abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72359224
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:41 schreef capricia het volgende:
Dat is toch ook zonde voor de jonge mensen van nu.
Een generatie proeft de vruchten van het werk van de voorgaande generatie.
Investeer in suiker zou ik zeggen.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_72359885
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:53 schreef Prutzenberg het volgende:
Investeer in suiker zou ik zeggen.
pi_72359986
De HRA zal wel blijven, alleen de bijtelling zullen ze wel opvoeren, dat is ook goed voor de jongeren die een relatief hoge Hyp. hebben
pi_72360038
Ik denk dat de aftrek in hoogste belastingschaal op termijn nog wel gaat verdwijnen.
pi_72360087
quote:
Op woensdag 2 september 2009 00:28 schreef sig000 het volgende:
Ik denk dat de aftrek in hoogste belastingschaal op termijn nog wel gaat verdwijnen.
Zou ook reëel zijn, ieder gelijke aftrek en bijtelling en tzt schrappen die onzin, gelijk met de overdrachtsbelasting
pi_72360138
quote:
Op woensdag 2 september 2009 00:31 schreef henkway het volgende:

[..]

Zou ook reëel zijn, ieder gelijke aftrek en bijtelling en tzt schrappen die onzin, gelijk met de overdrachtsbelasting
Als ik die zin zo lees is het eigenlijk best wel absurd, aftrek en bijtelling, overdrachtsbelasting.
3 volslagen overbodige dingen die alleen groot aantal ambtenaren aan het werk houden.
pi_72360746
quote:
Op woensdag 2 september 2009 00:34 schreef sig000 het volgende:

[..]

Als ik die zin zo lees is het eigenlijk best wel absurd, aftrek en bijtelling, overdrachtsbelasting.
3 volslagen overbodige dingen die alleen groot aantal ambtenaren aan het werk houden.
Dat is bijna allemaal geautomatiseerd. Het is eerder werkverschaffing voor een groot aantal ICT bedrijven en fiscale adviseurs.
pi_72361091
quote:
Op woensdag 2 september 2009 01:16 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dat is bijna allemaal geautomatiseerd. Het is eerder werkverschaffing voor een groot aantal ICT bedrijven en fiscale adviseurs.
Ok dat ook maar er blijven veel overheidsdienaren die dat aansturen.
pi_72361633
quote:
Op woensdag 2 september 2009 01:42 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ok dat ook maar er blijven veel overheidsdienaren die dat aansturen.
en fiscale adviseurs die hier hun brood mee verdienen, verlaag de IB dan met 5% dan heb je hetzelfde
pi_72361955
De zwartkijkers wat betreft de werkeloosheid( en eigenlijk qua alles :´) ) hebben tot op heden geen gelijk in elk geval

http://www.nu.nl/economie(...)rkloosheid-niet.html

Verrassende uitspraken want volgens mij kan je gewoon iemand voor 6 maanden in dienst nemen, dat zal wel een belemmering zijn maar ook niet bepaald een grote als je iemand nodig hebt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 2 september 2009 @ 07:17:42 #61
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_72362189
quote:
Op woensdag 2 september 2009 04:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De zwartkijkers wat betreft de werkeloosheid( en eigenlijk qua alles :´) ) hebben tot op heden geen gelijk in elk geval

Verrassende uitspraken want volgens mij kan je gewoon iemand voor 6 maanden in dienst nemen, dat zal wel een belemmering zijn maar ook niet bepaald een grote als je iemand nodig hebt
Zwartkijkers?Je bedoelt realisten?
pi_72375322
quote:

Het probleem is de concurrentie positie van NL. Nederlandse werknemers zijn simpelweg te duur om te kunnen concurreren met werknemers elders. Sterker nog veel werkgevers hebben nog wel allerlei soorten werk dat ze gedaan willen hebben, echter zijn zelfs werknemers met een minimum loon daar nog te duur voor. Allemaal de schuld van de enorm hoge belasting en sociale premie druk. Het is toch waanzin om mensen in de bijstand te laten zitten wat betaald moet worden door de rest, terwijl ze net zo goed hun eigen geld bij elkaar kunnen sprokkelen met hand- en spandiensten. Vroeger had je op ieder treinstation een kruier die voor een paar centen je koffers naar je huis te bracht. Waarom kan dat tegenwoordig niet meer? Teveel mensen zijn gewoon niet productief en de rest van de beroepsbevolking mag hard werken voor die rest. Die werkende rest word steeds verder in een hoek gedreven door de verslechterende concurrentiepositie. 'Offshoring' is niet alleen een Amerikaans fenomeen, de Nederlandse industrie zal er ook door vernietigd worden als er nu niet ingegrepen word, als het al niet reeds te laat is. Verloren kennis komt nl. zelden weer terug
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  woensdag 2 september 2009 @ 19:49:44 #63
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_72376965
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:58 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Het probleem is de concurrentie positie van NL. Nederlandse werknemers zijn simpelweg te duur om te kunnen concurreren met werknemers elders. Sterker nog veel werkgevers hebben nog wel allerlei soorten werk dat ze gedaan willen hebben, echter zijn zelfs werknemers met een minimum loon daar nog te duur voor. Allemaal de schuld van de enorm hoge belasting en sociale premie druk. Het is toch waanzin om mensen in de bijstand te laten zitten wat betaald moet worden door de rest, terwijl ze net zo goed hun eigen geld bij elkaar kunnen sprokkelen met hand- en spandiensten. Vroeger had je op ieder treinstation een kruier die voor een paar centen je koffers naar je huis te bracht. Waarom kan dat tegenwoordig niet meer? Teveel mensen zijn gewoon niet productief en de rest van de beroepsbevolking mag hard werken voor die rest. Die werkende rest word steeds verder in een hoek gedreven door de verslechterende concurrentiepositie. 'Offshoring' is niet alleen een Amerikaans fenomeen, de Nederlandse industrie zal er ook door vernietigd worden als er nu niet ingegrepen word, als het al niet reeds te laat is. Verloren kennis komt nl. zelden weer terug
En het kromme is dat door offshoring je niet alleen je eigen kosten reduceert maar ook de koopkracht van je klanten aantast. Je voormalige werknemers waren ook de consumenten waaraan je je producten wilde slijten.

Het is voor 1 bedrijf misschien zinnig om hier mensen te ontslaan en ergens in China anderen onder erbarmelijke omstandigheden te laten werken als een soort neoslaven. Maar als alle grote bedrijven dat doen, is de afzetmarkt voor die sloten goedkope producten ook meteen kapot.

Kortzichtigheid
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_72376992
quote:
Op woensdag 2 september 2009 07:17 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

Zwartkijkers?Je bedoelt realisten?
Sorry ik zag je loginnaam en toen nam ik je niet meer serieus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72378555
Dat offshoring levert in de praktijk ook veel problemen op en achteraf blijkt dat het kostenvoordeel minimaal is. Het gemiddeld kostenvoordeel is 15 %, weinig rendement voor zo'n risico. Denk bv eens aan grondstofkwaliteit, energiebeschikbaarheid, toekomstige loonkostenstijgingen, laag opgeleide beroepsbevolking, millieufactoren, geen meerderheidsbelang in eigen fabrieken, cultuurverschillen, communicatie of dat bv programmeerwerk door stagiaires wordt gedaan. Allemaal situaties die fequent voorkomen en waarop onvoldoende wordt geanticipeerd.
  woensdag 2 september 2009 @ 21:01:32 #66
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_72379663
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld". en "Argentina en PSV " en DiegoArmandoMaradona
http://tattoopiercingbody(...)en/DiegoMaradona.jpg

Neem je jezelf wel serieus?
pi_72381898
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Toch is de vastgoedzeepbel een heel reeël iets.

"Er is geen vuiltje aan de lucht", hoe harder mensen dat gaan roepen hoe meer zorgen je je moet maken
I'll sing you a lullaby.
pi_72382577
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:49 schreef Perrin het volgende:

En het kromme is dat door offshoring je niet alleen je eigen kosten reduceert maar ook de koopkracht van je klanten aantast. Je voormalige werknemers waren ook de consumenten waaraan je je producten wilde slijten.

Het is voor 1 bedrijf misschien zinnig om hier mensen te ontslaan en ergens in China anderen onder erbarmelijke omstandigheden te laten werken als een soort neoslaven. Maar als alle grote bedrijven dat doen, is de afzetmarkt voor die sloten goedkope producten ook meteen kapot.

Kortzichtigheid
De bonuscultuur maakt dit soort kortzichtigheid mogelijk. De mensen die dit soort beslissingen nemen hebben nog nooit in hun leven iets geproduceerd. Laat staan dat ze beseffen dat de kennis van een bedrijf in de mensen zit. Er zijn wel wat bedrijven die tot inkeer komen maar vaak is de basis dan al volledig vernietigd.
In China zijn ze misschien wel goedkoop, maar culturele verschillen maken van hun bedrijfsvoering vaak een logge haperende machine, met alle extra kosten, tijdverlies en reputatieschade tot gevolg. NL is geen kenniseconomie, maar een luchtkastelen economie. De kennis is al lang grotendeels met pensioen of verplaatst naar het verre oosten.
I'll sing you a lullaby.
pi_72383116
quote:

De werkloosheid gaat nog wel stijgen hoor. Vooral omdat starters ook geen baan kunnen krijgen. Zie het in mijn sector ook. Waar je eerst binnen een maand een baan had, hebben nu vrijwel alle bedrijven vacaturestops.
  woensdag 2 september 2009 @ 22:58:22 #70
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72384393
Wat ook een rol speelt is dat veel studenten besluiten nog een hogere studie te volgen (vandaar het tekort aan studentenkamers) en dat veel mensen geen vast contract krijgen (dus ook geen lening)
The End Times are wild
pi_72384593
Of dat jaarcontracten niet verlengd worden, het is echt fijn als starter. Voor mij reden om direct te beginnen met over de grens te kijken, eigenlijk wilde ik er nog een paar jaar mee wachten.
pi_72385351
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:27 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

De werkloosheid gaat nog wel stijgen hoor. Vooral omdat starters ook geen baan kunnen krijgen. Zie het in mijn sector ook. Waar je eerst binnen een maand een baan had, hebben nu vrijwel alle bedrijven vacaturestops.
Wat is jouw sector, als ik vragen mag?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_72385824
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:27 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Veel bedrijven zijn druk bezig om ook vast personeel op een "nette" manier te laten afvloeien, dat kost tijd.
Het effect daarvan gaat de komende maanden meer zichtbaar worden.
pi_72386254
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:36 schreef sig000 het volgende:

[..]

Veel bedrijven zijn druk bezig om ook vast personeel op een "nette" manier te laten afvloeien, dat kost tijd.
Het effect daarvan gaat de komende maanden meer zichtbaar worden.
Momenteel word ik een beetje moe van die optimisten. Natuurlijk merk je niks van de crisis als je niet ontslagen wordt, maar die 35 miljard bezuinigen (met een onrealistische 2% groei) hangen als het zwaard van Damocles boven Nederland. Voor mij is het duidelijk dat het gewoon compleet misloopt en een jaren-80-scenario is zeker niet ondenkbaar. Dus massaontslagen, huizenmarkt ingestort, salarissen gekort, enzovoorts.
pi_72386514
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:48 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Momenteel word ik een beetje moe van die optimisten. Natuurlijk merk je niks van de crisis als je niet ontslagen wordt, maar die 35 miljard bezuinigen (met een onrealistische 2% groei) hangen als het zwaard van Damocles boven Nederland. Voor mij is het duidelijk dat het gewoon compleet misloopt en een jaren-80-scenario is zeker niet ondenkbaar. Dus massaontslagen, huizenmarkt ingestort, salarissen gekort, enzovoorts.
Was zelf schoolverlater in 1981 en had geluk dat ik weekendbaantje had waar ik vast kon beginnen. Na een jaar was dat ook einde verhaal en heb ik paar jaar in de krakerswereld geleefd. Pas in 1986 begon het wat aan te trekken en heb toen weer een leuke baan kunnen vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2009 23:56:06 ]
pi_72387089
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:03 schreef Fastmatti het volgende:
Of dat jaarcontracten niet verlengd worden, het is echt fijn als starter. Voor mij reden om direct te beginnen met over de grens te kijken, eigenlijk wilde ik er nog een paar jaar mee wachten.
Dat is ook de reden dat velen na de studie afnokken, huisvesting is te duur en de belastingen zijn te hoog omdat de overheid zo nodig de opgeblazen woningmarkt moet beschermen
pi_72387448
quote:
Op donderdag 3 september 2009 00:13 schreef henkway het volgende:
en de belastingen zijn te hoog omdat de overheid zo nodig de opgeblazen woningmarkt moet beschermen
Ik heb de indruk dat er meer geld gaat naar handhaving van steeds meer zinloze regels. Studiecommissies, projectgroepen etc, kortom de eindeloze vergadercultuur en nieuwe overbodige regels implenteren.
pi_72388760
Na een snelle blik in Vlaanderen (tussen Antwerpen en Maastricht) schrok ik toch wel van het ENORME aanbod aan huizen te koop op dit moment bij onze zuiderburen..
pi_72391426
quote:
Op donderdag 3 september 2009 02:03 schreef Bankfurt het volgende:
Na een snelle blik in Vlaanderen (tussen Antwerpen en Maastricht) schrok ik toch wel van het ENORME aanbod aan huizen te koop op dit moment bij onze zuiderburen..
In Belgie zijn de prijzen voor het eerst in dertig jaar gedaald.
pi_72391524
quote:
Op donderdag 3 september 2009 02:03 schreef Bankfurt het volgende:
Was / is daar ook een huizen bubble dan? Ik dacht dat huizen vooral in NL overprijsd waren.
Goud kan je niet bijdrukken
  donderdag 3 september 2009 @ 10:53:31 #81
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_72392743
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:01 schreef Poekieman het volgende:

[..]

Was / is daar ook een huizen bubble dan? Ik dacht dat huizen vooral in NL overprijsd waren.
Dacht dat Belgie iig goedkoper was ja, vandaar al die Nederlandse vluchtelingen vlak over de grens. Maar ook daar kunnen ze natuurlijk relatief (te) veel zijn gestegen. Belastingontduikende Nederlanders hebben daar een bubble gecreëerd
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_72405424
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:53 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Dacht dat Belgie iig goedkoper was ja, vandaar al die Nederlandse vluchtelingen vlak over de grens. Maar ook daar kunnen ze natuurlijk relatief (te) veel zijn gestegen. Belastingontduikende Nederlanders hebben daar een bubble gecreëerd
Mensen die 10 jaar in Belgie willen wonen nadat ze hun bedrijf overgedaan hebben zorgen inderdaad voor een huizen bubble :´) Het is uberhaubt ook geen belastingontduiking, maar het klinkt zo lekker

Als er een huizenbubble is daar komt dat alleen doordat je ook in Belgie recht hebt op HRA als je in Nederland werkt en een Belg niet. De laatste jaren zijn er ook veel mensen vanuit Nederland gekomen voor een buitenlandse partner maar dat zijn over het algemeen zo´n grote losers dat ze waarschijnlijk huren
pi_72405517
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:59 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Toch is de vastgoedzeepbel een heel reeël iets.

"Er is geen vuiltje aan de lucht", hoe harder mensen dat gaan roepen hoe meer zorgen je je moet maken
Wie zegt dat?
pi_72406692
quote:
Op woensdag 2 september 2009 00:34 schreef sig000 het volgende:

[..]

Klopt. Het gehele fiscale stelsel zou wat dat betreft wel eens uitgedund mogen worden. Maar hey, degenen die zichzelf er mee aan het werk houden zijn ook degenen die het besluit zouden moeten nemen dat ze dan zelf werkloos zijn...
censuur :O
pi_72409529
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:56 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

In Belgie zijn de prijzen voor het eerst in dertig jaar gedaald.
Verbaasd me niks, half Brasschaat staat te koop.
pi_72411034
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:54 schreef RemcoDelft het volgende:

Klopt. Het gehele fiscale stelsel zou wat dat betreft wel eens uitgedund mogen worden.
Feitelijk is dat de afgelopen 10 jaar al uitgebreid gedaan. Er zijn veel minder aftrekposten en rare regelingetjes dan vroeger. Alleen al het verdwijnen van de aftrekbaarheid van consumptief krediet, en de spielerei met film- en scheeps-C.V.'s moeten bij de belastingdienst honderden manjaren schelen. Al is daar de uitvoering van de toeslagen (zorg, huur etc) bijgekomen, maar dat is dan bij andere instanties weer verdwenen.
pi_72411183
quote:
donderdag 3 september 2009 19:17 uur
Grote leegstand dreigt in Vathorst

AMERSFOORT - De recessie op de woningmarkt komt in Amersfoort erg hard aan. Dat blijkt uit cijfers van het ontwikkelingsbedrijf Vathorst.

Amersfoort kent een afzetdaling in de nieuwbouw van zeventig procent. Landelijk is dat vijftig procent. En dat terwijl het bestaande aanbod van koopwoningen is gestegen met 28%.

Verder zijn de prijzen gedaald met bijna zes procent en staan huizen in de verkoop vaak maanden in de etalage. Door de recessie heeft Amersfoort besloten 22 miljoen euro te bezuinigen in Vathorst. Vooral de Venetiaanse wijk wordt versoberd.
bron rtv utrecht

bovenstaand bericht zegt genoeg. Er gaan nog harde klappen vallen
pi_72412196
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:52 schreef Fck-er het volgende:

[..]

bron rtv utrecht

bovenstaand bericht zegt genoeg. Er gaan nog harde klappen vallen
Het is ook belachelijk hoeveel daar word bij gebouwd, als ze zo doorgaan ligt Nijkerk vast aan Amersfoort. Overigens ga eens kijken naar de gigantische hoeveelheden bedrijfs en kantoorruimte die er leeg staat in Amersfoort.
In mijn dorp staan ook genoeg vers afgebouwde huizen leeg en de prijzen daarvan zijn al 10% gedaald, de prijzen van nieuwbouwprojecten zijn ook al flink aan het dalen. Je kan al een rijtjeshuis kopen vanaf 160k v.o.n. Twee-onder-een-kap vanaf 180k v.o.n. Nog even wachten en die laatste kost 150k v.o.n.
I'll sing you a lullaby.
pi_72412223
Ja, een midengrote stad is inderdaad veelzeggend over de landelijke huizenmarkt
pi_72412496
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:14 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Het is ook belachelijk hoeveel daar word bij gebouwd, als ze zo doorgaan ligt Nijkerk vast aan Amersfoort. Overigens ga eens kijken naar de gigantische hoeveelheden bedrijfs en kantoorruimte die er leeg staat in Amersfoort.
In mijn dorp staan ook genoeg vers afgebouwde huizen leeg en de prijzen daarvan zijn al 10% gedaald, de prijzen van nieuwbouwprojecten zijn ook al flink aan het dalen. Je kan al een rijtjeshuis kopen vanaf 160k v.o.n. Twee-onder-een-kap vanaf 180k v.o.n. Nog even wachten en die laatste kost 150k v.o.n.
Eigenlijk probeert Amersfoort dus een gezonde markt te creëren
pi_72412513
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Steek je kop maar nog dieper in het zand.
pi_72412851
Waaruit kan je opmaken dat ik mijn kop in het zand steek?
pi_72413469
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:20 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Eigenlijk probeert Amersfoort dus een gezonde markt te creëren
Hulde voor Amersfoort

Volgens mij zijn het wel allemaal redelijk ambitieuze huizen voor de rijken, maar als de armen ze zo meteen ook kunnen kopen is dat alleen maar vooruitgang
I'll sing you a lullaby.
pi_72413652
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het hoeft niets te zeggen over de landelijke huizenmarkt, maar Amersfoort ligt aan de rand van de randstad en is geen dorpje in de kop van Groningen. Dus volgens mij mag je hier wel enige waarde aan hechten.
I'll sing you a lullaby.
pi_72415510
Amersfoort is in de marketing de gemiddelde stad van nederland , wordt ook vaak gebruikt als testmarkt voor nederland. Ja , je kunt dus stellen dat amersfoort redelijk representatief voor nederland is.
Ander aspect dat hier speelt is dat het een vinexlocatie betreft. Veel nieuwbouw wat tijdens de hoogtijdagen is opgeleverd of nog opgeleverd moet worden
  donderdag 3 september 2009 @ 22:46:32 #96
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_72416645
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:14 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Kantoorleegstand is zelfs een probleem van voor de crisis. Daar was al eens een interessante reportage over.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_72420159
Amersfoort lijkt me in dit geval niet zo representatief.. er zijn vernietigende TV-programma's geweest over Vathorst en de ziekmakende balansventilatie die in de woningen daar gebruikt wordt. Iemand die dat gezien heeft zal er niet willen wonen.
pi_72420235
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:46 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Kantoorleegstand is zelfs een probleem van voor de crisis. Daar was al eens een interessante reportage over.
We vinden de woningmarkt hier zo normaal, dat we de gezonde kantorenmarkt als abnormaal zien Zo'n tien procent leegstand duidt op een gezonde markt. Nu hebben we crisis dus zal het iets meer zijn, maar het is wel volkomen normaal.
pi_72420289
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:39 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Het hoeft niets te zeggen over de landelijke huizenmarkt, maar Amersfoort ligt aan de rand van de randstad en is geen dorpje in de kop van Groningen. Dus volgens mij mag je hier wel enige waarde aan hechten.
Dat mag je zelf bepalen natuurlijk maar het is als een waarheid te gebruiken is ook zo overdreven
pi_72420341
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat mag je zelf bepalen natuurlijk maar het is als een waarheid te gebruiken is ook zo overdreven
Klopt, want de woningmarkt is hier een totaal gezonde markt die vooral niet in de problemen zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')