is het al geheimen deel tijd?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:45 schreef MisterO het volgende:
Zo.
Vind ik welquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is het al geheimen deel tijd?
Ik had teveel wijn gehad, en het was nog happy hour ook, dus we kregen alle drankjes x2!quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
terwijl je al met n ander dateSkank
Jullie hadden elkaar dit weekend alvast even halverwege in Brussel kunnen ontmoeten, natuurlijk. Om even met een grote teen het water te testen, voor je in het diepe springt.quote:
ok dan nu wel TMM onder ang3l's acount:quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Als ik ook spontaan positieve dingen ga zeggen over TMM, dan bellen jullie toch wel de politie hè? Want dan is-ie hier ingebroken..
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik had teveel wijn gehad, en het was nog happy hour ook, dus we kregen alle drankjes x2!
Zoveel geld heeft ie niet hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jullie hadden elkaar dit weekend alvast even halverwege in Brussel kunnen ontmoeten, natuurlijk. Om even met een grote teen het water te testen, voor je in het diepe springt..
Ik zei altijd toch al dat je een skank was en niet zo braafquote:
Wat is er skank aan zoenen met SAJ. ik heb geen relatie met iemand, ben niemand iets verschuldigd...quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei altijd toch al dat je een skank was en niet zo braaf
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ok dan nu wel TMM onder ang3l's acount:
valse kut , nu wordt ie heel mooi.
Ik heb het juist de laatste tijd voor je opgenomen en dan nu dit.
Verraderlijke slang.
Nou dat was dus ook de laatste keer he!
zak in de stront arrogant stuk nichtenvlees
quote:
je date al met een anderquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat is er skank aan zoenen met SAJ. ik heb geen relatie met iemand, ben niemand iets verschuldigd...
O ja, je hebt geen relatie inderdaadquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat is er skank aan zoenen met SAJ. ik heb geen relatie met iemand, ben niemand iets verschuldigd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |