En dan willen ze hem gaan ruilen voor een 30 jarige Joego. Pure kapitaal vernietiging!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:08 schreef Chadi het volgende:
Cvitanisch is toch wel weer goed in de kaats hoor.
Hij past ook veel beter in dit systeem. Sinds hij er in staat is er veel meer gevaar. Rommedahl is een domme draver voor als je 4-0 voor staat en je alle ruimte krijge. Heb je geen fuck aan tegen dit soort ploegen. Dat Jol dat niet ziet vind ik wel een beetje triest.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:08 schreef Chadi het volgende:
Cvitanisch is toch wel weer goed in de kaats hoor.
Hee, een grapje!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:06 schreef wakajawaka het volgende:
Ik dacht dat Kennedy overleden was las ik van de week?
Ik zeg altijd maar gewoon Bakkiechoco. Klinkt ook gelijk zo lekker Amsterdams.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:09 schreef denthemen het volgende:
Wel mooi dat die vent van de Uefa tijdens de loting de achternaam van Kennedy probeerde uit te spreken
Snap het ook niet. Hij speelt beter dan Sulejmani of onze vriend Rommedahlquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:09 schreef toma het volgende:
[..]
En dan willen ze hem gaan ruilen voor een 30 jarige Joego. Pure kapitaal vernietiging!
Is ook gewoon een prima spits in een ploeg die voetballend een beetje lekker draait volgens mij.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:10 schreef Rumille het volgende:
Doe toch maar Cvita houden inderdaad. Die gast loopt zich zo vaak vrij en biedt zich vaak genoeg aan, maar wordt door het middenveld gewoon over het hoofd gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |