Ohne Glück fährt niemand gutquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef Palmboom313 het volgende:
1-1 zou gewoon terecht uitslag zijn. Maar goed het geluk van die Duitsers gaat nergens over
Dat heb ik nog nooit bij psv gezienquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb het meer over het publiek dat paar minuten voor tijd wegrent
Jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:25 schreef FL_Freak het volgende:
hoorde jullie dat whoo hohoho hohohoe
Tsjaquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit bij psv gezien
Ondat ze een keer onterecht winnen? Jullie hebben volgens mij behoorlijk mazzel gehad in Arnhem en Almelo, en dan hebben we het nog niet eens over NEC thuis. Zonder geluk kom je nergens, dat is voetbal nou eenmaal. Sparta had ook geluk vorige week, zo is hetquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef Palmboom313 het volgende:
Maar goed het geluk van die Duitsers gaat nergens over
Het gaat over voetbal, dan ben ik geneigd gewoon mijn normale fatsoen en verstand te bewaren. Als jij dat tam vindt vind ik dat prima.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef damsco het volgende:
[..]Nee want PSV speelt zulk prachtvoetbal. En Eindhoven is toch zo'n mooie stad. Ga toch weg man, half tamme...
Nog altijd boven RKC toch?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:25 schreef -SG- het volgende:
Groningen staat nu wel bedroevend onderaan.
Je bent inderdaad mijn voorbeeldquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat zitten hier op Fok! toch een hoop zielige supporters. Neem een voorbeeld aan Chadi, Cyberia of ik, gewoon liefhebber tot op het bod en desondanks altijd rationeel redeneren. Wij.²
Gebeurd ook overal, ook bij PSV. Er zullen altijd mensen eerder weglopen als je verliest. Als je wint trouwens ook.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb het meer over het publiek dat paar minuten voor tijd wegrent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |