Ik snapte het.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Er moest nog ergens 'je' tussen.
Hahahquote:Op woensdag 2 september 2009 19:37 schreef Ekster077 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Met die soep en vermicelli erbij?
Soms hè, soms doen mensen niets expres!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:59 schreef -SG- het volgende:
Bij die laatste foto, je deed het erom he.
Jouw lippen zijn wel heul erg rood.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:32 schreef Suusje-V het volgende:
Buiten in de tuin in het ene halfuurtje zon van vandaag
[ afbeelding ]
niet goed inesmeerdquote:Op donderdag 3 september 2009 20:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jouw lippen zijn wel heul erg rood.
Zo zijn ze serieus van mezelfquote:Op donderdag 3 september 2009 20:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jouw lippen zijn wel heul erg rood.
Dat lieg je.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:31 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Zo zijn ze serieus van mezelf
Echt erg soms, de ene dag zijn ze echt donkerpaars en de andere dag gewoon lichtrood zegmaar
Te fucking tofquote:Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef Hyman het volgende:
* Hyman haar gestijld heeft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent nu altoquote:Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef Hyman het volgende:
* Hyman haar gestijld heeft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk het wel, je zult het alleen wel vaker moeten doen,quote:Op donderdag 3 september 2009 22:15 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
hmm, ik wil ook mijn haar stijlen, zou dat kunnen met mijn haar? (sterke krullen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |