Zou jij haar geven?!quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:28 schreef DirkZz het volgende:
wat een vuile teringleier is die luinge
quote:
De strafschop misschien wel maar die de vrije trap die eraan vooraf ging.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:28 schreef denthemen het volgende:
Je kon hem geven
Zo van, ik herhaal het maar nog een keertjequote:Op zondag 30 augustus 2009 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat zitten hier op Fok! toch een hoop zielige supporters. Neem een voorbeeld aan Chadi, Cyberia of ik, gewoon liefhebber tot op het bod en desondanks altijd rationeel redeneren. Wij.²
Sta je boven een put?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat zitten hier op Fok! toch een hoop zielige supporters. Neem een voorbeeld aan Chadi, Cyberia of ik, gewoon liefhebber tot op het bod en desondanks altijd rationeel redeneren. Wij.²
Het was gewoon handsquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:28 schreef DirkZz het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vrees dat PSV gewoon weer kampioen wordtquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:29 schreef dndiek het volgende:
Lekker voor PSV dit.
Hoeveel bied je dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Het lijkt er op alsof deze post ook in het vorige topic stond.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zo van, ik herhaal het maar nog een keertje.
Ik "vrees" het ookquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vrees dat PSV gewoon weer kampioen wordt
Ik bied tien euro!quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Sportief!quote:
quote:
Alsof de stand op dit moment ook maar iets uit maaktquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
2de met Twente en Feyenoord
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:
idd, 1ste of 18de maakt helemaal niets uitquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:31 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Alsof de stand op dit moment ook maar iets uit maakt
Ja, vergeet niet dat Makaay niet goed in zijn vel stak en desodanks de verantwoordelijkheid nam én scoort! Chapeau. Mijn respect heeft hij. Zeker!quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:29 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]![]()
![]()
En rot eens op met je dubbelposts, aandachtstrekker.
inderdaad, en nog een heleboel meer.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:29 schreef Dos37 het volgende:
Godverdomme![]()
Hopelijk krijgt Luinge snel een hartaanval
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:32 schreef DirkZz het volgende:
[..]
inderdaad, en nog een heleboel meer.
maar nee, hier mag je niet zeggen wat je denkt anders krijg je weer een ban
Die strafschop was op zich toch niet onterecht leek me zo. Je kunt ook je eigen ploeg verwijten dat ze het nog zo ver laten komen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:32 schreef DirkZz het volgende:
[..]
En dat doet me meer dan deugd. Ze hebben aan El Hamdaoui echt een goede.quote:
Toch heeft Koeman in dit land meer kampioenschappen in de eredivisie behaald dan alle andere trainers in Nederland op dit moment bij elkaar...quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
die storten nog wel in. kan nooit goed blijven gaan met Koeman.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:32 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Idd, hij is als trainer in staat elk goed draaiend team slechter te laten voetballen dan zijn voorganger.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
die storten nog wel in. kan nooit goed blijven gaan met Koeman.
Ik heb het geluid al uit gezet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:32 schreef Cheiron het volgende:
Leo Driessen. Ach, ik heb lang van een mooie zondag kunnen genieten, dat scheelt.
Dat doet hij per ongeluk. Geeft niet, is ook een kwaliteit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:34 schreef denthemen het volgende:
Ongelooflijk hoe Vertonghen ballen op de stropdas kan leggen
Tijd voor fanzone, net als in Engelandquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:34 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wordt weer 95% non informatie + (negatieve) meningen en 5% wedstrijdverslag
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:29 schreef Dos37 het volgende:
Godverdomme![]()
Hopelijk krijgt Luinge snel een hartaanval
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:35 schreef venomsnake het volgende:
Ik voel het aan mijn water.. heracles gaat winnen..
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:35 schreef venomsnake het volgende:
Ik voel het aan mijn water.. heracles gaat winnen..
Ze gaan allemaal richting de eretribune?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:34 schreef denthemen het volgende:
Ongelooflijk hoe Vertonghen ballen op de stropdas kan leggen
Twente wordt kampioenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vrees dat PSV gewoon weer kampioen wordt
Rommedahl speelt in pakquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze gaan allemaal richting de eretribune?
ik meen het echtquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:37 schreef DirkZz het volgende:
[..]geen joden gedrag a.u.b.
Laten we eerst maar eens zien weer bij de top5 te komen.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:38 schreef w00h00 het volgende:
Ik zit hier een 'livestream' te kijken waar iemand z'm webcam op z'n lcd tv gericht heeft.
Slechtste commentator van Nederland die gastquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
Leo... dat was toch echt een corner en niet "Nou mwah ja"
Geen idee, het is bagger iig. Sopcast nog wat.quote:
Wil je nog steeds dat ik even mijn billen laat zien?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:38 schreef w00h00 het volgende:
Ik zit hier een 'livestream' te kijken waar iemand z'm webcam op z'n lcd tv gericht heeft.
Ongelofelijk ook dat ie ELKE keer Ajax doetquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:39 schreef Roi het volgende:
[..]
Slechtste commentator van Nederland die gast
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:39 schreef Roi het volgende:
[..]
Slechtste commentator van Nederland die gast
Idd, zal wel in z'n contract staanquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:41 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ongelofelijk ook dat ie ELKE keer Ajax doet![]()
![]()
Dat vind ik niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:42 schreef Wilskracht het volgende:
Ron de Rijk,Marc van Rijswijk, Eddy Poelman Evert ten Napel zijn veel slechter
[..]
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:47 schreef sjonbeton het volgende:
lucky ajax, komen ze mooi weg bij die vrije trap
Volgens mij had hij problemen met zijn hart.quote:
De organisatie van AC Milan stond gister ook goed een half uur langquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:50 schreef TAV74 het volgende:
organisatie staat prima bij Heracles, wordt nog knap lastig om hier een overwinning te halen vrees ik
aangezien fok! best snel is op dit moment neem ik het als een complimentquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:50 schreef BoerBert het volgende:
Jezus, zelfs fok is niet zo traag als een aanval van Ajax
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Volgens mij had hij problemen met zijn hart.
wat is er toch met ons gebeurd de laatste jarenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik ben ingesteld op een nederlaag vandaag dus het kan alleen maar meevallen.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:51 schreef Rumille het volgende:
[..]
De organisatie van AC Milan stond gister ook goed een half uur lang.
Hmm, valt vies tegen hier hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
aangezien fok! best snel is op dit moment neem ik het als een compliment
Het valt stiekem niet toch wel een beetje tegen als ze verliezen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik ben ingesteld op een nederlaag vandaag dus het kan alleen maar meevallen. hup Ajax
JAA??!!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:52 schreef need2009 het volgende:
Fey-Twe 1-1 terechte uitslag verder. Maar ohohoh wat is twente een smerige ploeg, 5 gele kaarten. En smerige overtreden tegen Bahia en de guzman op het laatst!!!!!
heel erg veelquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
wat is er toch met ons gebeurd de laatste jaren
Het niet snappenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:52 schreef DirkZz het volgende:
[..]Heracles Almelo vergelijken met AC Milan
Ajax vergelijken met Inter
Enoh, nee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:54 schreef venomsnake het volgende:
Speelt die negeroide clown niet bij Ajax in de verdediging?
Ben zijn naam even kwijt..
atouba, nee hij zit lekker op de tribunequote:Op zondag 30 augustus 2009 16:54 schreef venomsnake het volgende:
Neh, die nieuwe aankoop van jol uit Duitsland.quote:
quote:
Uit de selectie alweer . Typische ajax aankoop dus.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:54 schreef venomsnake het volgende:
Niet eens op de bank?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:55 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
atouba, nee hij zit lekker op de tribune
die zit na een basisplaats, tribune en basisplaats weer lekker op de tribunequote:Op zondag 30 augustus 2009 16:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neh, die nieuwe aankoop van jol uit Duitsland.![]()
-Dubbel-quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:54 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neh, die nieuwe aankoop van jol uit Duitsland.![]()
Als je ze voor deze dingen krijgt wel jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:58 schreef Frankz0rz het volgende:
De Zeeuw is ook een kaartenpakker zeg
Het was gewoon een goede sliding.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:58 schreef Frankz0rz het volgende:
Wou net zeggen, die heeft er al drie in zeven wedstrijden, toch?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:58 schreef Frankz0rz het volgende:
Tja, iemand moet iets doen...quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:58 schreef Frankz0rz het volgende:
Dit was een prima verdedigende actie. Dat die scheidsrechter dat niet ziet, is een ander verhaalquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:58 schreef Frankz0rz het volgende:
Bullshit kaart en die alderweireld werd weer als een klein jochie uitgekapt. Dan moet je als centrale man meedogenloos uiitkomen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:58 schreef Frankz0rz het volgende:
er wordt te weinig gehaptquote:
Eh, dat zeg ik toch?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:59 schreef FL_Freak het volgende:
dus de kaart lijkt me allerminst terecht
Ik hoop echt dat dit een (slechte) grap isquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:00 schreef DirkZz het volgende:
[..]Mensen die aggresief worden tijdens voetbal.
dit is zelfspot neem ik aan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:00 schreef DirkZz het volgende:
[..]Mensen die aggresief worden tijdens voetbal.
Ik telde er 2 van jou toestraks tijdens groningen - psv dus houd nu maar je muil dichtquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:00 schreef damsco het volgende:
[..]
Hoer nou eens op met je provocaties iedere keer
Omdat goeie ploegen een goede scheids krijgen misschien?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
feyenoord-twente had wel een goede scheids. waarom wij niet?
Want Ajax is de enige concurrentquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:02 schreef DeTolk het volgende:
Ik zie Feyenoord wel kampioen worden als Ajax zo blijft spelen
Mij zie je niet juichen voor onterechte kaarten. Ik ben een voetbal liefhebber, geen kneus zoals jijquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik telde er 2 van jou toestraks tijdens groningen - psv dus houd nu maar je muil dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |