aangezien fok! best snel is op dit moment neem ik het als een complimentquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:50 schreef BoerBert het volgende:
Jezus, zelfs fok is niet zo traag als een aanval van Ajax
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Volgens mij had hij problemen met zijn hart.
wat is er toch met ons gebeurd de laatste jarenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik ben ingesteld op een nederlaag vandaag dus het kan alleen maar meevallen.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:51 schreef Rumille het volgende:
[..]
De organisatie van AC Milan stond gister ook goed een half uur lang.
Hmm, valt vies tegen hier hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
aangezien fok! best snel is op dit moment neem ik het als een compliment
Het valt stiekem niet toch wel een beetje tegen als ze verliezen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik ben ingesteld op een nederlaag vandaag dus het kan alleen maar meevallen. hup Ajax
JAA??!!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:52 schreef need2009 het volgende:
Fey-Twe 1-1 terechte uitslag verder. Maar ohohoh wat is twente een smerige ploeg, 5 gele kaarten. En smerige overtreden tegen Bahia en de guzman op het laatst!!!!!
heel erg veelquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
wat is er toch met ons gebeurd de laatste jaren
Het niet snappenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:52 schreef DirkZz het volgende:
[..]Heracles Almelo vergelijken met AC Milan
Ajax vergelijken met Inter
Enoh, nee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:54 schreef venomsnake het volgende:
Speelt die negeroide clown niet bij Ajax in de verdediging?
Ben zijn naam even kwijt..
atouba, nee hij zit lekker op de tribunequote:Op zondag 30 augustus 2009 16:54 schreef venomsnake het volgende:
Speelt die negeroide clown niet bij Ajax in de verdediging?
Ben zijn naam even kwijt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |