Heeft een flink aantal jaren gedanst bij het Scapino Ballet. Ofzo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:16 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom is Danny(GTST) jury?
Heeft hij dans ervaring?
Lieten ze aan het begin zien, maar ik heb niet goed opgelet, maar hij had wel danservaring ja, vooral aan de klassieke kant.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:16 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom is Danny(GTST) jury?
Heeft hij dans ervaring?
quote:Huh? Een soapie in de jury van een danswedstrijd? Jazeker! Want Jan heeft jarenlang gedanst bij het Scapino ballet.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heeft een flink aantal jaren gedanst bij het Scapino Ballet. Ofzo.
Thanksquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Lieten ze aan het begin zien, maar ik heb niet goed opgelet, maar hij had wel danservaring ja, vooral aan de klassieke kant.
Edit;
Heb het even opgezocht;
[..]
Bij GTST is hij zo mildquote:
Daarom vond ik het ook zo leuk inderdaad! Ze lieten wel wat zien van mensen die niet konden dansen, maar dan allemaal achter elkaar en per kandidaat 5 seconden ofzo. Heerlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
ah, is dit de eerste aflevering? Zit er toevallig naar te kijken, en ik vind 't wel lacheneens wat anders dan al dat gezing en over het algemeen (op die ene rare 'excuus-truus' na) allemaal serieuze mensen die doorgaan omdat ze iets kunnen, niet omdat ze er leuk, tof of raar uitzien
![]()
een verademing bijna. Ze komen ook heus wel rare mensen tegen vrees ik zo, maar die zie je ook gewoon niet terug, geen leedvermaak, gewoon dansen.
Maar ik heb toch wel zoiets van 'waarom nu weer die belgen erbij?', laat ze lekker zelf zo'n programma in elkaar draaien.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
haha ja in tegenstelling tot die knappe Belg, die belgen weten het altijd toch weer netjes te verpakken, schattig
Dat heb ik dus ook, ze halen 't niveau verder omlaag.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:54 schreef Charmian het volgende:
Maar ik heb toch wel zoiets van 'waarom nu weer die belgen erbij?', laat ze lekker zelf zo'n programma in elkaar draaien.
Ja, die teen zag er gebroken uitquote:Op zondag 6 september 2009 21:01 schreef _evenstar_ het volgende:
die gast met zijn teen, zou echt mega zonde zijn als die niet de bootcamp zou kunnen doendie was echt heel goed.
Die shirishgeen wonder dat zijn leerlingen ruk zijn
Volgens mij was hij nog verbaasd ook,quote:Op zondag 6 september 2009 21:01 schreef _evenstar_ het volgende:
die gast met zijn teen, zou echt mega zonde zijn als die niet de bootcamp zou kunnen doendie was echt heel goed.
Die shirishgeen wonder dat zijn leerlingen ruk zijn
quote:Op zondag 6 september 2009 21:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Volgens mij was hij nog verbaasd ook,dat ze hem zo slecht vonden.
Je zal het maar horen als dansleraar,![]()
.
Je denkt ik praat op het niveau van de Belgenquote:Op zondag 6 september 2009 21:11 schreef _evenstar_ het volgende:
dalijk is die er nog even, ben benieuwd!!
sorry brabants, nep belg zeggen ze tochquote:Op zondag 6 september 2009 21:43 schreef karoltje het volgende:
[..]
Je denkt ik praat op het niveau van de Belgen?
hahahahaha ja dat was zo droog...niemand keek iddquote:Op maandag 7 september 2009 11:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag gisteren een of andere huisvrouw die dacht dat ze Shakira was. "Kijk eens.. dat kan mamma goed hè?" Maar de kinderen keken niet.Het was ook tenenkrommend. Wat een programma.
Op Timor?quote:Op zondag 13 september 2009 22:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die Brahim, of hoe heet hij, op wie lijkt hij? Hij doet me enorm aan iemand denken maar ik kom er maar niet achter wie.
Nee..quote:Op zondag 13 september 2009 23:15 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Op Timor?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die cha cha cha, weergaloosquote:Op zondag 13 september 2009 20:51 schreef happyme28 het volgende:
Die jonge jochies
Die cha cha van de Friese stel was ook goed!
Straks een jongen die bijna blind is. Ben benieuwd.
Ik ben er inmiddels al achter, het is de straatkrantverkoper bij de Lidlquote:Op zondag 13 september 2009 22:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die Brahim, of hoe heet hij, op wie lijkt hij? Hij doet me enorm aan iemand denken maar ik kom er maar niet achter wie.
Sjeesquote:Op woensdag 16 september 2009 20:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels al achter, het is de straatkrantverkoper bij de Lidl!
Dát vind ik een leuke vrouw! Zowwww. Gepassioneerd en die kan dansen!quote:Op zondag 20 september 2009 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die wisselende juryleden... ik mis Yevgenia
Haha, ik vind haar echt afschuwelijkquote:Op zondag 20 september 2009 21:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dát vind ik een leuke vrouw! Zowwww. Gepassioneerd en die kan dansen!
Ja echt hequote:Op zondag 20 september 2009 21:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jammer dat die 16-jarige jongen niet doormocht.
Die is echtquote:Op zondag 20 september 2009 21:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dát vind ik een leuke vrouw! Zowwww. Gepassioneerd en die kan dansen!
Inderdaadquote:Op maandag 21 september 2009 23:58 schreef Cee het volgende:
Die 16-jarige jongen die ging dansen om gewicht te verliezen, geweldig.
Ja opeens uit het niks die split!quote:Op maandag 21 september 2009 23:58 schreef Cee het volgende:
En.....weer een leuke aflevering! Dit seizoen is al zo veel keer beter dan de vorige. Die 16-jarige jongen die ging dansen om gewicht te verliezen, geweldig.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:23 schreef Sequencial het volgende:
[..]
InderdaadAlleen al voor hem moeten ze er nu verplicht nog minstens twee seizoenen aan vastplakken zodat ie mee kan doen
Ja, die had volgens mij iets van 'Ik ben door en daar gaat het om'quote:Op maandag 28 september 2009 08:41 schreef Michellee het volgende:
Maar die vriendin van Omar is wel een bitch zeg...
Ja,Dan is echt een superkerel.Vind die Jan beetje spottend kijken.Kan aan mij liggen.Ben niet weg van hem.quote:Op maandag 28 september 2009 10:21 schreef Manono het volgende:
ja zonde van omar, zal wel het genre zijn
wat is die Dan Karaty toch een fijne vent
Ja, erg fijn. Fine, fine, fine.quote:Op maandag 28 september 2009 10:21 schreef Manono het volgende:
wat is die Dan Karaty toch een fijne vent
hoe bedoel je?quote:Op maandag 28 september 2009 10:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja,Dan is echt een superkerel.Vind die Jan beetje spottend kijken.Kan aan mij liggen.Ben niet weg van hem.
Ik vind dat je aan zijn blik kan aflezen of ie goed vindt of niet, maar ik zeg al , kan aan mij liggen.quote:
Ja, zit ook wat in, oke moet gewoon erg aan m wennen denk ik.quote:Op maandag 28 september 2009 11:12 schreef _evenstar_ het volgende:
klopt maar is niets mis mee, liever dat dan schijnheilig heel enthousiast kijken alsof je het echt de bom vind en dan later zeggen ja jongen/meid t was zwaar kut
En die mening wordt alom gedeeld, te lezen aan de comments onder deze vidquote:
Heb je hier nog steeds last van? Ik kan namelijk de laatste 2 afleveringen ook niet meer terugkijken. Eerst lukte dat wel. Ze geven op de site aan dat er DRM op zit voor kijkers uit Belgie (die kunnen dan pas later de uitzending kijken), maar mijn ip komt wel gewoon uit Nederland.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:43 schreef YPPY het volgende:
En het lijkt alsof ik niet meer kan kijken op de rtlgemist site.
Zie je dat het nergens goed voor is, zo'n co-productie met die belgen.quote:Op maandag 28 september 2009 12:01 schreef Etoile het volgende:
[..]
Heb je hier nog steeds last van? Ik kan namelijk de laatste 2 afleveringen ook niet meer terugkijken. Eerst lukte dat wel. Ze geven op de site aan dat er DRM op zit voor kijkers uit Belgie (die kunnen dan pas later de uitzending kijken), maar mijn ip komt wel gewoon uit Nederland.
Stom is het!
Eens! Het gaat hier eens een keer niet om het afzeiken en zo streng mogelijk zijn van de jury.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:29 schreef DaviniaHR het volgende:
Wel een erg mooi programma om te kijken, dit!
Zo onterecht dat zijn vriendin wél door is.quote:Op maandag 28 september 2009 17:43 schreef Anonymousz het volgende:
zo ontrecht dat Omar niet door is
die latindancer
preciesquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zo onterecht dat zijn vriendin wél door is.
Vond ik ook. Ik vond zijn herkansing er veel beter/leuker uitzien! Misschien was het bij haar 3 stemmen tegen 1 hahahaha. Dat de mannen haar er graag in wilden houden!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zo onterecht dat zijn vriendin wél door is.
Ja, je hebt gelijk! Daar lijkt ie op, ik zag al iets bekends in hem ,Ron Weasley idd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:29 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik vind Jakob wel een beetje op "Ron Weasley" lijken van de Harry Potter-films lijken.
Die twee ballroom dansende kerels!
Wel een erg mooi programma om te kijken, dit!
Ik vond Dan bij haar 'dance for your life' wel erg cryptisch. Ik kon er niet echt uit opmaken of hij nou voor of tegen haar had gestemd. Ik kreeg wel het gevoel dat hij het er niet mee eens was dat ze doorging.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:18 schreef -Peach het volgende:
[..]
Vond ik ook. Ik vond zijn herkansing er veel beter/leuker uitzien! Misschien was het bij haar 3 stemmen tegen 1 hahahaha. Dat de mannen haar er graag in wilden houden!
Vind ik ook, hij deed het echt super strakquote:Op maandag 28 september 2009 17:43 schreef Anonymousz het volgende:
zo ontrecht dat Omar niet door is
die latindancer
Je hebt Lorenzo & Jakob net door elkaar gehaald,quote:Op woensdag 30 september 2009 20:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Vind ik ook, hij deed het echt super strak![]()
Mijn favorieten van wat ik zo snel heb kunnen zien zijn Lorenzo (met die hoofdband) en Jacob (met z'n teen), al lijkt het wel alsof ze steeds dezelfde mensen in beeld zetten en interviewen. Sommigen die door zijn, zijn volgens mij niet eens goed op beeld geweest.
Daarom weet je ook niet veel van ze. Maarja ze kunnen onmogelijk iedereen volgen natuurlijk maar toch.
oow oopsquote:Op woensdag 30 september 2009 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je hebt Lorenzo & Jakob net door elkaar gehaald,![]()
Maar die twee zijn wel erg leuk, ja!
Jaaa zag er goed uit!quote:
ze heetf het verneukt op de dance for life ronde, als die doorgata vreet ik mijn schoen opquote:
ik ookquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ze heetf het verneukt op de dance for life ronde, als die doorgata vreet ik mijn schoen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |