De strafschop misschien wel maar die de vrije trap die eraan vooraf ging.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:28 schreef denthemen het volgende:
Je kon hem geven
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:28 schreef DirkZz het volgende:
wat een vuile teringleier is die luinge
Zo van, ik herhaal het maar nog een keertjequote:Op zondag 30 augustus 2009 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat zitten hier op Fok! toch een hoop zielige supporters. Neem een voorbeeld aan Chadi, Cyberia of ik, gewoon liefhebber tot op het bod en desondanks altijd rationeel redeneren. Wij.²
Sta je boven een put?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat zitten hier op Fok! toch een hoop zielige supporters. Neem een voorbeeld aan Chadi, Cyberia of ik, gewoon liefhebber tot op het bod en desondanks altijd rationeel redeneren. Wij.²
Het was gewoon handsquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:28 schreef DirkZz het volgende:
wat een vuile teringleier is die luinge
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vrees dat PSV gewoon weer kampioen wordtquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:29 schreef dndiek het volgende:
Lekker voor PSV dit.
Hoeveel bied je dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Het lijkt er op alsof deze post ook in het vorige topic stond.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zo van, ik herhaal het maar nog een keertje.
Ik "vrees" het ookquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vrees dat PSV gewoon weer kampioen wordt
Ik bied tien euro!quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Sportief!quote:
quote:
Alsof de stand op dit moment ook maar iets uit maaktquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
2de met Twente en Feyenoord
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:
idd, 1ste of 18de maakt helemaal niets uitquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:31 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Alsof de stand op dit moment ook maar iets uit maakt
Ja, vergeet niet dat Makaay niet goed in zijn vel stak en desodanks de verantwoordelijkheid nam én scoort! Chapeau. Mijn respect heeft hij. Zeker!quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:29 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]![]()
![]()
En rot eens op met je dubbelposts, aandachtstrekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |