Wel een mooi recept om je land naar de kloten te helpenquote:Op woensdag 2 september 2009 08:39 schreef Klopkoek het volgende:
Lol, de gemiddelde Fokker blijft een triest hoopje mens dat spoedig onder een tram zal moeten verdwijnen. DrWolffenstein, Bolkesteijn en Lyrebird in je favo kabinet zetten, hoe verzin je het, dan ben je echt van tante lotje getikt.
Het is triest om zo over anderen uit te laten.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:54 schreef MoneyTalks het volgende:
lol die klopkoek blijft een triest figuur
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:58 schreef sneakypete het volgende:
HenriOsewoudt op financiėn, Klopkoek op sociale zaken en ik schaterlachend achterin de kamer.
Heeft hij jouw toetsenbord onderzocht, dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 09:48 schreef Klopkoek het volgende:
Je laat een essentieel stukje tekst weg du_ke. Het was meer bedoeld om te laten zien hoe makkelijk en 'dapper' het is om aan de hand van een toetsenbord allemaal lelijke dingen uit te kramen.
Jezus wat een zuurpruim kun je toch ook zijn, dit topic is luchtig bedoeld hoor, er is geen rechtse staatsgreep op handen dus wees kalm.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:48 schreef Klopkoek het volgende:
Je laat een essentieel stukje tekst weg du_ke. Het was meer bedoeld om te laten zien hoe makkelijk en 'dapper' het is om aan de hand van een toetsenbord allemaal lelijke dingen uit te kramen.
Neu maar dan hoef je toch nog geen mensen onder een tram te gaan wensen?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:43 schreef Klopkoek het volgende:
Wat MoneyTalks neerplempte kan ik onmogelijk als 'luchtig' kwalificeren.
Ga nu niet zo de verongelijkte kutkleuter uithangenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:48 schreef Klopkoek het volgende:
Bekeerd tot libertarier?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:12 schreef Chewie het volgende:
OT:
In mijn kabinet maar 2 namen, Henri en B_A met als enige mandaat de boel binnen een week op te doeken.
Binnen een week? Heb je enig idee wat voor een balans alleen al de rijksoverheid heeft?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ga nu niet zo de verongelijkte kutkleuter uithangen![]()
Dat het makkelijk is om via een toetsenbord allemaal lelijke dingen uit te kramen mag bij jou toch allang bekend zijn, je bent er immers zelf ook niet vies van.
OT:
In mijn kabinet maar 2 namen, Henri en B_A met als enige mandaat de boel binnen een week op te doeken.
Grapjas. Jij wilt mensen onder de tram laten lopen, de doodstraf instellen voor conservatiefen, enzovoorts.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:48 schreef Klopkoek het volgende:
He, niet gaan schelden op de conservatieven, jaquote:Op donderdag 3 september 2009 11:45 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Grapjas. Jij wilt mensen onder de tram laten lopen, de doodstraf instellen voor conservatiefen, enzovoorts.
Zeg ook nergens dat ze het makkelijk krijgen in die weekquote:Op donderdag 3 september 2009 11:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Binnen een week? Heb je enig idee wat voor een balans alleen al de rijksoverheid heeft?
En in sprookjes geloven past wel aardig bij de zogenaamde libertariėrsquote:Op donderdag 3 september 2009 12:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zeg ook nergens dat ze het makkelijk krijgen in die week
Zou je dat serieus willen? Nee toch hoop ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zeg ook nergens dat ze het makkelijk krijgen in die week
Amenquote:Op donderdag 3 september 2009 11:12 schreef Chewie het volgende:
Chaos en ellende natuurlijkquote:Op donderdag 3 september 2009 23:36 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Uitgaande van Nederland in het jaar 2009, wat denk je dat er dan gebeuren zal?
2. Fascistische sociaal-darwinistenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:58 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom niet een kwartetspel vervaardigen van POL users.
Lijkt me zinniger.
Voorbeeld:
1. Libertariėrs.
a Henri_Osewoudt
b Boze_Appel
c sneakypete
d heiden6
Nordcore.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:04 schreef Pool het volgende:
[..]
2. Fascistische sociaal-darwinisten
a Seventh Wave
b ....eh...
c ...
d ..
Ik betwijfel of ik in dat rijtje thuishoor.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:58 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom niet een kwartetspel vervaardigen van POL users.
Lijkt me zinniger.
Voorbeeld:
1. Libertariėrs.
a Henri_Osewoudt
b Boze_Appel
c sneakypete
d heiden6
Je lijkt de laatste tijd inderdaad een beetje bij te draaien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:23 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ik in dat rijtje thuishoor.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |