Ja, Afellay greep naar zijn hamstring, volgens mij is dat een typische Ramadan blessure.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:12 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Banshee Boy is gewoon een attention whore. Laat hem gewoon lekker z´n onzin brabbelen. Niemand luistert.
Je vergeet gespierde ibrahim!quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus omdat ik vind dat Marokkanen over het algemeen lekker frivool en technisch voetballen mislukt de integratie? Want meer zeg ik eigenlijk ook niet. Ik houd van rasvoetballers, Marokkanen zijn dat over het algemeen wel. Een aantal voorbeelden:
- Diba
- El Hamdaoui
- Afellay
- Jason Donovan
- Amrabat²
ik zou de Jong langzaam meer speeltijd op de plek van Kufo geven. Kufo kan dit niveau echt niet nog een seizoen aan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:17 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Eens, ik zou ook die Osei wel eens willen zijn. Of anders Luuk de Jong.
Heb je PSV-Ajax gezien? Wie is dan wel kandidaat??quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een pruts-niveau zeg. No way dat dit titelkandidaten zijn...
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:19 schreef Doopy-X- het volgende:
Het uitvak in Groningen steekt de koppen bij elkaar voor het volgende nummer:
[ afbeelding ]
Ga je het nu over mijn moeder hebben? Typisch ajaciedje, zielig tot op het bot.quote:
Heerlijk toch...quote:
Het is idd bedroevend hier met sommige ajaciedenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:20 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Ga je het nu over mijn moeder hebben? Typisch ajaciedje, zielig tot op het bot.
Mods? Gaan jullie hier iets aan doen?
Na de rust al..quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
Feyenoord is echt compleet weg na die 0-1...
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:20 schreef uwbftp het volgende:
[..]
gebaseerd op 2e helft helemaal terecht.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Als Twente hier winthoe onterecht zou dat zijn
Wil je dit niet als typisch Ajax niveau afdoen, ik distantieer me hier echt met klem van.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:20 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met het feit of een user Ajax fan is of nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is idd bedroevend hier met sommige ajacieden
Daar werden de fouten tenminste nog afgestraft... Suarez had hier aan allebei de kanten al drie goals gemaaktquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb je PSV-Ajax gezien? Wie is dan wel kandidaat??
Klopt ja, alle Ajacieden zijn zo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:20 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Onzin, Twente heeft tweede helft genoeg kansen gehad om het al te beslissen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Als Twente hier winthoe onterecht zou dat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |