wtf is fopi? forst pist?quote:
ja, kwist het effe niet. Ben aan het multitasken.quote:
dus kleed je altijd goed want je weet maar nooit wanneer je verkracht wordquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ligt er aan wat je aan hebt natuurlijk.
KKKKKKKKKKKKKKKKKUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTT nee![]()
Geen excuusquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, kwist het effe niet. Ben aan het multitasken.
wat heb je gedaan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:22 schreef Vlarp het volgende:
En alweer in de trein, maar nu naar huis
Nope, I ain't hallucinating anythingquote:
ja ik verdeeel het weekend in 1 brave dag en 1 niet zo brave dagquote:
zijn 2 niet brave dagen nou niet leuker?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ik verdeeel het weekend in 1 brave dag en 1 niet zo brave dag
wat is het dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nope, I ain't hallucinating anything
Dat is toch iedereen's droom?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus kleed je altijd goed want je weet maar nooit wanneer je verkracht word
Het is vrij schokkend, ik twijfel nog of ik het hier wil neerzettenquote:
ff kijken of ze het begrijpen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:25 schreef wonderer het volgende:
Topicreport doen, kijken wat een modje van de TT maakt?
Je bent verliefd op een meisje?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is vrij schokkend, ik twijfel nog of ik het hier wil neerzetten![]()
maar schokkend in a good way I guess
je bent zwangerquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nah, verliefd zijn is altijd goed.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zou schokkend in a bad way zijn...
en vermoeiendquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zijn 2 niet brave dagen nou niet leuker?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daar heb je door de weeks toch voor om uit te rusten van het weekendquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en vermoeiendnee zo is het weekend veeeeeel leuker
Dat wel jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, verliefd zijn is altijd goed.
o dat heb ik ook weleens als ik een beetje ben uitgescheurd.quote:
Ik moet van de week heeeeeel veel werkenquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daar heb je door de weeks toch voor om uit te rusten van het weekend
Kan jij nog uitscheuren danquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dat heb ik ook weleens als ik een beetje ben uitgescheurd.![]()
LOL kiddin'
Whahaha, truequote:Op zondag 30 augustus 2009 18:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zou schokkend in a bad way zijn...
ja, ik weet het. Helaas ben ik nog niet zover zoals jij bent. Maar ik kom er wel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kan jij nog uitscheuren dan
Daar moet je toch nog enigzins strak voor zijn
je woont samen met je bf?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whahaha, true![]()
Maar nee, het is wat anders.
Nope, hij is mijn bf niet eens. We zijn nog steeds aan het daten enzo...quote:
awww, weet je al wanneer je naar Roma moet?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik moet van de week heeeeeel veel werkendus geen starnd, zee en rusten
Dan weet ik het ook nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nope, hij is mijn bf niet eens. We zijn nog steeds aan het daten enzo...
Nog niet, maar ik heb nog wat nevenfuncties naast mijn werk en die nemen ook wat tijd in en zeker nu de zomervakantie bijna over isquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
awww, weet je al wanneer je naar Roma moet?
Ik kan je verzekeren dat ik heel mooi en strak ben.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik weet het. Helaas ben ik nog niet zover zoals jij bent. Maar ik kom er wel.
werkse dan maarquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb nog wat nevenfuncties naast mijn werk en die nemen ook wat tijd in en zeker nu de zomervakantie bijna over is
Kunnen we niet meer van je nachtenlijke uitspraken genietenquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
werkse dan maar, mijn nachtbrakerij komt ook grotendeels ten einde
dat is toch niet schokkendquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of je hebt me gisteravond in de stad gezien en nu ben je hopeloos verliefd op mij![]()
![]()
uitspraken?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kunnen we niet meer van je nachtenlijke uitspraken genieten
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of je hebt me gisteravond in de stad gezien en nu ben je hopeloos verliefd op mij![]()
![]()
dat wil ik best geloven!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ik heel mooi en strak ben.
Vraag het aan An3l.
ik zit volgende week weer in NY, dus dan ben ik er s nachts ookquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:57 schreef wonderer het volgende:
Ben ik dan weer helemaal alleen 's avonds?
maar wat is het nou, u doughnut puncherquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
shit, je hebt het nog goed geraden ook..
Alleen op Woensdag, vrijdag en zaterdagquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kunnen we niet meer van je nachtenlijke uitspraken genieten
I'm goodquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
shit, je hebt het nog goed geraden ook..
Nah, ik wacht er nog ff meequote:Op zondag 30 augustus 2009 19:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar wat is het nou, u doughnut puncher
doe je deeltijd? of is het lekker laat beginnen? Had ik vroeger ook, natuurlijk gaf dat een vrijbrief om meteen uit te gaan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alleen op Woensdag, vrijdag en zaterdag
tt 447 was toch vroeger agenda van switchboard ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:19 schreef mike_hunt het volgende:
vorig topic popjes kun je nalezen op teletext pagina 143 hieronder:
[HOMO] #2563 - Ja hoor, heb ik weer!
vooruit, omdat het kan
pipo
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zit volgende week weer in NY, dus dan ben ik er s nachts ook
ben op donderdag vrij dus woensdag kan ik nachtbrakenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doe je deeltijd? of is het lekker laat beginnen? Had ik vroeger ook, natuurlijk gaf dat een vrijbrief om meteen uit te gaan.![]()
quote:
sjm en pjo gaan trouwen ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken Queridoquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alleen op Woensdag, vrijdag en zaterdag
i know that this makes a lot of sense in your mind, maar ikke nie begraip.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tt 447 was toch vroeger agenda van switchboard ?
dat is het nadeel van klokkie rond slapen als je morgen vroeg op moet.quote:
maar de nachten dat je alle seizoenen van BLOSSOM ging kijken zijn ook over.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ik ben sowieso niet het type dat al om 11 uur in bed ligt
Ik ook nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ik ben sowieso niet het type dat al om 11 uur in bed ligt
haha, goed gezochtquote:
met de buurjongen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar ik ga nu weer wijn drinken en kaas, ham etc eten.
ja ja Yuri kom maar op met je zwaar leven opmerking
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar de nachten dat je alle seizoenen van BLOSSOM ging kijken zijn ook over.
je tt als teletekst was de verkeerde pagina 447 had de roze agenda en tv tipsquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i know that this makes a lot of sense in your mind, maar ikke nie begraip.
Whow!quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar de nachten dat je alle seizoenen van BLOSSOM ging kijken zijn ook over.
crazy bitchquote:
dus zo wild was mijn guess nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
haha, goed gezocht![]()
Nee, het gaat nog steeds heel goed met ze, ik ben dinsdag met Sam uit eten geweest. Maar voorlopig gaan ze niet trouwen, ik heb het hem toevallig ook gevraagd
o, o.k. wist ik niet. Ik deed maar wat.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je tt als teletekst was de verkeerde pagina 447 had de roze agenda en tv tips
die gaat met zijn vriendin uit eten vanavondquote:
buurjongen is toch off limits? of loop ik achter?quote:
Ik heb nog steeds niets geboekt........................quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zenuwen voor dat wat je de komende tijd staat te wachten ?
alleen dan of zijn er nog andere vriends ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
die gaat met zijn vriendin uit eten vanavond
kan je toch nog wel mee etenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
buurjongen is toch off limits? of loop ik achter?
o god ja, mexicaantjequote:Op zondag 30 augustus 2009 19:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets geboekt........................
maar is 5 jaar terug of langer wegbezuinigd omdat internet die rol overnam. Gay en lesbian switchboard is er nog welquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, o.k. wist ik niet. Ik deed maar wat.
omg, zelfs subconscious ben ik gay.
dat wel, maar het is toch wel tweeledig: i'm going to have a friend for dinner...quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan je toch nog wel mee eten
koudwatervrees ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets geboekt........................
Weeknie. Als ik naar de treinen ga kijken krijg ik paniekaanvallen............quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, mexicaantje![]()
wrom heb je nog geen vlucht geboekt naar Parijs?
"I'm having an old friend for dinner." bedoel jequote:Op zondag 30 augustus 2009 19:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat wel, maar het is toch wel tweeledig: i'm going to have a friend for dinner...![]()
(Hannibal)
Hoezo dan? Het is toch juist leuk dat je hem eindelijk kan ontmoeten?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeknie. Als ik naar de treinen ga kijken krijg ik paniekaanvallen............
Jah, kei leuk, na bijna een jaar. Heel fijn. No stress.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoezo dan? Het is toch juist leuk dat je hem eindelijk kan ontmoeten?
Deed ik ook hoor, naar Amerika. Niks engs aan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, kei leuk, na bijna een jaar. Heel fijn. No stress.
Gewoon in me uppie naar Parijs naar een "wildvreemde". Who cares.
Ik ben jou niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Deed ik ook hoor, naar Amerika. Niks engs aan.
Heel goed punt. Heel goed.quote:
Het is inderdaad spannend, leuk spannend, maar wat is het doel van je mogelijke reis eigenlijk?quote:
Er is geen doel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is inderdaad spannend, leuk spannend, maar wat is het doel van je mogelijke reis eigenlijk?
Oke oke, jij begon erover hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is geen doel.
Ohh, ik wil er over ophouden, m'n maag gooit m'n lunch omhoog
barmannen datenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:54 schreef Xiance het volgende:
ohhhhhh en dan die nieuwe barman in de april!
ohhhhh ik ga weer zo enorm diep vallen!
Je moet ook niet in je eentje gaan, maar met twee goede vriendinnen ofzo. Die het ook leuk met z'n tweeën kunnen hebben als jij sex met mex hebt. Maar met wie je samen kunt shoppen of naar het http://www.jeudepaume.org/ enzo kunt gaan, mocht het niks zijn met Mex.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, kei leuk, na bijna een jaar. Heel fijn. No stress.
Gewoon in me uppie naar Parijs naar een "wildvreemde". Who cares.
Heb ik al 2x gelezen en beide films gezienquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Of een Thalys boeken en dan onderweg het Gouden Ei van Tim Krabbé (her)lezen, zodat je mentaal bent voorbereid als het stiekem een seriemoordenaar blijkt te zijn.
Ach, volgens mij kom je gewoon volledig uitgewoond terug, ben je helemaal verliefd, dump je Tibo om je vervolgens af te vragen hoe dat nou verder moet met die Mexicaan in Parijs. Om daarna nog een paar keer op en neer te gaan, om tot de conclusie te komen dat het allemaal niet werkt, zo'n lange afstandsrelatie. Je maakt het daarna huilend uit, waarna je weer een tijdje alleen bent. En als je 33/34 bent begin je weer voorzichtig te daten met een degelijke maar lekkere man van rond de 30, eentje met een stabiel leven met wie je dan gaat samenwonen en tien kleine kinderen adopteert. Of samen een kat koopt. Of zoiets. En dan stop je met Fok!en en zien we je hier noooooit meer of hoogstens een keertje per maand.quote:
..........quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach, volgens mij kom je gewoon volledig uitgewoond terug, ben je helemaal verliefd, dump je Tibo om je vervolgens af te vragen hoe dat nou verder moet met die Mexicaan in Parijs. Om daarna nog een paar keer op en neer te gaan, om tot de conclusie te komen dat het allemaal niet werkt, zo'n lange afstandsrelatie. Je maakt het daarna huilend uit, waarna je weer een tijdje alleen bent. En als je 33/34 bent begin je weer voorzichtig te daten met een degelijke maar lekkere man van rond de 30, eentje met een stabiel leven met wie je dan gaat samenwonen en tien kleine kinderen adopteert. Of samen een kat koopt. Of zoiets. En dan stop je met Fok!en en zien we je hier noooooit meer of hoogstens een keertje per maand..
Ik benijd je niet, nee...quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
..........
Zoiets ja.
Man o man wat een K dag.......
Ik mezelf ook niet.quote:
Hou je horizon es in de gaten, de zee loopt leegquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:53 schreef Eustace. het volgende:
Http://www.Flickr.com/photos/metbas
nieuwe!
Dagboek? Schrijf het van je af.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mezelf ook niet.
Ik wil eigenlijk gewoon terug in bed kruipen maar TMM is nog aan 't poetsen.
En kheb geen slaap. En ik moet eten maar ik heb geen honger.
Ik heb al een hal seizoen Weeds gekeken en geen zin in nog een aflevering maar kheb verder niks te doen.
En ik klaag te veel.
Zo.
og erm menneke toch!quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mezelf ook niet.
Ik wil eigenlijk gewoon terug in bed kruipen maar TMM is nog aan 't poetsen.
En kheb geen slaap. En ik moet eten maar ik heb geen honger.
Ik heb al een hal seizoen Weeds gekeken en geen zin in nog een aflevering maar kheb verder niks te doen.
En ik klaag te veel.
Zo.
hij is echt ZO'N dropje..quote:
schakel de keizerlijke inlichtingen dienst inquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
hij is echt ZO'N dropje..
ik zit gay.nl af te speuren of ik m tegen kom
ga je volgende week mee naar amsterdam?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
schakel de keizerlijke inlichtingen dienst in
He wat?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:49 schreef Stroekie het volgende:
@wonderer de musical singalong heeft een aantal verrassingen!
is dat net zo leuk als de verjaardag ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:50 schreef Xiance het volgende:
[..]
ga je volgende week mee naar amsterdam?
nee, de verjaardag is onverbeterbaarquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is dat net zo leuk als de verjaardag ?
de schok aan het verwerken ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, de verjaardag is onverbeterbaar
ben er nu over aant webloggen
Oeh, straks even op uitzending gemist checkenquote:
Is TMM weer aan het posten met het account van Ang3l?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:20 schreef Ang3l het volgende:
TMM is vandaag attent en behulpzaam, zeg ik nu spontaan.
Dacht ik ook alquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Is TMM weer aan het posten met het account van Ang3l?.
Richard Spijkers. Waar ik een poosje terug die foto van postte.quote:
Dan slaap je vanaaf maar ergens anders!quote:
4 wodka en 2 uzouquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hee rukkert
Weer 3 wodka?
is het al geheimen deel tijd?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:45 schreef MisterO het volgende:
Zo.
Vind ik welquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is het al geheimen deel tijd?
Ik had teveel wijn gehad, en het was nog happy hour ook, dus we kregen alle drankjes x2!quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
terwijl je al met n ander dateSkank
Jullie hadden elkaar dit weekend alvast even halverwege in Brussel kunnen ontmoeten, natuurlijk. Om even met een grote teen het water te testen, voor je in het diepe springt.quote:
ok dan nu wel TMM onder ang3l's acount:quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Als ik ook spontaan positieve dingen ga zeggen over TMM, dan bellen jullie toch wel de politie hè? Want dan is-ie hier ingebroken..
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik had teveel wijn gehad, en het was nog happy hour ook, dus we kregen alle drankjes x2!
Zoveel geld heeft ie niet hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jullie hadden elkaar dit weekend alvast even halverwege in Brussel kunnen ontmoeten, natuurlijk. Om even met een grote teen het water te testen, voor je in het diepe springt..
Ik zei altijd toch al dat je een skank was en niet zo braafquote:
Wat is er skank aan zoenen met SAJ. ik heb geen relatie met iemand, ben niemand iets verschuldigd...quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei altijd toch al dat je een skank was en niet zo braaf
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ok dan nu wel TMM onder ang3l's acount:
valse kut , nu wordt ie heel mooi.
Ik heb het juist de laatste tijd voor je opgenomen en dan nu dit.
Verraderlijke slang.
Nou dat was dus ook de laatste keer he!
zak in de stront arrogant stuk nichtenvlees
quote:
je date al met een anderquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat is er skank aan zoenen met SAJ. ik heb geen relatie met iemand, ben niemand iets verschuldigd...
O ja, je hebt geen relatie inderdaadquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat is er skank aan zoenen met SAJ. ik heb geen relatie met iemand, ben niemand iets verschuldigd...
Wie?quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ok dan nu wel TMM onder ang3l's acount:
valse kut , nu wordt ie heel mooi.
Ik heb het juist de laatste tijd voor je opgenomen en dan nu dit.
Verraderlijke slang.
Nou dat was dus ook de laatste keer he!
zak in de stront arrogant stuk nichtenvlees
Nu wel.quote:
Nee. Het is zondagavond. Het leven zuigt.quote:
Heb ik iets gemist of zo? Zat dit eraan te komen?quote:
Nogal.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist of zo? Zat dit eraan te komen?
Ja nou ja, ik heb het altijd gezellig met mezelf hier geloof ik, als ik weer eens post-na-post-na-post ehh... post.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Het is zondagavond. Het leven zuigt.
Nlou ja zeg, hoe kom je daar nou bijquote:
Oh. Gemist dusquote:
Dan mag ik ook nog wel even zeggen dat ik dit per ongeluk las en dat ik echt dacht van, joh, teiltje? Hier? Nu?? Jeweettog? Dat DOE je toch allemaal niet? Dat is toch... toch...quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:08 schreef Eustace. het volgende:
Ik had nog beloofd verslag te doen, maar ik was in slaap gevallen.
Het was supertof! Elkaar getroffen in Groningen en ergens in zo'n 1e klas hokje gaan zitten met z'n tweeën. Uiteindelijk komen twee meisjes van het kaliber Miep & Colinda bij ons zitten. Ik heb ze weggejaagd met harde boemboemschreeuw muziek.Rest van de reis ging prima.
Toen waren we in Amsterdam! We wisten beiden 0,0 van Amsterdam dus we hebben eerst maar wat onwennig rondgelopen en alles mooi zitten vinden. Uiteindelijk hebben we, met behulp van mijn mobiel, onszelf maar naar de Kalvestraat gebracht waar we een fucking huge mofo Rituals winkel zagen.Daar van alles uit zitten proberen.
Ook leuk van Amsterdam was dat we daar gewoon hand in hand durfden te lopen (nja meer dat hij dat daar durfde, ik durf dat overal wel), en we nog ergens voor een of andere gaywinkel hebben staan zoenen.
Ik had hem ook bijna zover gekregen om voor het oog van een verknipte Jezusgroupie te gaan zoenen. Om een uur of 13.45 (?) hadden we Amsterdam wel gezien. Toen gingen we naar Utrecht voor een Starbucks koffietje.
Toen het daar druk was toch maar doorgegaan naar Den Haag. Daar hebben we het Binnenhof en zo gezien, en hebben daar romantisch avondgegeten bij de Subway. We deelden zelfs ons broodje.
Toen hebben we onze weg vervolgd naar de Albert Heijn en kochten een grote fles rose. Toen heb ik nog mijn ex moeten bellen om te vragen welke tramding naar Scheveningen gaat.
Uiteindelijk vonden we het en vonden we het vet wauwie mooi en zo. Eerst zijn we bovenop de stijger gaan lopen, waar we nog paar foto's van onszelf hebben gemaakt (komen later), en hebben daar geproost. We hebben nog Titaniclike staan zoenen.
(Hij met zijn voeten op de railing van die stijger, ik achter hem staan en zijn handen in die van mij, hij hoofd gedraaid en mij zoenend
). Daarna zijn we het strand op gegaan en zijn we eerst maar wat gaan zitten. De rose, overgegoten in onze Spa-flesjes, ging er in als water. Na een tijdje kreeg hij traantjes in zijn ogen, en ik zo van 'wat is er?
'. En toen, toen, toen, toen zei hij dat hij gewoon zo gelukkig met mij is en dat nooit meer kwijt wil.
![]()
![]()
(Ja, dat vinden zelfs jullie vertederend, geef maar toe). Toen heb ik hem ongegeneerd midden op het strand zitten troosten en knuffelen. Wat later zoenen werd. Wat later debiele wannabe modelfoto's van elkaar maken werd. Wat later vrij tipsy dansen op het strand werd. Je begrijpt het al, we maakten helemaal de blits.
Toen terug gegaan met de metro richting Den Haag CS. Daar nog twee kleine flesjes rose gekocht.We zaten in de trein in de coupe met een of ander Libelle lezend pittig mokkel. Maar we hadden geen last van haar. We knuffelden en deden dingen naar hartelust. En toen moest hij weer weg.
![]()
Noot: intieme danwel not suitable for your eyes info is achtergehouden.
quote:
Hoezo dat?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat is wel allemaal nieuw voor mij!
geeft weer gesprekstof bij de koffie morgenochtend. Maar voor jou is het voor herhaling vatbaar ?quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nlou ja zeg, hoe kom je daar nou bij
Ik ookquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dat liedje heb ik, naast een hele erbij horende show, in het echt gezien
Ja, leuk hè. Een soort interactieve soap.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:20 schreef Steve het volgende:
Wat een heerlijke soap is deze reeks zeg.
ik zeg niksquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist of zo? Zat dit eraan te komen?
Nou, meestal ben je altijd lief aan het origamiën en post je een beetje mee en lees je mee en hier en daar een bobbelboxer en een torso, en dan heb je het wel gehad. Maar dít! Opeens zó uit de hoek komen!quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dat liedje heb ik, naast een hele erbij horende show, in het echt gezien
Maar was het een zoen van, zo, wij hebben even (al dan niet lekker) gezoend, of is het een bepaald niveau dat je hier binnen de reeks kunt halen (een soortement van diploma gehaald), met SAJ zoenen, of smaakte het letterlijk naar méér, of..?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nlou ja zeg, hoe kom je daar nou bij
Weer wat nieuwsquote:
Zwangerschap ook niet aan jou besteed dus?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]! Had je dat zelf ook geboekt en alles? Want ehm.. ik vind dat zelf al een heel georganiseer, dan had je in september al kaarten moeten bestellen voor mei 2010. Ik wil altijd direct iets hebben/doen.
. Twee weken wachten vind ik al lang, vooruit een week of zes als je een hotel boekt ofzo. Maar 9 maanden....
.
Volgens mij ben ik hier altijd al vals & gemeen geweest.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, meestal ben je altijd lief aan het origamiën en post je een beetje mee en lees je mee en hier en daar een bobbelboxer en een torso, en dan heb je het wel gehad. Maar dít! Opeens zó uit de hoek komen!Great_Expectations!
Ik had mij nog zó voorgenomen om haar nóóit meer op Internet te noemen, maar dat had mijn moeder geregeld (en er dus ook aan gedacht dat ik er aan dacht, wan in het verleden was ik al eens helemaal vergeten naar Hans Lebbis te gaan).quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]! Had je dat zelf ook geboekt en alles? Want ehm.. ik vind dat zelf al een heel georganiseer, dan had je in september al kaarten moeten bestellen voor mei 2010. Ik wil altijd direct iets hebben/doen.
. Twee weken wachten vind ik al lang, vooruit een week of zes als je een hotel boekt ofzo. Maar 9 maanden....
.
Ik vind wel dat iedereen wat bij moet dragen, ipv freeloading leech spelenquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, leuk hè. Een soort interactieve soap..
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zwangerschap ook niet aan jou besteed dus?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind wel dat iedereen wat bij moet dragen, ipv freeloading leech spelen
Dat kunnen we niet goed rekenen.quote:
Ik moest laatst werken en er was zooooo'n lief kindje...quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zwangerschap ook niet aan jou besteed dus?
Ohh, there he isquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[..]
Dat kunnen we niet goed rekenen.
Oh.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik hier altijd al vals & gemeen geweest..
En toen begonnen je eierstokken te rammelen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik moest laatst werken en er was zooooo'n lief kindje...Echt. Een jongetje van twee, misschien drie jaar oud en heel veel dingen al in de gaten hebben en praten en tóch op een heel leuke manier. Ging hij weg en zwaaide hij naar mij met dat handje en zei hij "Doei pompjongen!!"
![]()
En een bepaald iemand noemt mij altijd, om mij te frustreren, pompjong.![]()
Zat de sjaal niet in de weg?quote:
Nu niks.quote:
Sjaals draag je alleen in de winter en zo ver is het niet.quote:
Je kan ook de schuld bij jezelf zoeken en het de volgende keer niet zo vies maken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu niks.
Ik wil naar bed, maar iemand heeft de poetstijden onderschat en is dus nu nog bezig
Ja nou, dan wil ik ook een kindje en er allemaal leuke uitjes mee maken samen metquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
En toen begonnen je eierstokken te rammelen?
Zonder zomerstop.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, leuk hè. Een soort interactieve soap..
Onzin. Hij begon pas om 5.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kan ook de schuld bij jezelf zoeken en het de volgende keer niet zo vies maken.
Heb je alle bagger van Lowlands meegenomen dan?quote:
Daar hebben ze kleine neefjes voor uitgevonden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, dan wil ik ook een kindje en er allemaal leuke uitjes mee maken samen met(die zegt dat ik een kind vergeet en hem in de bus zou achterlaten enzo). Maar ja, als ik de donor zou zijn, dan sta ik niet in voor de gevolgen (zeg ik dat goed?) en bij het woord adoptie krijg ik eerlijk gezegd nogal een afhaalchineesidee, wat misschien erg grof gezegd is (ik wil niemand kwetsen ofzo, maar het is niet mijn ding).
Ik zie je wel meer als leuke oom dan als pappa eigenlijk. Zo eentje waarbij de kids al een maand van te voren staan te springen "we gaan bij ome Waxxer logeren!".quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, dan wil ik ook een kindje en er allemaal leuke uitjes mee maken samen met(die zegt dat ik een kind vergeet en hem in de bus zou achterlaten enzo). Maar ja, als ik de donor zou zijn, dan sta ik niet in voor de gevolgen (zeg ik dat goed?) en bij het woord adoptie krijg ik eerlijk gezegd nogal een afhaalchineesidee, wat misschien erg grof gezegd is (ik wil niemand kwetsen ofzo, maar het is niet mijn ding).
Ik zit te hopen dat eentje van mij uiteindelijk homo blijkt maar tot nu toe zijn het allemaal "echte" jongetjesquote:
dat stond hier deze week nog. Die samenvatting van creno van 4 jaar geledenquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar wel met personages die opeens uit de serie worden geschreven..
is dat alles, ik heb al met ... en ... gesextquote:
jij had toch projectjes lopen ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:46 schreef Keukenkast het volgende:
ik wil een vriendje
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:45 schreef wonderer het volgende:
Ik zit te hopen dat eentje van mij uiteindelijk homo blijkt maar tot nu toe zijn het allemaal "echte" jongetjes
Ik ga me daar niet op vastpinnen.quote:
maar dat wordt hier telkens door X ontkend!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is dat alles, ik heb al met ... en ... gesext
je had toch al een sort of bfquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:46 schreef Keukenkast het volgende:
ik wil een vriendje
Nee!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Waxxer, ga me nou niet vertellen dat Kiki dood is gegaan omdat je hem (haar?) bent vergeten eten te geven..
Mijn leven is geen soapquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind wel dat iedereen wat bij moet dragen, ipv freeloading leech spelen
maar dat was allang bekend en ontkendquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is dat alles, ik heb al met ... en ... gesext
Ok, ok.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee!Die is buiten mijn schuld om vergast!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ok, ok.
Ergens zie ik het ook wel voor me, dat je met een neefje naar de dierentuin gaat en alleen terugkomt. En dat jouwvraagt "Goh, waar is X?" en dat je dan
![]()
![]()
terug moet omdat je hem daar huilend bent vergeten.
.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dat was allang bekend en ontkend
wie dan ????quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat wordt hier telkens door X ontkend!
Nou!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ok, ok.
Ergens zie ik het ook wel voor me, dat je met een neefje naar de dierentuin gaat en alleen terugkomt. En dat jouwvraagt "Goh, waar is X?" en dat je dan
![]()
![]()
.
Moet ineens aan die Ab Fab scene denken waarin eddie het verkeerde kind terug neemt van de fotoshootquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ok, ok.
![]()
![]()
.
Nja als het niet je eigen kind is kan ik het me nog best voor stellen eigenlijk...quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ok, ok.
![]()
![]()
.
Ah joh, heb je nooit autopech? Zou een leuke serie zijn: Twin... go?, over neerklapbare stoelleuningen, stoeprandjes en radiozenders!quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou!"neee, dan vergeet je hem weer en dan kan ik dat oplossen..." zegt hij ook altijd.
Wat een vertrouwen krijg ik van jullie!
Maar dan zonder de Lodewijk... hmmz...quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij bent meer een door IKEA gesponserde Eigen Huis & Tuin?
Autopech? Dat vind ik niet echt soaperigquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah joh, heb je nooit autopech? Zou een leuke serie zijn: Twin... go?, over neerklapbare stoelleuningen, stoeprandjes en radiozenders!
Ofzo.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Dan zeg je tegen hem "Nee, want ik heb jouom mij er aan te helpen herinneren dat ik hem mee terug moet nemen."
En heb je al een andere auto op het oog, of is dit een gevaarlijke vraag?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Autopech? Dat vind ik niet echt soaperig
Hoe weet jij dat ik een Twingo heb
Maar nog een weekje en dan gaat ie op zo'n stapel:
[ afbeelding ]
Nee!!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat komt ervoor in de plaats?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iets met utrecht pann en braziliaans feest en een fokker
die vind ik lelijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Kom op Bartjebart!!! Een nieuwe Twingo??
vorige model clio vind ik wel leuk!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Niet de RS-versie met alles d'r op en d'r an. Velg'n en al.
ben je al naar bed, ik kom zo. hihihihi ik zei "kom"quote:
kunnen jullie niet gewoon voor een BMW gaanquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een Volkswagen Lupo misschien?
Sssssttt!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zeg, praat niet zo eng!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kunnen jullie niet gewoon voor een BMW gaan
quequote:
Ja dat kun jij doen maar in dit geval....quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Een BMW stationwagon! Daar kun je ook lekker veel IKEA dingen in meenemen inderdaad.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Een BMW stationwagon! Daar kun je ook lekker veel IKEA dingen in meenemen inderdaad.
[ afbeelding ]
nee vertelquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja sorry dat kan ik nu niet zeggen weet je...Ja je weet tog...
Que tal?
Dat duurt nog een jaartje.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat kun jij doen maar in dit geval....
Nog even en jij mag ook weer gaan kiezen, of niet?
kom net onder de douche vandaanquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ben je al naar bed, ik kom zo. hihihihi ik zei "kom"
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kom net onder de douche vandaan
Een zwarte Opel Corsaquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En heb je al een andere auto op het oog, of is dit een gevaarlijke vraag?.
Hij is te oud... (uit 1993). En het is eigenlijk elke keer maar de vraag of ie nog wil starten of niet. En we komen er maar niet achter waar dat in zit (zonder extreme garage rekeningen).quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee!!!![]()
![]()
![]()
Ja ik zat op Hyves even door te klikken bij die 20 leden waar ik ook lid was maar ik wil Waxxer en privé een beetje gescheiden houden en daarom ben ik er geen lid meer vannaja en ik lees wat hier en daar en je schreef over je Twingo.
Maar dat even nu plotsklaps terzijde.
Waarom de sloop??!![]()
Waarom een VW Lupo??quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarom? Om lekker decadent te gaan zijn?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kunnen jullie niet gewoon voor een BMW gaan
wat is datquote:
i wishquote:
om een normale auto te hebbenquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom? Om lekker decadent te gaan zijn?
ok maar 1 twingo of zoietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |