Het huidige beleid haalt stinkbakken van de weg. En wie kopen nou die stinkbakken? Juist. En als niemand die stinkbakken meer koopt zijn er ook minder tweedehands stinkbakken beschikbaar.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Lach er maar om, maar het huidige beleid beoogt hetzelfde hoor. Er zal iemand minder moeten gaan rijden en dat zijn niet de mensen die een lastenverzwaring wel kunnen betalen. Mijn beleid zou tenminste helder en eerlijk zijn.
Jawel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:03 schreef Picchia het volgende:
Het is helemaal niet de bedoeling dat minder mensen gaan autorijden. .
Dé oplossing?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:21 schreef Wheelgunner het volgende:
De oplossing is niet zozeer minder autorijden, de oplossing is minder mensen!
Dan gun ik je bij deze het voordeel van de twijfelquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:13 schreef Pool het volgende:
[..]
Wat zijn je wensen qua justitie? Doodstraf invoeren? Of onderscheid naar afkomst maken, zoals criminele vreemdelingen het land uitgooien ipv de gewone straf geven? De overheid veel terrorismebevoegheden etc. geven (dat wil jij volgens mij absoluut niet)? Dan ben ik inderdaad niet geschikt.
Zoniet, dan heb je op justitie volgens mij niet zo'n last van mijn economische linksheid, terwijl we qua persoonlijke vrijheden en overheidsbevoegdheden op dat vlak niet zover uit elkaar staan geloof ik. Straatcriminaliteit mag wat mij betreft wel iets strenger worden bestraft dan nu, gevangenissen mogen iets soberder, softdrugs mag gelegaliseerd worden, harddrugs niet. Qua civiel recht zoveel mogelijk naar private geschiloplossing, zoals mediation & arbitrage. Verbod op no cure no pay opheffen.
Ik ga zelf nog even nadenken over een lijstje trouwens.![]()
Nu wel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dé oplossing?
Dat heb ik ooit ergens gelezen.
Jij bent eng. Een verschillend rechtssysteem voor verschillende soorten Nederlanders. Het recht volgens rechts.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:41 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Dan gun ik je bij deze het voordeel van de twijfel
Al mogen allochtone criminelen in een excessief geval (zaken van publiek belang) gerust eruitgetsjoept worden. Anderzijds zou een eigen rechtssyteem dat gewoon harder optreedt ook voldoende kunnen zijn.
Nee, maar goed.quote:
Ik heb mijn BAquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, maar goed.
Een gros van de genoemde mensen in de OP heeft al een opleiding genoten en/of werkt momenteel.
Jij bent nog bezig of moet nog beginnen, niet?
Precies, je bent nog bezig.quote:
Haha, ik heb al eerder gemerkt dat je autistische persoonlijkheid het nogal moeilijk maakt voor je om posts en users in te schatten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Precies, je bent nog bezig.
Je komt ook altijd zo ondoordacht over, iemand met weinig levenservaring, vandaar. Niets persoonlijks, maar meer iets wat jou van de rest uit de OP scheidt.
Hieruit blijkt wederom je schaarse mensenkennis.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:03 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Haha, ik heb al eerder gemerkt dat je autistische persoonlijkheid het nogal moeilijk maakt voor je om posts en users in te schatten.
Ik gok dat ik ouder dan jij ben, hoger opgeleid, beter belezen, meer bereisd, aanzienlijk meer levenservaring heb en nog langer actief ben op fok ook.
Waarom digitaal als het ook echt kan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:08 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hieruit blijkt wederom je schaarse mensenkennis.
Maar ik verwacht dan ook dat je vnl. computerspelletjes speelt, dergelijke waar je moet schieten.
En dan is KK de enige die me tot nu toe verdedigd heeft tegen die flapdrolquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:03 schreef Klopkoek het volgende:
Ik schat Wheelgunner toch iets hoger in dan Lyrebird.
Je moet die gekke wapenhobby van je wat meer naar de achtergrond dringenquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:36 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
En dan is KK de enige die me tot nu toe verdedigd tegen die flapdrol![]()
Toch bedankt.
Pardon? Flapdrol en KK staan in een zin, en het gaat niet over KK maar over mij? Het is verdedigt btw.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:36 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
En dan is KK de enige die me tot nu toe verdedigd tegen die flapdrol![]()
Toch bedankt.
Wat maakt jou tot een goede MPquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:27 schreef Hexagon het volgende:
Zie topictitel.
Formeer hier je kabinet met de POL-posters die je daar wel op hun plek lijkt of die je gewoon uit vriendjespolitieke redenen een post gunt
Minister President: Hexagon
Word jij mijn running matequote:Op zondag 30 augustus 2009 18:30 schreef Klopkoek het volgende:
Minister President: EchtGaaf
Rest is niet belangrijk mits de financiën en sociale zaken ook naar EG gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |