Ja want Heracles was beterquote:
Moet je vaker zeggen!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:36 schreef Jojoortje het volgende:
Wanneer heeft Ajax voor het laatst uit een corner gescoord?
Bij voetbal hoort soms een foutje, het is ene sport gespeeld door mensen, als van de scheids een robot maakt gaan we straks dan ook met robots spelen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:56 schreef tong80 het volgende:
Beste FIFA zet nou eens een camera op de doellijn
Neequote:Op zondag 30 augustus 2009 17:57 schreef buddyb het volgende:
Is Hakola niet wat voor Ajax? Hij is iig beter dan Rommedahl en Kennedy.
Ja, zo mee eens!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:56 schreef tong80 het volgende:
Beste FIFA zet nou eens een camera op de doellijn
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:58 schreef Prosac het volgende:
Wat moet je je dan genaaid voelen als Heracles zijnde, ondanks dat deze 2e gele kaart terecht is..
Waarom dan genaaid? Die 1e was toch ook terecht?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:58 schreef Prosac het volgende:
Wat moet je je dan genaaid voelen als Heracles zijnde, ondanks dat deze 2e gele kaart terecht is..
Suarezquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom dan genaaid? Die 1e was toch ook terecht?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:59 schreef Jojoortje het volgende:
Waar komen Joden toch vandaan?
Israel hier ver vandaan!
Wonen daar ook superjoden?
Ja daar wonen superjoden!
Vinden Joden voetbal fijn?
Als ze maar voor Ajax zijn!
Lalalalala
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:57 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Bij voetbal hoort soms een foutje, het is ene sport gespeeld door mensen, als van de scheids een robot maakt gaan we straks dan ook met robots spelen?
Ik wist dat je die ging posten!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:59 schreef Jojoortje het volgende:
Israel hier ver vandaan!
Lalalalala
Ik ookquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:00 schreef Rumille het volgende:
0-1 bij Heracles uit, ik kan er mee leven hoor, zeker na die 1e helft.
natrappen is altijd rood imo.quote:
Toby!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie heeft er gescoord? M'n internet klapte er net ff uit.
Alderweireldquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie heeft er gescoord? M'n internet klapte er net ff uit.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:00 schreef Fortitudo het volgende:
Gelukkig is het scheidsrechterkorps er altijd om Ajax te helpen als ze het moeilijk hebben.
Penalty hier, rode kaart daar en geheel verwacht scoort Ajax in de laatste 5 minuten de 1-0.
Dan lekker snel affluiten oif door laten spelen afhankelijk van het feit of Ajax al heeft gescoord of niet.
AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAMquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:59 schreef Jojoortje het volgende:
Israel hier ver vandaan!
Lalalalala
Gelukkig is het scheidsrechterkorps er altijd om Ajax te helpen als ze het moeilijk hebben.
Penalty hier, rode kaart daar en geheel verwacht scoort Ajax in de laatste 5 minuten de 1-0.
Dan lekker snel affluiten oif door laten spelen afhankelijk van het feit of Ajax al heeft gescoord of niet.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:58 schreef Cheiron het volgende:
Oh, het aloude liedje bij Driessen. 1 momentje in een wedstrijd dat hij 90 minuten blijft aanhalen. Wat een galbak toch die kerel. Hij had beter kunnen blijven zuipen
Die maakte er vanmiddag ook een potje van. Al was de pingel terechtquote:
Discutabele gele kaart of een makkelijk gegeven rode kaart zou het zijn. Maar mensen die roepen dat het donkerrood etc. was is natuurlijk overdreven.quote:
Bestaan dit soort mensen serieus?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:00 schreef Fortitudo het volgende:
Ik geef toe, ik kijk door een rood witte bril. Maar mij leek het er meer op dat Luis weer voor de bal wou gaan en dus een stap naar voren zetten. Was niet echt een schop beweging namelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
natrappen is altijd rood imo.
En het was natrappen.
Maar Quansah had al veel eerder geel mogen krijgen.
Quansahquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:01 schreef Afwazig het volgende:
Wie heeft er rood gekregen?
Ik heb het alleen heel ff vlug gezien, maar als ik hoor dat het natrappen was dan had het rood moeten zijn. Ben dus blij dat hij al geel gegeven heeftquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daarin verschillen we dan van mening.
Sarcasme Den, sarcasme.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die maakte er vanmiddag ook een potje van. Al was de pingel terecht
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:02 schreef Nashje het volgende:
[..]. Cheiron jij hebt altijd van zo'n mooie reacties. Moest ik ff zeggen.
Ik ben ook voor Ajax hoor maar dit was gewoon niet nodig.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik kijk door een rood witte bril. Maar mij leek het er meer op dat Luis weer voor de bal wou gaan en dus een stap naar voren zetten. Was niet echt een schop beweging namelijk.
Toch wel redelijk loszwaaiende handen bij een kopduel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:03 schreef Prosac het volgende:
Sjimz, ik heb het moment van Dost niet gezien, waarvoor had die rood moeten hebben?
Owh, die heb ik vanmiddag ook meermalen gezien, dat vinden scheidsrechters geen eens geel meer over het algemeen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch wel redelijk loszwaaiende handen bij een kopduel.
Godverdomme, nu zie ik hem nog staan ook in zo'n tentquote:
Lazovic had rood moeten hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Owh, die heb ik vanmiddag ook meermalen gezien, dat vinden scheidsrechters geen eens geel meer over het algemeen.
Kennedy moet natuurlijk even worden klaargestoomd voor NEC he. Altijd belangrijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:03 schreef Cheiron het volgende:
NEE JOL, het was de Jong die het de laatste keer zo lekker deed, NIET Kennedy!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:05 schreef toma het volgende:
Kenendy! Deze ervaren kalende klasbak gaat met zijn fluwelen voetbaltechniek het tiental bere sterke Heraclieden met knikkende knien doen beven!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:04 schreef Tallie1982 het volgende:
Suarez had gewoon moeten vertrekken in de 1e helft. Dat is gewoon natrappen. Deed ie tegen psv ook al.
quote:
AHahahahahahahahaahahahquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:06 schreef wakajawaka het volgende:
Ik dacht dat Kennedy overleden was las ik van de week?
Behalve inzicht, snelheid, actie en voorzet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:07 schreef Gratau het volgende:
tss, niks mis met Kennedy.
stelletje nep fans
Ik zie niets meer dan lof voor hemquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:07 schreef Gratau het volgende:
tss, niks mis met Kennedy.
stelletje nep fans
En dan willen ze hem gaan ruilen voor een 30 jarige Joego. Pure kapitaal vernietiging!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:08 schreef Chadi het volgende:
Cvitanisch is toch wel weer goed in de kaats hoor.
Hij past ook veel beter in dit systeem. Sinds hij er in staat is er veel meer gevaar. Rommedahl is een domme draver voor als je 4-0 voor staat en je alle ruimte krijge. Heb je geen fuck aan tegen dit soort ploegen. Dat Jol dat niet ziet vind ik wel een beetje triest.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:08 schreef Chadi het volgende:
Cvitanisch is toch wel weer goed in de kaats hoor.
Hee, een grapje!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:06 schreef wakajawaka het volgende:
Ik dacht dat Kennedy overleden was las ik van de week?
Ik zeg altijd maar gewoon Bakkiechoco. Klinkt ook gelijk zo lekker Amsterdams.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:09 schreef denthemen het volgende:
Wel mooi dat die vent van de Uefa tijdens de loting de achternaam van Kennedy probeerde uit te spreken
Snap het ook niet. Hij speelt beter dan Sulejmani of onze vriend Rommedahlquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:09 schreef toma het volgende:
[..]
En dan willen ze hem gaan ruilen voor een 30 jarige Joego. Pure kapitaal vernietiging!
Is ook gewoon een prima spits in een ploeg die voetballend een beetje lekker draait volgens mij.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:10 schreef Rumille het volgende:
Doe toch maar Cvita houden inderdaad. Die gast loopt zich zo vaak vrij en biedt zich vaak genoeg aan, maar wordt door het middenveld gewoon over het hoofd gezien.
Waarom onterecht? Omdat Heracles zoveel kansen heeft?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:14 schreef Arcturus het volgende:
Onterecht , maar met 1 man meer zat het eraan te komen natuurlijk.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:11 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Zat je vorige week nog onder je steen?
Ga nou maar rugbyenquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je het voetbal zou volgen zou je het wel weten.
Hij speelde verder niet goed hoorquote:
voetbal was in de 2e helft ook gewoon niet goed hoor, ondanks de 3 doelpunten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Verdomme
Kon dat nou niet in de 1e helft
dan was het 0-6 ofzo geworden
Hoe kan dat nou? Maar 1 club kan eerste staanquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:16 schreef Espabilado het volgende:
3-0! DIT AJAX WORDT KAMPIOEN!!!!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:17 schreef bloodysunday het volgende:
Nu nog ff een solide verdediging en het komt allemaal wel goed
Ongelofelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:17 schreef bloodysunday het volgende:
Nu nog ff een solide verdediging en het komt allemaal wel goed
Niet zon klein beetje ook zeg... pff ben blij dat dit "gewoon" 3 punten binnen zijn... maar oh jee wat een laag tempo speelt Ajax toch.. vind je het gek dat we problemen hebben met ploegen als Sparta en Heracles....quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:17 schreef toma het volgende:
Erg geflatteerd dit.
Hij speelde zelfs waardeloosquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij speelde verder niet goed hoor
Eten op zondag doe je tijdens Studio Sportquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:19 schreef Frankz0rz het volgende:
Ja hoor, ik ga ff eten vallen er 2 goals
Als Ajax beter zou spelen hadden we bovenaan gestaan. Als..quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:19 schreef Prosac het volgende:
Als Heracles ook maar een fractie meer aanvallende klasse had gehad, was Ajax niet met 3 punten naar huis gegaan
??quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:19 schreef Espabilado het volgende:
Wel leuk dat de top 5 nu ook echt uit de top 5 teams bestaat... afgelopen seizoenen was er altijd wel een team dat dan 10e stond ofzo (feyenoord bv en AZ 2 jaar geleden)
Krijg je als je nog thuis woontquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:19 schreef Frankz0rz het volgende:
Als Ajax beter had gespeeld was het meer dan 0-3 geworden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:19 schreef Prosac het volgende:
Als Heracles ook maar een fractie meer aanvallende klasse had gehad, was Ajax niet met 3 punten naar huis gegaan
Hopelijk krijg je nog vaak trek dit seizoenquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:19 schreef Frankz0rz het volgende:
alleen een hele foute volgorde nogquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:19 schreef Espabilado het volgende:
Wel leuk dat de top 5 nu ook echt uit de top 5 teams bestaat... afgelopen seizoenen was er altijd wel een team dat dan 10e stond ofzo (feyenoord bv en AZ 2 jaar geleden)
Dat klopt, maar toch. 0-3 is geflatteerd. Ondanks dat winst niet onverdiend te noemen is eigenlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Ajax beter had gespeeld was het meer dan 0-3 geworden.
Als telt niet.
Klopt niet hoor. Ajax staat 6e. Of was dat de grap en zet ik mezelf nu voor schut?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
alleen een hele foute volgorde nog
30 september.quote:
Alsof jouw ploegje zo geweldig speeltquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:48 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Omg...... tegen 10 man dude.... tis heracles...vorige week nog 0-0 tegen sparta thuis.
Iig beter dan ajax. Ajax heeft gewoon geluk gehad dat die rode kaart viel, anders hadden ze het nog knap lastig gekregen tegen dit heracles. En als we niet beter zijn als ajax wonnen we niet van julliequote:Op zondag 30 augustus 2009 18:50 schreef Rumille het volgende:
[..]
Alsof jouw ploegje zo geweldig speelt
Bovendien verloor AZ met 3-2 van Heracles, won Feyenoord maar nipt en heeft bijna elke ploeg het lastig op dat kunstgras.
Bovendien is 41 doelpogingen niet heel slecht.
VVV is even goed als PSV, anders was het niet gelijk geworden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:52 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Iig beter dan ajax. Ajax heeft gewoon geluk gehad dat die rode kaart viel, anders hadden ze het nog knap lastig gekregen tegen dit heracles. En als we niet beter zijn als ajax wonnen we niet van jullie
Dat jij die reactie sowieso al serieus nam zegt al een hele hoopquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:52 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Iig beter dan ajax. Ajax heeft gewoon geluk gehad dat die rode kaart viel, anders hadden ze het nog knap lastig gekregen tegen dit heracles. En als we niet beter zijn als ajax wonnen we niet van jullie
En Kozakken Boys hield Ajax een paar jaar terug op 1-1 in de reguliere speeltijd, dus die zijn ook even goed!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:54 schreef stefan92 het volgende:
[..]
VVV is even goed als PSV, anders was het niet gelijk geworden.
Noem eens een kans van Heracles op. Niet er omheen draaien maar gewoon een kans opnoemenquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:52 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Waar blijft dat team van '95quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:06 schreef Rumille het volgende:
[..]
En Kozakken Boys hield Ajax een paar jaar terug op 1-1 in de reguliere speeltijd, dus die zijn ook even goed!
En Ajax won 1-0 van AC Milan in '95 dus wij zijn beter!
21=5quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waar blijft dat team van '95
21=5, 16 dus dat word pas 2011
Inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:06 schreef Rumille het volgende:
[..]
En Kozakken Boys hield Ajax een paar jaar terug op 1-1 in de reguliere speeltijd, dus die zijn ook even goed!
Dan is Kozakken Boys even goed als Milan en FC Groningen vorig seizoen beter dan AC Milan omdat we thuis van Ajax wonnen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:06 schreef Rumille het volgende:
[..]
Fout, Kozakken Boys is dus beter dan Milan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan is Kozakken Boys even goed als Milan en FC Groningen vorig seizoen beter dan AC Milan omdat we thuis van Ajax wonnen.![]()
![]()
Heerlijk die redeneringen.![]()
Te kort op de interlands.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:17 schreef Mark-Hgl het volgende:
Goh, alweer geen vrijdagse wedstrijd?
Hopen op veel spektakel, met Groningen als uiteindelijke winnaar.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar Heerenveen - Groningen vandaag.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die ga ik vandaag ook maar kijkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
SCH - FCG is altijd wel een vermakelijke wedstrijd, niet altijd even goed dat wel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:01 schreef Espabilado het volgende:
Mja, zijn op moment wel 2 kutdraaiende teams dus of we goed voetbal gaan zien...
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:05 schreef sjimz het volgende:
twente tegen utrecht lijkt mij een mooier affiche.
laten we hopen van nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:17 schreef Zero2Nine het volgende:
Ben vooral benieuwd naar PSV - Roda, zou PSV zich eindelijk eens van het Rodacomplex kunnen ontdoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |