Vorig jaar werd er volgens mij tegen Heracles nog slechter gespeeld.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:57 schreef Mr_DG het volgende:
Het spel is nog beroerder dan vorig jaar
Weg, die sloeg nergens op en ik kan mij voorstellen dat veel mensen zich daar aan zouden ergeren.quote:
quote:
Maar laten we het niet over de TT hebben maar over Ajaxquote:Op zondag 30 augustus 2009 @ 18:56 door sjimz:
Topictitel: "AFC Ajax #1409: Met hulp van de arbiters komt Ajax er wel" -> "AFC Ajax #1409:"
Kansloos figuurquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Maar laten we het niet over de TT hebben maar over Ajax
maar tegen welke club ookquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
In ieder geval (bijna) niets weggeven. Verdediging een pluspunt vandaag. Lijkt heel aardig te staan nu.
Tja, dan kan je het als Ajax-zijnde natuurlijk nooit goed doen als je het zo bekijkt.quote:
Lijkt mij ook de nieuwe aanvoerder mocht Suarez weggaan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:03 schreef cheqy het volgende:
Ik heb een goed gevoel aan Vertonghen over gehouden. Hij speelde sterk en ik heb het idee dat hij achterin het leiderschap wat meer naar zich toe trekt.
Ik begin het gevoel te krijgen dat we binnenkort weer een echt baassie achterin hebben staan.
Hey, die gaat niet weg! Ophouden met vloekenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:08 schreef Rumille het volgende:
[..]
Lijkt mij ook de nieuwe aanvoerder mocht Suarez weggaan.
Over 2 jaar bedoel ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hey, die gaat niet weg! Ophouden met vloeken
Het lijkt wel alsof van der Wiel met 0,0 zelfvertrouwen speelt, in al zijn aanvallen zit zoveel twijfel. Dat is best raar als je af en toe ziet hoe gemakkelijk hij een man passeert.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:11 schreef Dvm86 het volgende:
Van der Wiel speelde trouwens ook best aardig vandaag. Je kan veel over die jongen zeggen, maar hij toont vrijwel altijd inzet, iets wat je niet van veel Ajacieden kunt zeggen. Voor Wielaert zie ik weinig toekomst meer. Dat hij terug gaat naar Twente in de winterstop.
Van der Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Emanuelson
zal hem wel worden dit seizoen.
Urby speelde prima. Is ook de beste LB in de selectie in mijn optiek.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:15 schreef Gabbylicious het volgende:
Nou nog maar een seizoen Urby linksback
Drie punten zijn drie punten.
tuurlijk deden ze het goed. Maar dat mogen ze dan ook wel eens over een paar wedstrijden laten zien en dan vooral ook tegen toppers en subtoppers.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tja, dan kan je het als Ajax-zijnde natuurlijk nooit goed doen als je het zo bekijkt.
Vorig jaar kreeg Heracles kansen zat hoor, dus wat dat betreft hebben we het dit jaar gewoon goed gedaan.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:29 schreef Blawh het volgende:
Gefeliciteerd, qua spelbeeld terecht gewonnen.
Ik moet zeggen dat de verdediging van Ajax prima staat hoor. Van der Wiel, Urby, Vertonghen en Alderweireld doen het allemaal prima.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:36 schreef denthemen het volgende:
Samenvatting laat ook weer zien hoe gevaarlijk Heracles was:
Geblokt schot van Overtoom
Voorzet die Stekelenburg pakt
Dat is alles, Achterin heeft Ajax dus gewoon heel goed gespeeld, mag ook wel eens naar voren komen!
Tja, tegen Heracles worden fouten niet afgestraft. Ik heb toch wel echt wat makkelijk weggegeven kansen gezien hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de verdediging van Ajax prima staat hoor. Van der Wiel, Urby, Vertonghen en Alderweireld doen het allemaal prima.
Noem ze eens opquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:39 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Tja, tegen Heracles worden fouten niet afgestraft. Ik heb toch wel echt wat makkelijk weggegeven kansen gezien hoor.
Door de dramatische wijze waarop die kerel naar de grond ging en de reactie van zijn medespelers dacht ik even dat Suarez 'm op de bek had geslagen. Vervolgens heb ik tot vier keer toe in een herhaling moeten speuren naar een overtreding. Niet gevonden. Maat van me beweerde dat hij natrappen zag. Het was niet eens geel en die mafkees van een commentator maar brullen dat Suarez goed weg komt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:31 schreef denthemen het volgende:
Zie nu de situatie van Suarez terug, niet eens geel imo
Leo Driessenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:41 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Door de dramatische wijze waarop die kerel naar de grond ging en de reactie van zijn medespelers dacht ik even dat Suarez 'm op de bek had geslagen. Vervolgens heb ik tot vier keer toe in een herhaling moeten speuren naar een overtreding. Niet gevonden. Maat van me beweerde dat hij natrappen zag. Het was niet eens geel en die mafkees van een commentator maar brullen dat Suarez goed weg komt.
En een moment later proberen ze 'm nogmaals geel aan te naaien voor 0,0 en begint die mafketel weer door z'n microfoon te brullen dat Luis tot de orde geroepen moet wordenDie lui hebben hun ogen echt in de broekzak zitten volgens mij.
Ik zei al dat mensen blijkbaar allemaal denken dat Driessen er verstand van heeft, die blaast het enorm op.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:31 schreef denthemen het volgende:
Zie nu de situatie van Suarez terug, niet eens geel imo
Moet ie eens bij zichzelf doenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zei al dat mensen blijkbaar allemaal denken dat Driessen er verstand van heeft, die blaast het enorm op.
als dat zou kunnenquote:
Ik pleit voor Vertonghen en Alderweireld in de basis. Alleen weet ik niet wie we als linksback moeten opstellen. Urby deed het vandaag aardig maar dat ligt ook aan Heracles. Als de tegenstander beter is heeft hij het stukken moeilijker op die positie. Van Atouba ben ik totaal geen fan. Misschien Anita eens proberen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:53 schreef Wooldoor het volgende:
Over de verdediging kan je gewoon nog niets zeggen want we hebben echt weinig aanvallen tegen gehad. Wat wel opvalt is dat begin vorig seizoen Vertonghen een van de beste spelers aan Ajax kant was. Hij speelde toen als centrale verdediger, laatste wedstrijden dat hij op het middenveld speelde was hij slecht. Nu hij weer centrale verdediger speelt zie je dat hij weer wat beter speelt.
Zijn eigen goal bedoel je? Die kreeg hij echt niet van Dario hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:52 schreef N.i.c.k het volgende:
Goal va Aisatti deed me denken aan zijn doelpunt in AT.ging ook mooie pass van Dario aan vooraf.
Al met al toch genoeg kansen gecreeerd? Denk dat het spel beter was dan dat van AZ gister.
En tjsa, Urby als linksback is natuurlijk de goden verzoeken. Misschien deed hij het vandaag niet verkeerd, maar dat is wachten tot het mis gaat.
yeah right.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:56 schreef jna het volgende:
Zullen we trouwens nog even met zn allen gezamenlijk hopen dat van der Vaart dinsdag om 15.00 nog geen club heeft gevonden en besluit een jaar naar Ajax te komen
Jawel, dat was toen die wedstrijd dat Dario op doel stondquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zijn eigen goal bedoel je? Die kreeg hij echt niet van Dario hoor![]()
Ook met het WK aankomende zomer?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:00 schreef toma het volgende:
[..]
yeah right.
Die blijft liever z'n zakken vullen op de tribunes van Bernabéu dan dat hij terug komt naar Nederland. En geef hem eens ongelijk.
Deze bal kreeg hij ook niet van Dario trouwens, maar van Suarez. Maar er ging wel een mooie bal van Dario aan vooraf.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:01 schreef jna het volgende:
[..]
Jawel, dat was toen die wedstrijd dat Dario op doel stond
eigen goal bedoelde ik iddquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zijn eigen goal bedoel je? Die kreeg hij echt niet van Dario hoor![]()
We gingen pas kansen creëeren toen we tegen 10 man speelden...
En Urby was prima op LB. Stond zelfs constant tegen twee man maar deed het erg goed. Verademing tov Atouba. Nu wil ik niet meteen die negerclown afschrijven, maar voorlopig mag Urby van mij blijven staan.
Vond deze actie van Suarez ook mooi, onderuit gaan maar toch nog met een uiterste inspanning die bal voor krijgenquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Deze bal kreeg hij ook niet van Dario trouwens, maar van Suarez. Maar er ging wel een mooie bal van Dario aan vooraf.
Goal van Dario vond ik ook mooi, ging een prachtige bal van Rommedahl aan vooraf
Ten eerste gaat Rafael echt wel mee naar het WK. Hij krijgt het volste vertrouwen van v. Marwijk. Als hij naar een andere club wilt gaat hij echt niet naar Ajax maar eerder naar een club uit de Premier League. En als hij naar Ajax zou willen gaat dat niet want wij kunnen a: zijn transfersom niet betalen en b: zijn salaris niet bekostigen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:02 schreef jna het volgende:
[..]
Ook met het WK aankomende zomer?![]()
Denk dat ie dan toch liever speelt hoor
Dat ie een keer goed speelde betekent niet dat ie gelijk in de basis moet. Hij is meestal knap waardeloos. Atouba daar neerzetten en volgens mij komt t wel goed met hem.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Urby speelde prima. Is ook de beste LB in de selectie in mijn optiek.
Ja, dat heb ik ook nog wel gezien. Maar die bal op het AT kreeg Aissati niet van Darioquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:04 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
eigen goal bedoelde ik idd. En die bal op Suarez was wel van Cvitanich. Suarez lukte het niet om de keeper uit te spelen, werd naar de buitenkant gedreven en legde hem af op Aisatti.
En Urby nu als LB goed vinden is wel erg waan van de dag he. Of ben je al het leed van paar seizoenen terug alweer vergeten.
Eigenlijk verwachten we allemaal veel te veel van Suarez. Hij geeft gewoon twee assists vandaag en niemand heeft het er overquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:04 schreef jna het volgende:
[..]
Vond deze actie van Suarez ook mooi, onderuit gaan maar toch nog met een uiterste inspanning die bal voor krijgen
Urby als linkermiddenvelder en als linkerbuiten speler brengt te weinig, als linksback heeft hij zijn beste periode gekend en iedereen weet wat hij aan het heeft. Dus ik zou hem laten staan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:59 schreef toma het volgende:
[..]
Ik pleit voor Vertonghen en Alderweireld in de basis. Alleen weet ik niet wie we als linksback moeten opstellen. Urby deed het vandaag aardig maar dat ligt ook aan Heracles. Als de tegenstander beter is heeft hij het stukken moeilijker op die positie. Van Atouba ben ik totaal geen fan. Misschien Anita eens proberen?
Hij speelt voor het eerst sinds tijden weer op LB en doet het prima. Die Atouba heeft daar een paar keer gespeeld en deed dat alles behalve prima. Logisch om die Atouba dan weer in de basis te zetten jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:07 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat ie een keer goed speelde betekent niet dat ie gelijk in de basis moet. Hij is meestal knap waardeloos. Atouba daar neerzetten en volgens mij komt t wel goed met hem.
Even voor de duidelijkheid. Ik zie de kans dat ie voor Ajax kiest ook kleiner dan 0,5%. Maar dromen mag altijd tochquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:07 schreef toma het volgende:
[..]
Ten eerste gaat Rafael echt wel mee naar het WK. Hij krijgt het volste vertrouwen van v. Marwijk. Als hij naar een andere club wilt gaat hij echt niet naar Ajax maar eerder naar een club uit de Premier League. En als hij naar Ajax zou willen gaat dat niet want wij kunnen a: zijn transfersom niet betalen en b: zijn salaris niet bekostigen.
Ja, daar kwam ik net bij Studio Sport pas achter.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Fuck hey, 14 september pas de volgende wedstrijd.
Het zou natuurlijk wel geweldig zijn maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat er geen topclub in Europa zit te wachten op een geweldige aanvallende middenvelder.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:12 schreef jna het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Ik zie de kans dat ie voor Ajax kiest ook kleiner dan 0,5%. Maar dromen mag altijd toch![]()
En dan zou het natuurlijk gaan om een verhuur.
*droomt verder
Komt ook omdat hij alleen naar binnen kan als hij een keer opkomt. Daar is het te vol. Mensne lopen niet en bij balverlies is hij de sjaak.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:16 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof van der Wiel met 0,0 zelfvertrouwen speelt, in al zijn aanvallen zit zoveel twijfel. Dat is best raar als je af en toe ziet hoe gemakkelijk hij een man passeert.
Ik had ook verwacht dat ie ALLANG een nieuwe club had. Maar omdat het zo lang still blijft...quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:14 schreef toma het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk wel geweldig zijn maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat er geen topclub in Europa zit te wachten op een geweldige aanvallende middenvelder.
Kennedy gaf de voorzetquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Deze bal kreeg hij ook niet van Dario trouwens, maar van Suarez. Maar er ging wel een mooie bal van Dario aan vooraf.
Goal van Dario vond ik ook mooi, ging een prachtige bal van Rommedahl aan vooraf
ik heb het ook helemaal niet over een bal van Dario op het ATquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook nog wel gezien. Maar die bal op het AT kreeg Aissati niet van Dario
Een paar seizoenen geleden ja. Dus ik moet mijn mening over Urby gaan basseren op een paar seizoenen geleden en niet op vandaag? Urby speelde vandaag prima als back en daar basseer ik mijn mening op.
We zoeken nog een goede rechtsbuiten toch? Misschien is Finidi wat? Die was heel wat seizoenen terug super goed
Het hoeft geen geweldenaar te zijn . Loopt er helemaal niets in de B1 of A1quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:59 schreef toma het volgende:
[..]
Ik pleit voor Vertonghen en Alderweireld in de basis. Alleen weet ik niet wie we als linksback moeten opstellen. Urby deed het vandaag aardig maar dat ligt ook aan Heracles. Als de tegenstander beter is heeft hij het stukken moeilijker op die positie. Van Atouba ben ik totaal geen fan. Misschien Anita eens proberen?
Het was sarcastisch Den. Omdat die gozer zei dat aan de eigen goal van Aissati op het AT een mooie bal van Dario vooraf gingquote:
Ik moet toch wat beter gaan oplettenquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het was sarcastisch Den. Omdat die gozer zei dat aan de eigen goal van Aissati op het AT een mooie bal van Dario vooraf ging
Rommdahl was al lang en breed gewisseld toen Aissati scoorde
Laat die jongen toch, hij ziet sarcasme nooit zo snelquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het was sarcastisch Den. Omdat die gozer zei dat aan de eigen goal van Aissati op het AT een mooie bal van Dario vooraf ging
Rommdahl was al lang en breed gewisseld toen Aissati scoorde
Ik zie het toch echt staan, maar goed...quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:17 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
ik heb het ook helemaal niet over een bal van Dario op het ATmaar goed lekker boeiend.
Urby is lang tegen wil en dank als linksback misbruikt. Daar was niemand te spreken over, hijzelf evenmin. Vertongen heeft de voorkeur gehad op die positie, toen Vermaelen, nu hebben we een vervanger daarvoor gehaald. Nu blijkt die niet een onvergeetelijke indruk achter hebben te gelaten en posteren we Urby er maar weer. Die heeft de afgelopen 2 jaar als linksbuiten of linkshalf gespeeld. Ik zie niet in waarom die het nu beter zou gaan doen op de positie. Maar jij vindt het logisch om na 1 wedstrijd de voorgaande drama's te vergeten?
Rommendahl speelde ook 2 puike wedstrijden na een drama seizoen. Denk toch niet dat je nog steeds hem als rechtsbuiten wilt hebben.
Ja maar dat zou gewoon een automatisme moeten worden van Enoh of de Zeeuw die zich terug moet laten zakken en de plek in de verdediging over moet nemen. Dit gebeurt alleen nog veel te weinig.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Komt ook omdat hij alleen naar binnen kan als hij een keer opkomt. Daar is het te vol. Mensne lopen niet en bij balverlies is hij de sjaak.
Ik had het voorgaande stuk niet gelezen ouwe baflapquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:19 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Laat die jongen toch, hij ziet sarcasme nooit zo snel
Dat goede spel heb ik nauwelijks gezien hoor. Maar dit soort wedstrijden zijn altijd lastig om te winnen. Gewoon niet meer aan denken en op naar de volgende drie punten want daar gaat het om.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:30 schreef msnk het volgende:
Goed spiel vandaag, ben echt zooooo blij met de uitslag. Dit had ik na vorige week echt niet verwacht
Je hebt gelijk dat de eerste helft was dramatisch, maar de tweede helft was meer dan oké. Maar uiteindelijk gaat het om de doelpunten, en dat waren er drie = goed spiel!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:37 schreef toma het volgende:
[..]
Dat goede spel heb ik nauwelijks gezien hoor. Maar dit soort wedstrijden zijn altijd lastig om te winnen.
Inderdaadquote:Gewoon niet meer aan denken en op naar de volgende drie punten want daar gaat het om.
Sonde dat wij spelers als Heitinga tegenwoordig niet gewoon kunnen behouden.quote:Update: Everton en Atlético akkoord over Heitinga
Geschreven op zondag, 30 augustus om 13:21
Alhoewel diverse Engelse en Spaanse media zondag melden dat de overgang van John Heitinga naar Everton op het punt staat om afgerond te worden, heeft de verdediger van Atlético Madrid te kennen gegeven dat hij niet van zins is de hoofdstedelingen te verlaten. De Nederlander wil zondagmiddag absoluut tegen Málaga in actie komen.
Atlético zou zaterdag een officieel bod van 7,5 miljoen euro op de voormalig Ajacied hebben geaccepteerd. Heitinga is echter niet onder de indruk van avances van de Premier League-club en zeker niet na haar matige start in het nieuwe seizoen. Everton trok met de inkomsten van de transfer van Joleon Lescott reeds Sylvain Distin aan.
Heitinga zou in een onderhoud met trainer Abel Resino hebben laten weten dat hij niet wil vertrekken en zondag in La Rosaleda absoluut wil spelen voordat hij zich bij het Nederlands elftal meldt. Resino twijfelt naar verluidt over het laten meespelen van de verdediger en heeft daarom op het laatste moment Juan Valera geselecteerd.
Eén van de kandidaten om Heitinga als Colchonero op te volgen luistert naar de naam van Rod Fanni. De 27-jarige verdediger van Stade Rennes wordt al enige tijd met een transfer naar het buitenland in verband gebracht. Zo was Bayern München eveneens geďnteresseerd in de Frans international maar lijkt de keuze op Rafinha te zijn gevallen.
Update 20:39 uur - Moyes hoopt komst Heitinga snel af te ronden
Everton heeft zondag na de 2-1 overwinning op Wigan Athletic laten weten dat er overeenstemming is bereikt met Atlético Madrid over John Heitinga. Alleen het akkoord met de Oranje-international ontbreekt nog. "Ik hoop dat alles zo snel mogelijk wordt afgerond", benadrukte trainer David Moyes inzake de transfer van de ex-Ajacied.
Daarom juist.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:48 schreef TheClown1 het volgende:
heb de wedstrijd niet gezien maar in de 2e minuut al geel ontvangen en 3-0 verloren van malaga. misschien toch niet zo;n topper voor spanje.........
Inderdaad, dat zou nu net het type speler moeten zijn voor wie Ajax wel zo ongeveer de top is qua niveau en dus alleen weg gaat naar Europese subtop.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:43 schreef toma het volgende:
[..]
Sonde dat wij spelers als Heitinga tegenwoordig niet gewoon kunnen behouden.
Tja. Atlético is Europese subtop maar Everton is toch wel Europese middenmootquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou nu net het type speler moeten zijn voor wie Ajax wel zo ongeveer de top is qua niveau en dus alleen weg gaat naar Europese subtop.
Oef! Kut voor hem.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nou Wasilewsky van Anderlecht doet niet mee tegen ons. Speler van Luik schijnt net met een smerige overtreding zijn been gebroken te hebben
Toch maar goed dat Waswibillevski niet mee doet. Ik scheet vrijdag al 7 kleuren stront toen de loting bekend werd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nou Wasilewsky van Anderlecht doet niet mee tegen ons. Speler van Luik schijnt net met een smerige overtreding zijn been gebroken te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |