Deed ik ook hoor, naar Amerika. Niks engs aan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, kei leuk, na bijna een jaar. Heel fijn. No stress.
Gewoon in me uppie naar Parijs naar een "wildvreemde". Who cares.
Ik ben jou niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Deed ik ook hoor, naar Amerika. Niks engs aan.
Heel goed punt. Heel goed.quote:
Het is inderdaad spannend, leuk spannend, maar wat is het doel van je mogelijke reis eigenlijk?quote:
Er is geen doel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is inderdaad spannend, leuk spannend, maar wat is het doel van je mogelijke reis eigenlijk?
Oke oke, jij begon erover hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is geen doel.
Ohh, ik wil er over ophouden, m'n maag gooit m'n lunch omhoog
barmannen datenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:54 schreef Xiance het volgende:
ohhhhhh en dan die nieuwe barman in de april!
ohhhhh ik ga weer zo enorm diep vallen!
Je moet ook niet in je eentje gaan, maar met twee goede vriendinnen ofzo. Die het ook leuk met z'n tweeën kunnen hebben als jij sex met mex hebt. Maar met wie je samen kunt shoppen of naar het http://www.jeudepaume.org/ enzo kunt gaan, mocht het niks zijn met Mex.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, kei leuk, na bijna een jaar. Heel fijn. No stress.
Gewoon in me uppie naar Parijs naar een "wildvreemde". Who cares.
Heb ik al 2x gelezen en beide films gezienquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Of een Thalys boeken en dan onderweg het Gouden Ei van Tim Krabbé (her)lezen, zodat je mentaal bent voorbereid als het stiekem een seriemoordenaar blijkt te zijn.
Ach, volgens mij kom je gewoon volledig uitgewoond terug, ben je helemaal verliefd, dump je Tibo om je vervolgens af te vragen hoe dat nou verder moet met die Mexicaan in Parijs. Om daarna nog een paar keer op en neer te gaan, om tot de conclusie te komen dat het allemaal niet werkt, zo'n lange afstandsrelatie. Je maakt het daarna huilend uit, waarna je weer een tijdje alleen bent. En als je 33/34 bent begin je weer voorzichtig te daten met een degelijke maar lekkere man van rond de 30, eentje met een stabiel leven met wie je dan gaat samenwonen en tien kleine kinderen adopteert. Of samen een kat koopt. Of zoiets. En dan stop je met Fok!en en zien we je hier noooooit meer of hoogstens een keertje per maand.quote:
..........quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach, volgens mij kom je gewoon volledig uitgewoond terug, ben je helemaal verliefd, dump je Tibo om je vervolgens af te vragen hoe dat nou verder moet met die Mexicaan in Parijs. Om daarna nog een paar keer op en neer te gaan, om tot de conclusie te komen dat het allemaal niet werkt, zo'n lange afstandsrelatie. Je maakt het daarna huilend uit, waarna je weer een tijdje alleen bent. En als je 33/34 bent begin je weer voorzichtig te daten met een degelijke maar lekkere man van rond de 30, eentje met een stabiel leven met wie je dan gaat samenwonen en tien kleine kinderen adopteert. Of samen een kat koopt. Of zoiets. En dan stop je met Fok!en en zien we je hier noooooit meer of hoogstens een keertje per maand..
Ik benijd je niet, nee...quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
..........
Zoiets ja.
Man o man wat een K dag.......
Ik mezelf ook niet.quote:
Hou je horizon es in de gaten, de zee loopt leegquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:53 schreef Eustace. het volgende:
Http://www.Flickr.com/photos/metbas
nieuwe!
Dagboek? Schrijf het van je af.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mezelf ook niet.
Ik wil eigenlijk gewoon terug in bed kruipen maar TMM is nog aan 't poetsen.
En kheb geen slaap. En ik moet eten maar ik heb geen honger.
Ik heb al een hal seizoen Weeds gekeken en geen zin in nog een aflevering maar kheb verder niks te doen.
En ik klaag te veel.
Zo.
og erm menneke toch!quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mezelf ook niet.
Ik wil eigenlijk gewoon terug in bed kruipen maar TMM is nog aan 't poetsen.
En kheb geen slaap. En ik moet eten maar ik heb geen honger.
Ik heb al een hal seizoen Weeds gekeken en geen zin in nog een aflevering maar kheb verder niks te doen.
En ik klaag te veel.
Zo.
hij is echt ZO'N dropje..quote:
schakel de keizerlijke inlichtingen dienst inquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
hij is echt ZO'N dropje..
ik zit gay.nl af te speuren of ik m tegen kom
ga je volgende week mee naar amsterdam?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
schakel de keizerlijke inlichtingen dienst in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |