en dat is wel een grote lobbyist.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die niet beursgenoteerde bank heeft daar het meeste risico zitten.
CDA.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:16 schreef capricia het volgende:
[..]
en dat is wel een grote lobbyist.
Goed.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe gaat het nu met werkeloosheid?
In welk opzicht gaat het goed?quote:
http://www.funda.nl/koop/(...)06-a11/omschrijving/quote:Penthouse ca. 485 m2, 2de verdieping IN PRIJS VERLAAGD VAN ¤ 2.300.000,-- v.o.n. (incl. 4 parkeerplaatsen) nu ZEER SCHERP GEPRIJSD BIJ AANKOOP VAN 2 PENTHOUSES
EEN KOOPSOM VAN 1.840.000,- VON excl. parkeerplaatsen bij een snelle afname.
De HRA blijft wel , alleen de bijtelling zal wel omhoog gaanquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:32 schreef capricia het volgende:
[..]
mooie quote!
Maar serieus, ik denk dat de afschaffing van de hra nu ook nog wel even op zich laat wachten..de regeling is zojuist verruimd.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In welk opzicht gaat het goed?
quote:ma 31 aug 2009, 20:13 | lees voor
Kabinet verkent breed nieuwe bezuinigingen
DEN HAAG - Het kabinet zoekt uit hoe er na 2011 verder bezuinigd kan worden om de overheidsfinanciën op langere termijn weer op orde te brengen. Op Prinsjesdag kondigt de regering een serie verkenningen aan die uit moeten wijzen hoe de overheid op terreinen als arbeidsmarkt, zorg en woningmarkt veel minder geld kwijt kan zijn
Dat hebben ingewijden maandag gemeld. Het zou gaan om in totaal een kleine twintig onderzoeken. Per beleidsterrein moet duidelijk worden hoe er 20 procent minder geld naartoe kan. Ook kan er bekeken worden hoe sommige beleidsterreinen, zoals fiscale stelsel of arbeidsmarkt, beter kunnen functioneren.
Op voorhand lijken er geen onderwerpen taboe te zijn.
Heb je ook nog recente cijfers?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er komen er steeds meer en aantal vacatures daalt snel.
Nee, wel een goede indruk doordat ik op veel bedrijven kom.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb je ook nog recente cijfers?
Hij blijft wel, maar de restricties worden steeds strenger. Dat heet in stapjes afbouwenquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:33 schreef henkway het volgende:
De HRA blijft wel , alleen de bijtelling zal wel omhoog gaan
Meen je dat nuquote:Op dinsdag 1 september 2009 06:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je het niet erg vindt heb ik wat meer vertrouwen in het CBS en CPB
Dat doen ze in de hoop dat het tij gekeerd kan worden. Maar wat nu als de crisis doorzet? Volgens de huidige berekeningen komen ze in Den Haag in 2014 al 35mld tekort! Ik vrees dat dit soort maatregelen de kans op toekomstige beperkingen alleen maar vergroot.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:37 schreef capricia het volgende:
Voorlopig worden de voorwaarden voor hra alleen maar verruimd!
Een generatie proeft de vruchten van het werk van de voorgaande generatie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:41 schreef capricia het volgende:
Dat is toch ook zonde voor de jonge mensen van nu.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:53 schreef Prutzenberg het volgende:
Investeer in suiker zou ik zeggen.
Zou ook reëel zijn, ieder gelijke aftrek en bijtelling en tzt schrappen die onzin, gelijk met de overdrachtsbelastingquote:Op woensdag 2 september 2009 00:28 schreef sig000 het volgende:
Ik denk dat de aftrek in hoogste belastingschaal op termijn nog wel gaat verdwijnen.
Als ik die zin zo lees is het eigenlijk best wel absurd, aftrek en bijtelling, overdrachtsbelasting.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:31 schreef henkway het volgende:
[..]
Zou ook reëel zijn, ieder gelijke aftrek en bijtelling en tzt schrappen die onzin, gelijk met de overdrachtsbelasting
Dat is bijna allemaal geautomatiseerd. Het is eerder werkverschaffing voor een groot aantal ICT bedrijven en fiscale adviseurs.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als ik die zin zo lees is het eigenlijk best wel absurd, aftrek en bijtelling, overdrachtsbelasting.
3 volslagen overbodige dingen die alleen groot aantal ambtenaren aan het werk houden.
Ok dat ook maar er blijven veel overheidsdienaren die dat aansturen.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is bijna allemaal geautomatiseerd. Het is eerder werkverschaffing voor een groot aantal ICT bedrijven en fiscale adviseurs.
en fiscale adviseurs die hier hun brood mee verdienen, verlaag de IB dan met 5% dan heb je hetzelfdequote:Op woensdag 2 september 2009 01:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok dat ook maar er blijven veel overheidsdienaren die dat aansturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |