Heeft een flink aantal jaren gedanst bij het Scapino Ballet. Ofzo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:16 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom is Danny(GTST) jury?
Heeft hij dans ervaring?
Lieten ze aan het begin zien, maar ik heb niet goed opgelet, maar hij had wel danservaring ja, vooral aan de klassieke kant.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:16 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom is Danny(GTST) jury?
Heeft hij dans ervaring?
quote:Huh? Een soapie in de jury van een danswedstrijd? Jazeker! Want Jan heeft jarenlang gedanst bij het Scapino ballet.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heeft een flink aantal jaren gedanst bij het Scapino Ballet. Ofzo.
Thanksquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Lieten ze aan het begin zien, maar ik heb niet goed opgelet, maar hij had wel danservaring ja, vooral aan de klassieke kant.
Edit;
Heb het even opgezocht;
[..]
Bij GTST is hij zo mildquote:
Daarom vond ik het ook zo leuk inderdaad! Ze lieten wel wat zien van mensen die niet konden dansen, maar dan allemaal achter elkaar en per kandidaat 5 seconden ofzo. Heerlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
ah, is dit de eerste aflevering? Zit er toevallig naar te kijken, en ik vind 't wel lacheneens wat anders dan al dat gezing en over het algemeen (op die ene rare 'excuus-truus' na) allemaal serieuze mensen die doorgaan omdat ze iets kunnen, niet omdat ze er leuk, tof of raar uitzien
![]()
een verademing bijna. Ze komen ook heus wel rare mensen tegen vrees ik zo, maar die zie je ook gewoon niet terug, geen leedvermaak, gewoon dansen.
Maar ik heb toch wel zoiets van 'waarom nu weer die belgen erbij?', laat ze lekker zelf zo'n programma in elkaar draaien.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
haha ja in tegenstelling tot die knappe Belg, die belgen weten het altijd toch weer netjes te verpakken, schattig
Dat heb ik dus ook, ze halen 't niveau verder omlaag.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:54 schreef Charmian het volgende:
Maar ik heb toch wel zoiets van 'waarom nu weer die belgen erbij?', laat ze lekker zelf zo'n programma in elkaar draaien.
Ja, die teen zag er gebroken uitquote:Op zondag 6 september 2009 21:01 schreef _evenstar_ het volgende:
die gast met zijn teen, zou echt mega zonde zijn als die niet de bootcamp zou kunnen doendie was echt heel goed.
Die shirishgeen wonder dat zijn leerlingen ruk zijn
Volgens mij was hij nog verbaasd ook,quote:Op zondag 6 september 2009 21:01 schreef _evenstar_ het volgende:
die gast met zijn teen, zou echt mega zonde zijn als die niet de bootcamp zou kunnen doendie was echt heel goed.
Die shirishgeen wonder dat zijn leerlingen ruk zijn
quote:Op zondag 6 september 2009 21:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Volgens mij was hij nog verbaasd ook,dat ze hem zo slecht vonden.
Je zal het maar horen als dansleraar,![]()
.
Je denkt ik praat op het niveau van de Belgenquote:Op zondag 6 september 2009 21:11 schreef _evenstar_ het volgende:
dalijk is die er nog even, ben benieuwd!!
sorry brabants, nep belg zeggen ze tochquote:Op zondag 6 september 2009 21:43 schreef karoltje het volgende:
[..]
Je denkt ik praat op het niveau van de Belgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |