Krijg je als je nog thuis woontquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:19 schreef Frankz0rz het volgende:
Ja hoor, ik ga ff eten vallen er 2 goals
Als Ajax beter had gespeeld was het meer dan 0-3 geworden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:19 schreef Prosac het volgende:
Als Heracles ook maar een fractie meer aanvallende klasse had gehad, was Ajax niet met 3 punten naar huis gegaan
Hopelijk krijg je nog vaak trek dit seizoenquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:19 schreef Frankz0rz het volgende:
Ja hoor, ik ga ff eten vallen er 2 goals
alleen een hele foute volgorde nogquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:19 schreef Espabilado het volgende:
Wel leuk dat de top 5 nu ook echt uit de top 5 teams bestaat... afgelopen seizoenen was er altijd wel een team dat dan 10e stond ofzo (feyenoord bv en AZ 2 jaar geleden)
Dat klopt, maar toch. 0-3 is geflatteerd. Ondanks dat winst niet onverdiend te noemen is eigenlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Ajax beter had gespeeld was het meer dan 0-3 geworden.
Als telt niet.
Klopt niet hoor. Ajax staat 6e. Of was dat de grap en zet ik mezelf nu voor schut?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
alleen een hele foute volgorde nog
30 september.quote:
Alsof jouw ploegje zo geweldig speeltquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:48 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Omg...... tegen 10 man dude.... tis heracles...vorige week nog 0-0 tegen sparta thuis.
Iig beter dan ajax. Ajax heeft gewoon geluk gehad dat die rode kaart viel, anders hadden ze het nog knap lastig gekregen tegen dit heracles. En als we niet beter zijn als ajax wonnen we niet van julliequote:Op zondag 30 augustus 2009 18:50 schreef Rumille het volgende:
[..]
Alsof jouw ploegje zo geweldig speelt
Bovendien verloor AZ met 3-2 van Heracles, won Feyenoord maar nipt en heeft bijna elke ploeg het lastig op dat kunstgras.
Bovendien is 41 doelpogingen niet heel slecht.
VVV is even goed als PSV, anders was het niet gelijk geworden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:52 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Iig beter dan ajax. Ajax heeft gewoon geluk gehad dat die rode kaart viel, anders hadden ze het nog knap lastig gekregen tegen dit heracles. En als we niet beter zijn als ajax wonnen we niet van jullie
Dat jij die reactie sowieso al serieus nam zegt al een hele hoopquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:52 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Iig beter dan ajax. Ajax heeft gewoon geluk gehad dat die rode kaart viel, anders hadden ze het nog knap lastig gekregen tegen dit heracles. En als we niet beter zijn als ajax wonnen we niet van jullie
En Kozakken Boys hield Ajax een paar jaar terug op 1-1 in de reguliere speeltijd, dus die zijn ook even goed!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:54 schreef stefan92 het volgende:
[..]
VVV is even goed als PSV, anders was het niet gelijk geworden.
Noem eens een kans van Heracles op. Niet er omheen draaien maar gewoon een kans opnoemenquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:52 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Waar blijft dat team van '95quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:06 schreef Rumille het volgende:
[..]
En Kozakken Boys hield Ajax een paar jaar terug op 1-1 in de reguliere speeltijd, dus die zijn ook even goed!
En Ajax won 1-0 van AC Milan in '95 dus wij zijn beter!
21=5quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waar blijft dat team van '95
21=5, 16 dus dat word pas 2011
Inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:06 schreef Rumille het volgende:
[..]
En Kozakken Boys hield Ajax een paar jaar terug op 1-1 in de reguliere speeltijd, dus die zijn ook even goed!
Dan is Kozakken Boys even goed als Milan en FC Groningen vorig seizoen beter dan AC Milan omdat we thuis van Ajax wonnen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:06 schreef Rumille het volgende:
[..]
Fout, Kozakken Boys is dus beter dan Milan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan is Kozakken Boys even goed als Milan en FC Groningen vorig seizoen beter dan AC Milan omdat we thuis van Ajax wonnen.![]()
![]()
Heerlijk die redeneringen.![]()
Te kort op de interlands.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:17 schreef Mark-Hgl het volgende:
Goh, alweer geen vrijdagse wedstrijd?
Hopen op veel spektakel, met Groningen als uiteindelijke winnaar.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar Heerenveen - Groningen vandaag.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die ga ik vandaag ook maar kijkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
SCH - FCG is altijd wel een vermakelijke wedstrijd, niet altijd even goed dat wel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:01 schreef Espabilado het volgende:
Mja, zijn op moment wel 2 kutdraaiende teams dus of we goed voetbal gaan zien...
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:05 schreef sjimz het volgende:
twente tegen utrecht lijkt mij een mooier affiche.
laten we hopen van nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:17 schreef Zero2Nine het volgende:
Ben vooral benieuwd naar PSV - Roda, zou PSV zich eindelijk eens van het Rodacomplex kunnen ontdoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |