Verlaag je tot hetzelfde niveau...quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:57 schreef DirkZz het volgende:
Daar komen de vuurwerk geluidjes,
Ajaxquote:Martin Pieckenhagen (C) (Dui)
Tim Breukers
Birger Maertens (Bel)
Antoine van der Linden
Mark Looms
Kwame Quansah (Gha)
Willy Overtoom
Mark-Jan Fledderus
Juha Hakola (Fin)
Bas Dost
Everton (Bra)
Wissels
Resit Schuurman
Vojtech Schulmeister (Tsj)
Peter Reekers
Jörg van Nieuwenhuijzen
Darl Douglas
Gaby Jallo
Qhays Shayesteh
quote:Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Toby Alderweireld (Bel)
Jan Vertonghen (Bel)
Urby Emanuelson
Eyong Enoh (Kam)
Demy de Zeeuw
Ismail Aissati
Dennis Rommedahl (Den)
Luis Suarez (C) (Uru)
Miralem Sulejmani (Ser)
Wissels
Kenneth Vermeer
Robbie Wielaert
Darío Cvitanich (Arg)
Siem de Jong
Vurnon Anita
Kennedy Bakircioglu (Zwe)
Marvin Zeegelaar
Ik neem het oordeel van een graskei serieuzerquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:59 schreef Zjakkie het volgende:
Een schandalige overtreding volgens Radio Rijnmond
dat ligt nog altijd gevoelig.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Verlaag je tot hetzelfde niveau...
Kanker ook niet..quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:00 schreef DirkZz het volgende:
[..]
dat ligt nog altijd gevoelig.![]()
zijn geen dingen om grappen over te maken.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:00 schreef -SG- het volgende:
Nu moet eigenlijk Nijland erin die het zaakje gaat afmaken
Dat zou zeer mooi zijn als hij die eigen goal maakt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hopelijk maakt Perez zo de 1-0 kansloze vuurwerk geluiden.
De Roover zag er ook weer niet lekker uit. Die laat die ballen veel te makkelijk voorgeven.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:01 schreef FL_Freak het volgende:
CLAP YOUR HANDS FOR THE RED WHITE ARMY!
Neequote:Op zondag 30 augustus 2009 16:01 schreef Imperatore het volgende:
Trouwens, heeft Salcido al een omhaal gemaakt?
klap!quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:01 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:01 schreef FL_Freak het volgende:
Typisch PSV gedrag weer. Altijd maar weer het balletje terugkaatsen. En daarom heb ik ook een schijthekel aan dat stelletje boeren.quote:
Misschien had je dit in het stadion moeten doenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:01 schreef FL_Freak het volgende:
Welke van de 100?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:01 schreef FL_Freak het volgende:
Was al uitverkochtquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Misschien had je dit in het stadion moeten doen
Met psv win je de oorlog nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:01 schreef FL_Freak het volgende:
Ohquote:
Echt, dat publiek daar doet zichzelf tekort met dit soort smakeloze onzin.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:04 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Luinge zag het ook, moest wat aan gedaan worden dus.
legioen is een fabeltjequote:Op zondag 30 augustus 2009 16:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt, dat publiek daar doet zichzelf tekort met dit soort smakeloze onzin.
Zolang ze naar van die gezellige strandfeesten blijven gaan dunt het vanzelf uit met dank aan de politiequote:
Valt kennelijk nog niet onder spreekkoren, die vuurwerkgeluidenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt, dat publiek daar doet zichzelf tekort met dit soort smakeloze onzin.
zij hebben echt niet het beste publiek van Nederland, ook niet het grootstequote:
Psst. Dat 'army' moet je niet heel serieus nemen hoor. Tis namelijk een voetbalclub, geen legereenheid. Maar niet doorvertellen hoor.quote:
Bij zulk soort dingen direct stoppenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:06 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Valt kennelijk nog niet onder spreekkoren, die vuurwerkgeluiden
Kap er ff mee. Want het gaat zo ook weer over Beverwijk en Enschede hierquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zolang ze naar van die gezellige strandfeesten blijven gaan dunt het vanzelf uit met dank aan de politie
Dan kunnen ze nog wel het legioen zijn. Omdat ze mss niet de grootse en meest hoffelijk zijn betekend toch niet dat ze een fabeltje zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
zij hebben echt niet het beste publiek van Nederland, ook niet het grootste
Pssst,niet door vertellen. Maar dat 'de oorlog niet winnen' is een gezegde. Het is namelijk niet letterlijk bedoeld, maar figuurlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:06 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Psst. Dat 'army' moet je niet heel serieus nemen hoor. Tis namelijk een voetbalclub, geen legereenheid. Maar niet doorvertellen hoor.
Jawel, want ze roepen wel constant dat ze grootst en best zijnquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:07 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Dan kunnen ze nog wel het legioen zijn. Omdat ze mss niet de grootse en meest hoffelijk zijn betekend toch niet dat ze een fabeltje zijn.
Vorig jaar was Twente beter en won Feyenoord.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:07 schreef Palmboom313 het volgende:
Wtf niet te geloven beter spelen en tegengoal
Gast... Door gasten zoals jou mislukt de integratie dus... Altijd dat maar wijzen op "Kijk is hoe goed we zijn".quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrijwel bij elke Eredivisieclub loopt een frivole Marokkaan rond. Dat doet me deugd. Ze zijn echt een aanwinst voor de Eredivisie.²
Nou en wat heeft dat er mee te makenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:08 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Vorig jaar was Twente beter en won Feyenoord.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gast... Door gasten zoals jou mislukt de integratie dus... Altijd dat maar wijzen op "Kijk is hoe goed we zijn".
Doe gewoon met ons mee..
Dat het voetbal blijft...quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:09 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nou en wat heeft dat er mee te maken
Tweede helft is Feyenoord zeker niet sterker, eerste helft wel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:07 schreef Palmboom313 het volgende:
Wtf niet te geloven beter spelen en tegengoal
Maar echt kansen heeft Twente niet gehadquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:09 schreef Merkie het volgende:
Zat er wel aan te komen, Feyenoord liet Twente steeds meer voetballen.
maakt dat ze een fabeltje?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jawel, want ze roepen wel constant dat ze grootst en best zijn
Dat is ook zo iddquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:10 schreef Gabbylicious het volgende:
Feyenoords eerste tegengoal.
Jaquote:
Dat ben ik nog steeds niet met je eens. Twente maakte het zelf niet af, dan is het wachten tot de tegenpartij een doelpunt maakt. Een beetje hetzelfde als Feyenoord nu.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:08 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Vorig jaar was Twente beter en won Feyenoord.
Tis toch zo... Ik zie die gozer alleen maar janken zodra een Marokkaan om normale redenen op de bank zit.quote:
Voor t eerst ook een tegenstander van formaat.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:10 schreef Neleos het volgende:
Tot zover de clean sheet van Feyenoord.
Wou net zeggenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:11 schreef venomsnake het volgende:
Koevermans is gewoon een zeer goede spits..
Snap niet dat sommige PSV'ers hem weg willen hebben.
Banshee Boy is gewoon een attention whore. Laat hem gewoon lekker z´n onzin brabbelen. Niemand luistert.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Tis toch zo... Ik zie die gozer alleen maar janken zodra een Marokkaan om normale redenen op de bank zit.
Gewoon SAMEN dingen doen ipv janken dat ze zo goed zijn, of juist zo fout (Wilders en co)
Bij Vitesse kwamen ze erg goed weg een paar weken geleden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor t eerst ook een tegenstander van formaat.
Of zie ik nu wat wedstrijden over het hoofd?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:14 schreef -SG- het volgende:
Oh eindhoven,
is wonderfull en aan het eind van het seizoen weer overvol.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:14 schreef -SG- het volgende:
Oh eindhoven,
is wonderfull en aan het eind van het seizoen weer overvol.
Teveel gegeven in de eerste helft, niet slim gezien van Been.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Feyenoord lijkt gewoon helemaal op, de tweede helft. Zou eigenlijk niet mogen, zo vroeg in het seizoen.
Je bent wel een calimero zegquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:15 schreef DirkZz het volgende:
Luinge krijgt te horen dat El amadi ook bij twente heeft gespeeld, ook geel.
Rot nou eens op droplulquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:15 schreef DirkZz het volgende:
Luinge krijgt te horen dat El amadi ook bij twente heeft gespeeld, ook geel.
En dan spelen ze nog niet eens Europees. Best vreemd inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Feyenoord lijkt gewoon helemaal op, de tweede helft. Zou eigenlijk niet mogen, zo vroeg in het seizoen.
Is ook niet echt moeilijk daarquote:
Jij kan echt niet tegen je verlies. Zelfs als PSV niet tegen ajax moet. Je bent echt een droeftoeterquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:15 schreef damsco het volgende:
Eindhoven
Kempi
Woensel
Kankerkachel Kees
PSV
Die hebben de 1e helft zoveel gegevenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dan spelen ze nog niet eens Europees. Best vreemd inderdaad.
Het zit diep hequote:Op zondag 30 augustus 2009 16:15 schreef damsco het volgende:
Eindhoven
Kempi
Woensel
Kankerkachel Kees
PSV
Je vergeetquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:15 schreef damsco het volgende:
Eindhoven
Kempi
Woensel
Kankerkachel Kees
PSV
Dus omdat ik vind dat Marokkanen over het algemeen lekker frivool en technisch voetballen mislukt de integratie? Want meer zeg ik eigenlijk ook niet. Ik houd van rasvoetballers, Marokkanen zijn dat over het algemeen wel. Een aantal voorbeelden:quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gast... Door gasten zoals jou mislukt de integratie dus... Altijd dat maar wijzen op "Kijk is hoe goed we zijn".
Eens, ik zou ook die Osei wel eens willen zijn. Of anders Luuk de Jong.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:16 schreef TAV74 het volgende:
Kufo is echt over zijn top zeg, hij speelt slim en is daarom vaak nog van waarde, maar verder....
Misschien tijd om met je club mee te groeien en iets minder in de Calimero rol te gaan zitten?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:15 schreef DirkZz het volgende:Luinge krijgt te horen dat El amadi ook bij twente heeft gespeeld, ook geel.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:16 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee, PSV wint. Niet Eindhoven. Eindhoven is gewoon
Hahaquote:
Je gezicht.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:16 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee, PSV wint. Niet Eindhoven. Eindhoven is gewoon
Ja, Afellay greep naar zijn hamstring, volgens mij is dat een typische Ramadan blessure.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:12 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Banshee Boy is gewoon een attention whore. Laat hem gewoon lekker z´n onzin brabbelen. Niemand luistert.
Je vergeet gespierde ibrahim!quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus omdat ik vind dat Marokkanen over het algemeen lekker frivool en technisch voetballen mislukt de integratie? Want meer zeg ik eigenlijk ook niet. Ik houd van rasvoetballers, Marokkanen zijn dat over het algemeen wel. Een aantal voorbeelden:
- Diba
- El Hamdaoui
- Afellay
- Jason Donovan
- Amrabat²
ik zou de Jong langzaam meer speeltijd op de plek van Kufo geven. Kufo kan dit niveau echt niet nog een seizoen aan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:17 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Eens, ik zou ook die Osei wel eens willen zijn. Of anders Luuk de Jong.
Heb je PSV-Ajax gezien? Wie is dan wel kandidaat??quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een pruts-niveau zeg. No way dat dit titelkandidaten zijn...
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:19 schreef Doopy-X- het volgende:
Het uitvak in Groningen steekt de koppen bij elkaar voor het volgende nummer:
[ afbeelding ]
Ga je het nu over mijn moeder hebben? Typisch ajaciedje, zielig tot op het bot.quote:
Heerlijk toch...quote:
Het is idd bedroevend hier met sommige ajaciedenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:20 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Ga je het nu over mijn moeder hebben? Typisch ajaciedje, zielig tot op het bot.
Mods? Gaan jullie hier iets aan doen?
Na de rust al..quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
Feyenoord is echt compleet weg na die 0-1...
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:20 schreef uwbftp het volgende:
[..]
gebaseerd op 2e helft helemaal terecht.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Als Twente hier winthoe onterecht zou dat zijn
Wil je dit niet als typisch Ajax niveau afdoen, ik distantieer me hier echt met klem van.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:20 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met het feit of een user Ajax fan is of nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is idd bedroevend hier met sommige ajacieden
Daar werden de fouten tenminste nog afgestraft... Suarez had hier aan allebei de kanten al drie goals gemaaktquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb je PSV-Ajax gezien? Wie is dan wel kandidaat??
Klopt ja, alle Ajacieden zijn zo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:20 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Onzin, Twente heeft tweede helft genoeg kansen gehad om het al te beslissen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Voor de 0-1 had Twente geen kans gehad in de 2e helftquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
gebaseerd op 2e helft helemaal terecht.
Net zoals vorig jaar Feyenoord op basis van de tweede helft volledig terecht wonquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Hup Twentequote:Op zondag 30 augustus 2009 16:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Eens, als ik de 2e helft zie lijkt het erop dat Feyenoord toch teveel op de tenen moest lopen de 1ste helft.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax publiek in Groningen...
quote:
Meteen weer een grote bek in Eindhovenquote:
Nee jullie waren echt 90 minuten te horen bij PSV-Ajax...quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax publiek in Groningen...
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wil je dit niet als typisch Ajax niveau afdoen, ik distantieer me hier echt met klem van.
Ik heb het meer over het publiek dat paar minuten voor tijd wegrentquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nee jullie waren echt 90 minuten te horen bij PSV-Ajax...
Ja kak, ik las dus 1-1 en ik zat te scheldenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef Palmboom313 het volgende:
1-1 zou gewoon terecht uitslag zijn. Maar goed het geluk van die Duitsers gaat nergens over
En jij doet er net zo hard aan mee, dus niet zo zeuren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is idd bedroevend hier met sommige ajacieden
Ohne Glück fährt niemand gutquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef Palmboom313 het volgende:
1-1 zou gewoon terecht uitslag zijn. Maar goed het geluk van die Duitsers gaat nergens over
Dat heb ik nog nooit bij psv gezienquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb het meer over het publiek dat paar minuten voor tijd wegrent
Jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:25 schreef FL_Freak het volgende:
hoorde jullie dat whoo hohoho hohohoe
Tsjaquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit bij psv gezien
Ondat ze een keer onterecht winnen? Jullie hebben volgens mij behoorlijk mazzel gehad in Arnhem en Almelo, en dan hebben we het nog niet eens over NEC thuis. Zonder geluk kom je nergens, dat is voetbal nou eenmaal. Sparta had ook geluk vorige week, zo is hetquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef Palmboom313 het volgende:
Maar goed het geluk van die Duitsers gaat nergens over
Het gaat over voetbal, dan ben ik geneigd gewoon mijn normale fatsoen en verstand te bewaren. Als jij dat tam vindt vind ik dat prima.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef damsco het volgende:
[..]Nee want PSV speelt zulk prachtvoetbal. En Eindhoven is toch zo'n mooie stad. Ga toch weg man, half tamme...
Nog altijd boven RKC toch?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:25 schreef -SG- het volgende:
Groningen staat nu wel bedroevend onderaan.
Je bent inderdaad mijn voorbeeldquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat zitten hier op Fok! toch een hoop zielige supporters. Neem een voorbeeld aan Chadi, Cyberia of ik, gewoon liefhebber tot op het bod en desondanks altijd rationeel redeneren. Wij.²
Gebeurd ook overal, ook bij PSV. Er zullen altijd mensen eerder weglopen als je verliest. Als je wint trouwens ook.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb het meer over het publiek dat paar minuten voor tijd wegrent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |