quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of je hebt me gisteravond in de stad gezien en nu ben je hopeloos verliefd op mij![]()
![]()
dat wil ik best geloven!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ik heel mooi en strak ben.
Vraag het aan An3l.
ik zit volgende week weer in NY, dus dan ben ik er s nachts ookquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:57 schreef wonderer het volgende:
Ben ik dan weer helemaal alleen 's avonds?
maar wat is het nou, u doughnut puncherquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
shit, je hebt het nog goed geraden ook..
Alleen op Woensdag, vrijdag en zaterdagquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kunnen we niet meer van je nachtenlijke uitspraken genieten
I'm goodquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
shit, je hebt het nog goed geraden ook..
Nah, ik wacht er nog ff meequote:Op zondag 30 augustus 2009 19:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar wat is het nou, u doughnut puncher
doe je deeltijd? of is het lekker laat beginnen? Had ik vroeger ook, natuurlijk gaf dat een vrijbrief om meteen uit te gaan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alleen op Woensdag, vrijdag en zaterdag
tt 447 was toch vroeger agenda van switchboard ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:19 schreef mike_hunt het volgende:
vorig topic popjes kun je nalezen op teletext pagina 143 hieronder:
[HOMO] #2563 - Ja hoor, heb ik weer!
vooruit, omdat het kan
pipo
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zit volgende week weer in NY, dus dan ben ik er s nachts ook
ben op donderdag vrij dus woensdag kan ik nachtbrakenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doe je deeltijd? of is het lekker laat beginnen? Had ik vroeger ook, natuurlijk gaf dat een vrijbrief om meteen uit te gaan.![]()
quote:
sjm en pjo gaan trouwen ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is vrij schokkend, ik twijfel nog of ik het hier wil neerzetten![]()
maar schokkend in a good way I guess
Ik zal er aan denken Queridoquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alleen op Woensdag, vrijdag en zaterdag
i know that this makes a lot of sense in your mind, maar ikke nie begraip.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tt 447 was toch vroeger agenda van switchboard ?
dat is het nadeel van klokkie rond slapen als je morgen vroeg op moet.quote:
maar de nachten dat je alle seizoenen van BLOSSOM ging kijken zijn ook over.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ik ben sowieso niet het type dat al om 11 uur in bed ligt
Ik ook nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ik ben sowieso niet het type dat al om 11 uur in bed ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |