quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of je hebt me gisteravond in de stad gezien en nu ben je hopeloos verliefd op mij![]()
![]()
dat wil ik best geloven!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ik heel mooi en strak ben.
Vraag het aan An3l.
ik zit volgende week weer in NY, dus dan ben ik er s nachts ookquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:57 schreef wonderer het volgende:
Ben ik dan weer helemaal alleen 's avonds?
maar wat is het nou, u doughnut puncherquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
shit, je hebt het nog goed geraden ook..
Alleen op Woensdag, vrijdag en zaterdagquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kunnen we niet meer van je nachtenlijke uitspraken genieten
I'm goodquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
shit, je hebt het nog goed geraden ook..
Nah, ik wacht er nog ff meequote:Op zondag 30 augustus 2009 19:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar wat is het nou, u doughnut puncher
doe je deeltijd? of is het lekker laat beginnen? Had ik vroeger ook, natuurlijk gaf dat een vrijbrief om meteen uit te gaan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alleen op Woensdag, vrijdag en zaterdag
tt 447 was toch vroeger agenda van switchboard ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:19 schreef mike_hunt het volgende:
vorig topic popjes kun je nalezen op teletext pagina 143 hieronder:
[HOMO] #2563 - Ja hoor, heb ik weer!
vooruit, omdat het kan
pipo
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zit volgende week weer in NY, dus dan ben ik er s nachts ook
ben op donderdag vrij dus woensdag kan ik nachtbrakenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doe je deeltijd? of is het lekker laat beginnen? Had ik vroeger ook, natuurlijk gaf dat een vrijbrief om meteen uit te gaan.![]()
quote:
sjm en pjo gaan trouwen ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is vrij schokkend, ik twijfel nog of ik het hier wil neerzetten![]()
maar schokkend in a good way I guess
Ik zal er aan denken Queridoquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alleen op Woensdag, vrijdag en zaterdag
i know that this makes a lot of sense in your mind, maar ikke nie begraip.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tt 447 was toch vroeger agenda van switchboard ?
dat is het nadeel van klokkie rond slapen als je morgen vroeg op moet.quote:
maar de nachten dat je alle seizoenen van BLOSSOM ging kijken zijn ook over.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ik ben sowieso niet het type dat al om 11 uur in bed ligt
Ik ook nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ik ben sowieso niet het type dat al om 11 uur in bed ligt
haha, goed gezochtquote:
met de buurjongen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar ik ga nu weer wijn drinken en kaas, ham etc eten.
ja ja Yuri kom maar op met je zwaar leven opmerking
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar de nachten dat je alle seizoenen van BLOSSOM ging kijken zijn ook over.
je tt als teletekst was de verkeerde pagina 447 had de roze agenda en tv tipsquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i know that this makes a lot of sense in your mind, maar ikke nie begraip.
Whow!quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar de nachten dat je alle seizoenen van BLOSSOM ging kijken zijn ook over.
crazy bitchquote:
dus zo wild was mijn guess nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
haha, goed gezocht![]()
Nee, het gaat nog steeds heel goed met ze, ik ben dinsdag met Sam uit eten geweest. Maar voorlopig gaan ze niet trouwen, ik heb het hem toevallig ook gevraagd
o, o.k. wist ik niet. Ik deed maar wat.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je tt als teletekst was de verkeerde pagina 447 had de roze agenda en tv tips
die gaat met zijn vriendin uit eten vanavondquote:
buurjongen is toch off limits? of loop ik achter?quote:
Ik heb nog steeds niets geboekt........................quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zenuwen voor dat wat je de komende tijd staat te wachten ?
alleen dan of zijn er nog andere vriends ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
die gaat met zijn vriendin uit eten vanavond
kan je toch nog wel mee etenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
buurjongen is toch off limits? of loop ik achter?
o god ja, mexicaantjequote:Op zondag 30 augustus 2009 19:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets geboekt........................
maar is 5 jaar terug of langer wegbezuinigd omdat internet die rol overnam. Gay en lesbian switchboard is er nog welquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, o.k. wist ik niet. Ik deed maar wat.
omg, zelfs subconscious ben ik gay.
dat wel, maar het is toch wel tweeledig: i'm going to have a friend for dinner...quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan je toch nog wel mee eten
koudwatervrees ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets geboekt........................
Weeknie. Als ik naar de treinen ga kijken krijg ik paniekaanvallen............quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, mexicaantje![]()
wrom heb je nog geen vlucht geboekt naar Parijs?
"I'm having an old friend for dinner." bedoel jequote:Op zondag 30 augustus 2009 19:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat wel, maar het is toch wel tweeledig: i'm going to have a friend for dinner...![]()
(Hannibal)
Hoezo dan? Het is toch juist leuk dat je hem eindelijk kan ontmoeten?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeknie. Als ik naar de treinen ga kijken krijg ik paniekaanvallen............
Jah, kei leuk, na bijna een jaar. Heel fijn. No stress.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoezo dan? Het is toch juist leuk dat je hem eindelijk kan ontmoeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |