:44 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Genoeg werknemers die niets met een CAO te maken hebben hoor. Van deflatie is wel degelijk sprake, niet in geval van belastingen maar ga maar eens kijken in de winkels, een en al aanbiedingen. Luxe goederen worden met de dag goedkoper. Snel een dooddoener er tegen aangooien als: "dus weet je wederom niet waar je het over hebt" komt op mij erg ongenuanceerd over, geef eens een onderbouwing van je argument.
Net beweerde je nog dat er niemand was en nu zijn er in eens veel mensen die niks met een CAO te maken hebben. Lekker blijven draaien zou ik zeggen

Er is geen deflatie. Lekker blijven draaien zou ik zeggen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72469878
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:47 schreef henkway het volgende:

[..]

Als ik om me heen kijk, dan wordt alles steeds goedkoper en gaat het gemiddeld loon niveau gestaag omlaag
Beetje vaker naar buiten dan
pi_72469919
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Net beweerde je nog dat er niemand was en nu zijn er in eens veel mensen die niks met een CAO te maken hebben. Lekker blijven draaien zou ik zeggen

Er is geen deflatie. Lekker blijven draaien zou ik zeggen
Geen deflatie? Waarom kun je auto's dan voor 10% minder krijgen dan vorig. Waarom kun je keukens voor minstens 25% minder krijgen dan vorig jaar. Vakanties zijn veel goedkoper. Enzovoorts, vooral op de grote aankopen is het verschil enorm.
pi_72470015
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:27 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Geen deflatie? Waarom kun je auto's dan voor 10% minder krijgen dan vorig. Waarom kun je keukens voor minstens 25% minder krijgen dan vorig jaar. Vakanties zijn veel goedkoper. Enzovoorts, vooral op de grote aankopen is het verschil enorm.
Maar over de gehele linie niet en daar had ik het nu net over
pi_72472454
quote:

[..]

Ik ben ook wel erg benieuwd naar je bron.
(en de foto van het stel om een beeld te krijgen)
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_72473893
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Maar over de gehele linie niet en daar had ik het nu net over
Daar zorgt de regering wel voor.
pi_72473946
Hoe?
pi_72473989
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 22:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe?
Heffingen.
pi_72474115
Hoe kunnen heffingen deflatie voorkomen?
pi_72474265
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 22:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe kunnen heffingen deflatie voorkomen?
Als die steeds hoger worden.
pi_72474322
Welke heffingen worden steeds hoger?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')