Ik snapte het.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Er moest nog ergens 'je' tussen.
Hahahquote:Op woensdag 2 september 2009 19:37 schreef Ekster077 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Met die soep en vermicelli erbij?
Soms hè, soms doen mensen niets expres!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:59 schreef -SG- het volgende:
Bij die laatste foto, je deed het erom he.
Jouw lippen zijn wel heul erg rood.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:32 schreef Suusje-V het volgende:
Buiten in de tuin in het ene halfuurtje zon van vandaag
[ afbeelding ]
niet goed inesmeerdquote:Op donderdag 3 september 2009 20:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jouw lippen zijn wel heul erg rood.
Zo zijn ze serieus van mezelfquote:Op donderdag 3 september 2009 20:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jouw lippen zijn wel heul erg rood.
Dat lieg je.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:31 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Zo zijn ze serieus van mezelf
Echt erg soms, de ene dag zijn ze echt donkerpaars en de andere dag gewoon lichtrood zegmaar
Te fucking tofquote:Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef Hyman het volgende:
* Hyman haar gestijld heeft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent nu altoquote:Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk het wel, je zult het alleen wel vaker moeten doen,quote:Op donderdag 3 september 2009 22:15 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
hmm, ik wil ook mijn haar stijlen, zou dat kunnen met mijn haar? (sterke krullen)
Niet in een fototopicquote:Op donderdag 3 september 2009 22:23 schreef Schieganger het volgende:
zal ik zeker een stijltang moeten halen?
Nee echt niet. Mensen vragen vet vaak of ik lippenstift op heb, maar ik háát dat gevoel van dat plakkerige spul op je lippenquote:
Oke.......quote:Op donderdag 3 september 2009 23:37 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nee echt niet. Mensen vragen vet vaak of ik lippenstift op heb, maar ik háát dat gevoel van dat plakkerige spul op je lippen
Niet-gayachtige jongens met een stijltangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:08 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Niet-gayachtige jongens met een stijltangWaarom mogen homo's geen stijltang gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Hmz. Daar zit ik nu over na te denken, en daar heb ik niet echt een goed antwoord opquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom mogen homo's geen stijltang gebruiken?
Maar die zijn toch ook gay?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:37 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hmz. Daar zit ik nu over na te denken, en daar heb ik niet echt een goed antwoord op
Bij homo's is 't gewoon gay, maar het is niet per definitie gay om je haren te stijlen als jongen, het is pas gay als je homo bent.
Dus daarom is het gay als homo's hun haar stijlen
Jawel, ze maakt een klein beetje een punt. Admit, het is best gayquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dit slaat dus echt weer nergens op.
Het is in ieder geval niet 100% straight. Echte mannen komen 's ochtends met hun hoofd voor de spiegel, doen er gel in, denken fuck it en zetten een pet op.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:25 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jawel, ze maakt een klein beetje een punt. Admit, het is best gay
Ik sta gemiddeld een uur voor de spiegel mijn haar te doen.... echte mannen geven om hun looks!quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet 100% straight. Echte mannen komen 's ochtends met hun hoofd voor de spiegel, doen er gel in, denken fuck it en zetten een pet op.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik sta gemiddeld een uur voor de spiegel mijn haar te doen.... echte mannen geven om hun looks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een uurquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik sta gemiddeld een uur voor de spiegel mijn haar te doen.... echte mannen geven om hun looks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:23 schreef nijnja het volgende:
Foto's dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij heb vet leuk haar!!!quote:Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |