abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:04:33 #51
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_72296427
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:02 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Lach er maar om, maar het huidige beleid beoogt hetzelfde hoor. Er zal iemand minder moeten gaan rijden en dat zijn niet de mensen die een lastenverzwaring wel kunnen betalen. Mijn beleid zou tenminste helder en eerlijk zijn.
Het huidige beleid haalt stinkbakken van de weg. En wie kopen nou die stinkbakken? Juist. En als niemand die stinkbakken meer koopt zijn er ook minder tweedehands stinkbakken beschikbaar.

Een beleid wat jij niet kunt hebben.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72296725
Zolang ik op Sociale Zaken zit vind ik eigenlijk alles prima. De functie van premier is toch volledig nutteloos. Publieke schandpaal.
pi_72296998
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:03 schreef Picchia het volgende:
Het is helemaal niet de bedoeling dat minder mensen gaan autorijden. .
Jawel.
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:21:59 #54
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72297016
De oplossing is niet zozeer minder autorijden, de oplossing is minder mensen!
pi_72297088
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:21 schreef Wheelgunner het volgende:
De oplossing is niet zozeer minder autorijden, de oplossing is minder mensen!
Dé oplossing?

Dat heb ik ooit ergens gelezen.
pi_72297648
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:13 schreef Pool het volgende:

[..]

Wat zijn je wensen qua justitie? Doodstraf invoeren? Of onderscheid naar afkomst maken, zoals criminele vreemdelingen het land uitgooien ipv de gewone straf geven? De overheid veel terrorismebevoegheden etc. geven (dat wil jij volgens mij absoluut niet)? Dan ben ik inderdaad niet geschikt.

Zoniet, dan heb je op justitie volgens mij niet zo'n last van mijn economische linksheid, terwijl we qua persoonlijke vrijheden en overheidsbevoegdheden op dat vlak niet zover uit elkaar staan geloof ik. Straatcriminaliteit mag wat mij betreft wel iets strenger worden bestraft dan nu, gevangenissen mogen iets soberder, softdrugs mag gelegaliseerd worden, harddrugs niet. Qua civiel recht zoveel mogelijk naar private geschiloplossing, zoals mediation & arbitrage. Verbod op no cure no pay opheffen.

Ik ga zelf nog even nadenken over een lijstje trouwens.
Dan gun ik je bij deze het voordeel van de twijfel
Al mogen allochtone criminelen in een excessief geval (zaken van publiek belang) gerust eruitgetsjoept worden. Anderzijds zou een eigen rechtssyteem dat gewoon harder optreedt ook voldoende kunnen zijn.
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:42:03 #57
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72297668
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:24 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dé oplossing?

Dat heb ik ooit ergens gelezen.
Nu wel.
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:53:01 #58
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_72298004
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:41 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Dan gun ik je bij deze het voordeel van de twijfel
Al mogen allochtone criminelen in een excessief geval (zaken van publiek belang) gerust eruitgetsjoept worden. Anderzijds zou een eigen rechtssyteem dat gewoon harder optreedt ook voldoende kunnen zijn.
Jij bent eng. Een verschillend rechtssysteem voor verschillende soorten Nederlanders. Het recht volgens rechts.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72298012
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:42 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Nu wel.
Nee, maar goed.
Een gros van de genoemde mensen in de OP heeft al een opleiding genoten en/of werkt momenteel.
Jij bent nog bezig of moet nog beginnen, niet?
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:57:00 #60
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72298120
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:53 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Nee, maar goed.
Een gros van de genoemde mensen in de OP heeft al een opleiding genoten en/of werkt momenteel.
Jij bent nog bezig of moet nog beginnen, niet?
Ik heb mijn BA

Jij komt over als een HBO drop-out, klopt dat?
pi_72298176
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:57 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ik heb mijn BA
Precies, je bent nog bezig.

Je komt ook altijd zo ondoordacht over, iemand met weinig levenservaring, vandaar. Niets persoonlijks, maar meer iets wat jou van de rest uit de OP scheidt.
pi_72298280
Ik schat Wheelgunner toch iets hoger in dan Lyrebird.
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 31 augustus 2009 @ 00:03:27 #63
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72298291
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:59 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Precies, je bent nog bezig.

Je komt ook altijd zo ondoordacht over, iemand met weinig levenservaring, vandaar. Niets persoonlijks, maar meer iets wat jou van de rest uit de OP scheidt.
Haha, ik heb al eerder gemerkt dat je autistische persoonlijkheid het nogal moeilijk maakt voor je om posts en users in te schatten.

Ik gok dat ik ouder dan jij ben, hoger opgeleid, beter belezen, meer bereisd, aanzienlijk meer levenservaring heb en nog langer actief ben op fok ook.
pi_72298410
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 00:03 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Haha, ik heb al eerder gemerkt dat je autistische persoonlijkheid het nogal moeilijk maakt voor je om posts en users in te schatten.

Ik gok dat ik ouder dan jij ben, hoger opgeleid, beter belezen, meer bereisd, aanzienlijk meer levenservaring heb en nog langer actief ben op fok ook.
Hieruit blijkt wederom je schaarse mensenkennis.
Maar ik verwacht dan ook dat je vnl. computerspelletjes speelt, dergelijke waar je moet schieten.

Allemaal overigens erg offtopic, dus hier laat ik het bij.
  maandag 31 augustus 2009 @ 00:10:06 #65
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72298444
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 00:08 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Hieruit blijkt wederom je schaarse mensenkennis.
Maar ik verwacht dan ook dat je vnl. computerspelletjes speelt, dergelijke waar je moet schieten.

Waarom digitaal als het ook echt kan?
  maandag 31 augustus 2009 @ 00:36:36 #66
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72299130
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 00:03 schreef Klopkoek het volgende:
Ik schat Wheelgunner toch iets hoger in dan Lyrebird.
En dan is KK de enige die me tot nu toe verdedigd heeft tegen die flapdrol

Toch bedankt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wheelgunner op 31-08-2009 12:37:56 ]
pi_72301820
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 00:36 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

En dan is KK de enige die me tot nu toe verdedigd tegen die flapdrol

Toch bedankt.
Je moet die gekke wapenhobby van je wat meer naar de achtergrond dringen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_72302091
Ik ben ook tegen vrij wapenbezit maar wat dat betreft zit er geen verschil tussen Lyrebird en Wheelgunner. Blijven over de overige standpunten, de consistentie en de algehele teneur van posten.

Bovendien twijfel ik er niet aan dat Wheelgunner verantwoord met zijn wapen om gaat.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72303073
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 00:36 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

En dan is KK de enige die me tot nu toe verdedigd tegen die flapdrol

Toch bedankt.
Pardon? Flapdrol en KK staan in een zin, en het gaat niet over KK maar over mij? Het is verdedigt btw.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_72303338
Minister President: Hexagon

Financien: Elcastel
Binnenlandse zaken: Sneakypete
Buitenlandse zaken: PJORourke
Volksgezondheid: Bolkesteijn
Economische zaken - schrappen we ten gunste van een belastingteruggave
Sociale zaken - voegen we samen met Binnenlandse Zaken
Landbouw: HenriO
Justitie: Freako
Onderwijs: Lyrebird
VROM: Reya
Defensie: DrW
Ontwikkelingssamenwerking - schrappen, wordt gecompenseerd met afschaffing import tax voor ontwikkelingslanden
Wijken & Integratie - schrappen ten gunste van een puntensysteem
Jeugd & Gezin - schrappen
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_72338632
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:27 schreef Hexagon het volgende:
Zie topictitel.

Formeer hier je kabinet met de POL-posters die je daar wel op hun plek lijkt of die je gewoon uit vriendjespolitieke redenen een post gunt

Minister President: Hexagon
Wat maakt jou tot een goede MP
pi_72338667
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:30 schreef Klopkoek het volgende:
Minister President: EchtGaaf

Rest is niet belangrijk mits de financiën en sociale zaken ook naar EG gaan.
Word jij mijn running mate
  dinsdag 1 september 2009 @ 23:54:23 #73
177885 JoaC
Het is patat
pi_72359247
Ik kies Chriz2k en RickoKun als formateurs.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_72361221
lol die klopkoek blijft een triest figuur
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_72362768
Lol, de gemiddelde Fokker blijft een triest hoopje mens dat spoedig onder een tram zal moeten verdwijnen. DrWolffenstein, Bolkesteijn en Lyrebird in je favo kabinet zetten, hoe verzin je het, dan ben je echt van tante lotje getikt.

(ja, ik kan het ook hoor LoserTalks)
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')