natrappen is altijd rood imo.quote:
Toby!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie heeft er gescoord? M'n internet klapte er net ff uit.
Alderweireldquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie heeft er gescoord? M'n internet klapte er net ff uit.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:00 schreef Fortitudo het volgende:
Gelukkig is het scheidsrechterkorps er altijd om Ajax te helpen als ze het moeilijk hebben.
Penalty hier, rode kaart daar en geheel verwacht scoort Ajax in de laatste 5 minuten de 1-0.
Dan lekker snel affluiten oif door laten spelen afhankelijk van het feit of Ajax al heeft gescoord of niet.
AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAMquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:59 schreef Jojoortje het volgende:
Waar komen Joden toch vandaan?
Israel hier ver vandaan!
Wonen daar ook superjoden?
Ja daar wonen superjoden!
Vinden Joden voetbal fijn?
Als ze maar voor Ajax zijn!
Lalalalala
Gelukkig is het scheidsrechterkorps er altijd om Ajax te helpen als ze het moeilijk hebben.
Penalty hier, rode kaart daar en geheel verwacht scoort Ajax in de laatste 5 minuten de 1-0.
Dan lekker snel affluiten oif door laten spelen afhankelijk van het feit of Ajax al heeft gescoord of niet.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:58 schreef Cheiron het volgende:
Oh, het aloude liedje bij Driessen. 1 momentje in een wedstrijd dat hij 90 minuten blijft aanhalen. Wat een galbak toch die kerel. Hij had beter kunnen blijven zuipen
Die maakte er vanmiddag ook een potje van. Al was de pingel terechtquote:
Discutabele gele kaart of een makkelijk gegeven rode kaart zou het zijn. Maar mensen die roepen dat het donkerrood etc. was is natuurlijk overdreven.quote:
Bestaan dit soort mensen serieus?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:00 schreef Fortitudo het volgende:
Ik geef toe, ik kijk door een rood witte bril. Maar mij leek het er meer op dat Luis weer voor de bal wou gaan en dus een stap naar voren zetten. Was niet echt een schop beweging namelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
natrappen is altijd rood imo.
En het was natrappen.
Maar Quansah had al veel eerder geel mogen krijgen.
Quansahquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:01 schreef Afwazig het volgende:
Wie heeft er rood gekregen?
Ik heb het alleen heel ff vlug gezien, maar als ik hoor dat het natrappen was dan had het rood moeten zijn. Ben dus blij dat hij al geel gegeven heeftquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daarin verschillen we dan van mening.
Sarcasme Den, sarcasme.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die maakte er vanmiddag ook een potje van. Al was de pingel terecht
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:02 schreef Nashje het volgende:
[..]. Cheiron jij hebt altijd van zo'n mooie reacties. Moest ik ff zeggen.
Ik ben ook voor Ajax hoor maar dit was gewoon niet nodig.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik kijk door een rood witte bril. Maar mij leek het er meer op dat Luis weer voor de bal wou gaan en dus een stap naar voren zetten. Was niet echt een schop beweging namelijk.
Toch wel redelijk loszwaaiende handen bij een kopduel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:03 schreef Prosac het volgende:
Sjimz, ik heb het moment van Dost niet gezien, waarvoor had die rood moeten hebben?
Owh, die heb ik vanmiddag ook meermalen gezien, dat vinden scheidsrechters geen eens geel meer over het algemeen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch wel redelijk loszwaaiende handen bij een kopduel.
Godverdomme, nu zie ik hem nog staan ook in zo'n tentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |